X

Pralka Samsung nie pobiera wody

ugarte 14 Jun 2011 20:16
  • #1 14 Jun 2011 20:16
    ugarte
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam, mam pytanie, wyminiłem ostatnio pralkę na nową - Samsung. Przy próbie pierwszego prania, pralka nie ciągnie wody. Podłączyłem wąż do źródła wody, po uruchomieniu słyszę z tyłu ze się coś załącza i buczy...(pomka?) ale zadna woda nie wpływa do pralki, czekam kilkanaście sekund i wyłączam bo nie wiem czy coś nie zepsuje jak nie będzie wody. Odpiąłem wąż od wody i sprawdzałem manualnie czy zasysa coś ale nic nie ciągnie(powinien?). Nie znam się na pralkach więc wybaczcie jeśli jakieś pytanie wydaje się głupie. Nie wiem czy czekać dłużej i zobaczyć co się dzieje... Czy jakoś inaczej przetestować?

edit: Samsung WF 0500 NUV
    Dzieki za odpowiedzi.

W tytule tematu należy podać model urządzenia!
    <skryn>
  • #2 14 Jun 2011 20:29
    Qbuś
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    1. Napisz jaki to model pralki ?
    2. Przeczytaj dokładnie instrukcję obsługi i prawidłowego podłączenia do wody.
    3. Sprawdź czy ciśnienie wody w instalacji jest prawidłowe (zalecane).
  • #3 14 Jun 2011 21:05
    ugarte
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Qbuś wrote:
    1. Napisz jaki to model pralki ?
    2. Przeczytaj dokładnie instrukcję obsługi i prawidłowego podłączenia do wody.
    3. Sprawdź czy ciśnienie wody w instalacji jest prawidłowe (zalecane).

Ad1. Zmodyfikowałem posta: SAMSUNG WF 0500 NUV
    Ad2. W instrukcji nic szczególnego na ten temat nie pisze: Po prostu podłączyć koniec w kształcie litery L do pralki drugi do źródła wody.
    Ad3. To jest instalacja w bloku. Nie jestem pewien, czy w po odkręceniu tego kranika woda powinna sama lecieć? Czy dopiero pralka może zassać wode, czy musi powstać podciśnienie do pobrania wody?
  • Helpful post
    #4 14 Jun 2011 21:22
    Qbuś
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Quote: