Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Cze 2011 19:34
    olowek377
    Poziom 6  

    Witam ekspertów, około 10 tysięcy km temu miałem problem z wtryskiwaczami w moim aucie i wymieniłem je na używane. Wszystko zagrało, zużycie paliwa 4,5 l, odpalała na ,,dotyk'' - autko jak nowe, lecz dwa tygodnie temu zauważyłem, że odpala trochę ciężej niż normalnie. Po dwóch tygodniach przyjechałem z trasy 150 kilometrów (trasa bez zarzutów), zgasiłem pod domem i po godzinie już nie odpalił.
    Zmuszony do odpalenia na tzw Plaka popędziłem na komputer, gdzie odnotowano dwa błędy ,,DF053 Rail pressure Memory regulation function ,at maximum limit", i drugi:
    DF015 Main relay Memory control circuit,permanent low level. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co robić. Wtryski, które mam obecnie pochodzą z autka powypadkowego o przebiegu ok 50 tysięcy, więc dziwi mnie opinia mechanika, że to wtryskiwacze. Odpalam teraz z wielkimi trudnościami rano, i jak jest zimny troszkę nierówno chodzi. Poza tym autko działa bez zarzutów. Pozdrawiam.

  • #2 24 Cze 2011 10:31
    decybel91
    Poziom 38  

    Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy.
    Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.

  • #3 24 Cze 2011 19:34
    olowek377
    Poziom 6  

    Zaznaczam że paliwo dla świętego spokoju leję tylko to lepsze,droższe typu verva , lub v-power właśnie w trosce o swoje wtryski.

  • #4 24 Cze 2011 23:51
    patryk3444
    Poziom 20  

    Nie równa praca może byc spowodowana czujnikiem temperatury

  • #5 25 Cze 2011 00:10
    jarciu11
    Poziom 19  

    Układ do czyszczenia, pompa do wymiany . Wtryski pewnie juz załatwione tym samym co poprzednie

  • #6 25 Cze 2011 17:28
    jurekk55
    Poziom 34  

    jarciu11 napisał:
    Układ do czyszczenia, pompa do wymiany . Wtryski pewnie juz załatwione tym samym co poprzednie


    A może by tak podejrzeć parametry rzeczywiste ,pokręcić rozrusznikiem co by przelewy podejrzeć?
    Po co sprawdzać czujnik położenia wału , zawór regulacji ciśnienia paliwa czy czujnik ciśnienia paliwa.
    Za pompę zapłacisz znaną kartą kredytową??

    Dobrze że jest "elektroda" będzie gdzie pomocy szukać jak się kasa na bezsensowne "naprawy" skończy.

  • #7 26 Cze 2011 11:55
    jarciu11
    Poziom 19  

    owszem mozna jak najbardziej. a na koniec i tak czyszczenie układu i wymiana pompy wysokiego.. taki juz urok 1.5dci

  • #8 07 Lip 2011 18:11
    olowek377
    Poziom 6  

    Drodzy koledzy,historia na szczęście (dla mnie ) zakończyła się tzw happyendem .
    Wlałem preparat za 20 zł do czyszczenia wtrysków , przegoniłem autko strasznie ile fabryka dała ,wymieniłem filtr paliwa ,wylałem resztki starej ropy ,zatankowałem i
    LATA JAK TRZA , dziękuję za pomoc.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty