X

Silnik zaburtowy SALUT 3 gaśnie po 10 minutach

Damian19063 23 Apr 2011 21:03
  • #1 23 Apr 2011 21:03
    Damian19063
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Witam wszystkich jestem tu nowy więc co złego to nie ja.
    Mam taki problem z tym Salutem, chodzi jak trzeba tylko przez jakieś 5-10 min potem koniec. Świeca czarna, brak iskry, myślałem że to mieszanka. W sklepie mówili ze 100ml na 5l ok, zrobiłem to jeszcze raz na pół dolałem 5l mieszanka ok .
    I teraz tak wkładam świece ciepłoty 100 iskra chodzi 10 min i koniec ok. Kondensator wymieniłem i znowu to samo. Nowa świeca iskra jest a potem jej nie ma (silnik po remoncie nowe uszczelki wszystko), oprócz pierścieni tłoka ale kompresja jest ok a i jeszcze jedno prawie nie reaguje na gaz, tylko tak burczy i się dławi.
  • #2 23 Apr 2011 22:20
    kazmir
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Co z zapłonem? Jaka przerwa na przerywaczu? Jeśli z elektryką jest OK to może masz dziurawy pływak w gaźniku?
  • #3 24 Apr 2011 08:19
    manta
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Zapłon do kontroli, dosyć często cewki iskrownika kończyły żywot w ten sposób. Masz wersje z przerywaczem czy elektroniczny zapłon? Kartery rozpoławialiście?
  • #4 24 Apr 2011 13:59
    Damian19063
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam, to jest silnik z przerywaczem nie elektronicznym. Dziury w pływaku nie ma. Przerwę na przerywaczu ustawiam w najwyższym punkcie tłok to szczelina na grubość kartki papieru tak słyszałem. A w gaźniku iglica ustawiona jest na minimum czyli na samej górze , przestawiałem na niżej to strzela z gaźnika.
    Postaram się wymienić cewkę ale wątpię ze coś to da.

    Dodano po 6 [minuty]:

    A i jeszcze jedno dostaje przebicia na świecy iskra bokiem skacze nie centralnie między przerwą co to może być . Mówię, wszystko jest ok, pali z pierwszego ale jak już pochodzi na wolnym, to koniec świeca, czarna okopcona i iskra słaba.
  • #5 24 Apr 2011 22:53
    manta
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Za bogata mieszanka, zła przerwa, zły kąt. Fałszywe powietrze,nieszczelne kartery.
  • #6 25 Apr 2011 09:01
    Damian19063
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    A mozna trochę jaśniej bo ja nie wiem o co chodzi z tym kątem i co to są (nieszczelne kartery). Ale mieszanka jest dobra mówie ze 100ml na 10l bo 100ml na 5l było za duzo a teraz jest ok chyba.A i co to jest fałszywe powietrze.
    Od razu mówie gaźnik jst bez filtra on jest oryginalny taki

    Dodano po 4 [minuty]:

    A i jeszcze jedno były wymieniane wszystkie symeringi i w środku był taki pół księżyc tez został wymieniony , wszystkie uszczelki tez wymienione, nawet pod głowicą , wszystkie śruby nakrędki podkładki ,wszystko było czyszczone na cacy.
    Kompresja jest ok
  • #7 25 Apr 2011 10:26
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Ten silnik, ma chyba chłodzenie wodne, odpalasz go "na sucho"?
    Poczytaj to :To view the material on this forum you must be logged in.
    Czytając Twoje posty, można wywnioskować że nie posiadasz podstawowej wiedzy na temat silników spalinowych.
  • #8 25 Apr 2011 14:30
    Damian19063
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    no jakie na sucho w wodzie w beczce

    Dodano po 2 [minuty]:

    a co tu miec za wiedze jejku to jest tylko silnik
  • #9 25 Apr 2011 14:36
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli to jest tylko silnik i nie potrzebna jest jakakolwiek wiedza, to powinieneś sobie poradzić sam.
  • #10 25 Apr 2011 14:38
    Damian19063
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jak mówisz ze sie nie znam to moze ty sie znasz i powiesz jaka moze byc przyczyna w tym silniku ze on gasnie i dostaje przebicia na swiecy
  • #11 25 Apr 2011 14:48
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Koledzy podali możliwe przyczyny (źle ustawiony lub uszkodzony zapłon, nieszczelność w silniku) w odpowiedzi napisałeś że nie wiesz o czym mówią.
    Nie sprawdziłeś, w zamian zaczynasz pyskować.
  Search 4 million + Products
Browse Products