Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jak podłączyć kino domowe z TV i odtwarzacz multimedialny

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> RTV Użytkowy -> Jak podłączyć kino domowe z TV i odtwarzacz multimedialny
Autor
Wiadomość
emziem
Poziom 6
Poziom 6

Miasto: Gdańsk

Post#1 Post autora tematu 08 Maj 2011 01:42   

Jak podłączyć kino domowe z TV i odtwarzacz multimedialny

Witam serdecznie!!!

Mam do podłączenia:

- Telewizor Sony Bravia KDL-46W5500
- kino domowe Sony BDV E370
- odtwarzacz multimedialny ASUS O!Play HDP-R1

Jak to optymalnie podłączyć (aby zarówno z odtwarzacza jak i TV był dźwięk przez kino ). Co mam z czym połączyć i jakim kablem? Jestem tu laikiem i stąd moje może i proste pytanie. Wdzięczny będę za podpowiedzi.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 08 Maj 2011 01:42   

Powrót do góry

MC_NEO
Poziom 15
Poziom 15

Miasto: Częstochowa / Dortmund

Post#2 08 Maj 2011 05:12   

Re: Jak podłączyć kino domowe z TV i odtwarzacz multimedialny

Witam...

Sony BDV E370 :arrow: HDMI :arrow: Sony Bravia KDL-46W5500

ASUS O!Play HDP-R1 :arrow: HDMI :arrow: Sony Bravia KDL-46W5500

ASUS O!Play HDP-R1 :arrow: USB :arrow: Sony BDV E370

BDV E370

Sony Bravia KDL-46W5500

ASUS O!Play HDP-R1

P.S. Jeżeli wystąpi problem z przesłaniem dźwięku z TV na Kino Domowe (przy odbiorze ze zwykłej anteny lub kablówki) należy podłączyć analogowo kablami RCA (Cinch) lub cyfrowo / optycznie wyjście audio z TV z wejściem audio w Kinie Domowym.

Pozdro...
MC_NEO
Powrót do góry

emziem
Poziom 6
Poziom 6

Post#3 Post autora tematu 08 Maj 2011 08:19