Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Megene II zalewanie silnika

skoler 17 Cze 2011 16:12 1487 11
  • #1 17 Cze 2011 16:12
    skoler
    Poziom 2  

    Witam
    Megane II 1,4 16v 98KM 2003 r
    Problem polega na tym ze na ciepłym silniku kiedy samochód postoi 15-30 min jest problem z jego odpaleniem mianowicie zalewa jedna ze swiec.(na zimnym silniku pali od kopa)odpala ale trzeba krecic z 6 sek i obroty spadaja do 200 ale po chwili wracaja na normalny poziom i czuć paliwo. Czym moze to byc spowodowne wymieniłem juz: swiece ,cewki, rozrzad mi sprawdzali ,pompe paliwa i dalej to samo.
    Moze ktoś z was miał podobny problem prosze o pomoc.

  • #2 17 Cze 2011 20:54
    nowy_90
    Poziom 14  

    Moze poprostu czujnik temperatury cieczy, to od niego tez zalezy jaka jest dawka paliwa na zimnym i na cieplym silniku. To ze zalewa jedna ze swiec to moze sie cos dziac z wtryskiwaczem.

  • #3 17 Cze 2011 20:59
    makidede
    Poziom 16  

    sprawdzić szczelność wtryskiwacza(czy nie kropli)

  • #4 17 Cze 2011 23:05
    skoler
    Poziom 2  

    jutro sprawdze i dam znac .

  • #5 18 Cze 2011 02:54
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Przyczyna zapewne tkwi w zaworach.

  • #6 18 Cze 2011 21:47
    beczka_smiechu
    Poziom 2  

    nowy_90 napisał:
    Moze poprostu czujnik temperatury cieczy, to od niego tez zalezy jaka jest dawka paliwa na zimnym i na cieplym silniku. To ze zalewa jedna ze swiec to moze sie cos dziac z wtryskiwaczem.


    Facet, jakim prawem ty tu radzisz jego tego sejaka sam nie możesz zrobić?
    Grupa radząca = 99% tych co sami mają problemy z autem. Przecież to absurd jakiś jest.

  • #8 19 Cze 2011 19:29
    skoler
    Poziom 2  

    na drugim cylindrze. Wtryski ok nie leją. Czujnik położenia wału podmieniałem też nic to nie dało.

  • #9 20 Cze 2011 07:56
    mczapski
    Poziom 38  

    Chyba jednak warto przyjrzeć się cewce zapłonowej z tego cylindra. Opcjonalnie czujnik wykrywania fazy rozrządu (na wałku rozrządu).

    Dokładniej to nazywa się bodajże czujnik położenia wałka rozrządu i ustala na której świecy ma się pojawić iskra..

  • #10 20 Cze 2011 10:12
    milejow
    Poziom 42  

    Podłącz mądre urządzonko i przyjrzyj się pracy systemu zmiennych faz rozrządu, tam niestety renówka często daje ciała. Mczapski dobrze podpowiada(nie chodzi mi o cewkę zapł.ale o koło na wałku ssącym)

  • #11 20 Cze 2011 23:02
    skoler
    Poziom 2  

    ten silnik nie ma zmienny faz rozrządu

  • #12 22 Cze 2011 22:05
    milejow
    Poziom 42  

    Fakt, to 1.4, nie 1.6-pomyłka, za którą przepraszam

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme