Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor od 2000 do ~3000zł

george32801 08 Cze 2011 20:51 1565 5
  • #1 08 Cze 2011 20:51
    george32801
    Poziom 1  

Ktoś może polecić jakiś dobry tv dostępny w sklepach typu real / euro rtv agd / mediamarkt itp (Szczecin)

Najlepiej kilka propozycji od 2000zł do 3000zł. Nie znam się na tym, ale liczę na ładną jakość obrazu na telewizji cyfrowej UPC, i filmach z DVD / BluRay. Czyli porządne skalowanie rozdzielczości by się przydało zapewne. (Ale tu się po prostu nie znam). Pokój jest nie za wielki, ale słońca mocnego w nim nie ma. Nie wiem jaką technologię wybierać czy to LED, czy LCD czy Plazmę..
    Do tego będzie podłączane kino domowe z dvd i BR. Na dzień dzisiejszy też nie wiem jeszcze jakie wybrać. Po prostu zakupuję tv i kino domowe ;) (Kino domowe też możecie polecać jakieś, oczywiście obowiązkowo 5.1). Te 2000-3000zł przeznaczam TYLKO na tv.

Preferowanej marki nie mam, po prostu liczę na dobrą jakość UPC cyfrowej podstawowej, w przyszłości ale to dalekiej (chyba) będzie N-ka w HD.
    Wielkość od 37 do 42cali.

Czekam na propozycje, pozdrawiam serdecznie!

• #3 09 Cze 2011 19:26
    D.C
    Poziom 14  

george32801 napisał:
    Nie wiem jaką technologię wybierać czy to LED, czy LCD czy Plazmę..

Wszystko w zasadzie zależy od potrzeb, możliwości finansowych i wielkości pomieszczenia kupującego. W twoim przypadku również chyba bym postawił na odbiornik LCD. Kolega wyżej wspomniał o sony i faktycznie możesz rozejrzeć się wśród ich modeli.

• #5 14 Cze 2011 22:08
    marpo_2004
    Poziom 9  

Z 3 powyżej polecam Sharpa, ale jest jedno ale musi byc pod TV SAT, na kablówce lub analogu nie było fajnie, Po za tym technologicznie również powinien być on.

Dodano po 5 [minuty]: