Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 29 Cze 2011 21:08
    fisio
    Poziom 13  

    Witam.
    Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens.
    Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie.
    Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna praca silnika.
    Co najciekawsze po tankowaniu paliwa nagle się uspokoiło i tak na przemian przez 2 tygodnie, raz dobrze raz źle, zawsze przy tankowaniu przechodziło, aż się uspokoiło na 500 km.
    To mówię, wymienię filtr paliwa i teraz cały czas 500- 600 Bar.
    W pompie Bosch-owskiej można wyciągnąć zaworek i jak jest sitko (zabrudzone) to usunąć, automatycznie usterka znika.
    Ale w tej Siemens, nie wiem jak ten zaworek wyciągnąć?

  • Pomocny post
    #2 29 Cze 2011 22:21
    autoas
    Poziom 41  

    No, ale jest jeszcze czujnik ciśnienia na CR

  • Pomocny post
    #3 30 Cze 2011 17:46
    decybel91
    Poziom 38  

    A nie ma czasem jeszcze jednego zaworka na listwie?

  • Pomocny post
    #4 30 Cze 2011 19:52
    jurekk55
    Poziom 34  

    Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia?

    Jak wtedy wyglądają przelewy??

  • Pomocny post
    #5 30 Cze 2011 19:53
    colin555
    Poziom 27  

    odkreć korek w baku i zobacz czy przejdzie

  • #6 30 Cze 2011 20:19
    fisio
    Poziom 13  

    Dzisiaj do tego wszystkiego zaczął ciężko odpalać.
    Czujnik ciśnienia na listwie odpada, gdyż jak rośnie ciśnienie do 600 Bar, to automatycznie słychać głośną pracę silnika, tak więc czyta ciśnienie dobrze.
    Zaworka przeciążeniowego w listwie nie ma, a nawet jakby był, to puszcza dopiero około 1300 Bar. Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy,

    Dodano po 4 [minuty]:

    temperatura paliwa była chyba w normie ale jutro sprawdzę dokładnie. Temperatura może mieć tak znaczny wpływ? Ten model nie ma filtra dpf i w korku raczej nie będzie czujnika. jutro sprawdzę

    Dodano po 2 [minuty]:

    Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok
    powietrza w wężykach nie widać

  • Pomocny post
    #7 30 Cze 2011 21:05
    jurekk55
    Poziom 34  

    fisio napisał:
    Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy,


    Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok
    powietrza w wężykach nie widać


    ......a potem 4-tej pompy.

    Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu?
    :!:

  • Pomocny post
    #8 30 Cze 2011 21:05
    colin555
    Poziom 27  

    ten elektrozawór jest odkrecany kluczem płaskim jesli o tym samym mówimy (na pompie hp)

    Peugeot 307 za wysokie ciśnienie na listwie Cr

  • #9 30 Cze 2011 22:19
    fisio
    Poziom 13  

    Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego z samochodu na razie nie rozbieram. Znajdę następną pompę i dopiero zobaczę

  • #10 01 Lip 2011 07:56
    georgesgr
    Poziom 40  

    fisio napisał:
    Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego z samochodu na razie nie rozbieram. Znajdę następną pompę i dopiero zobaczę


    Witam,
    Zadna naprawa nie ma sensu jesli nie wyczyscisz calego ukladu bardzo dokladnie.
    Wg zalacen konstruktora, caly uklad paliwowy jest do wymiany (zbiornik, przewody, pompa itd.).
    Pozdrawiam, Georges

  • #11 10 Lip 2011 22:09
    fisio
    Poziom 13  

    Witam, po wyczyszczeniu układu i wymiany pompy wszystko chodzi idealnie. dziękuję za pomoc

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty