Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Lip 2011 07:50
    Wydra9
    Poziom 15  

    Problem powstał nagle po zgaszeniu silnika i próbie odpalenia ponownie po 10 min. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnego problemu. Teraz gdy przekręcam na zapłon nie świeci w ogóle kontrolka check engine, a komputer ECU strasznie głośno chodzi podobnie do pracy kompresora tylko ciszej (jakby jakaś przetwornica czy transformator uszkodzony). Gdy próbuje uruchomić silnik nic cisza i wszystko gaśnie co to może być gdzie szukać przyczyny?? Stwierdziłem ze jest zwarcie na plusowym cieńszym przewodzie idącym od aku. Proszę o pomoc z góry dziekuje

  • #2 01 Lip 2011 07:58
    autoas
    Poziom 41  

    Stwierdziłeś zwarcie i naprawiłeś?

  • #3 01 Lip 2011 08:23
    1078231
    Usunięty  
  • #4 01 Lip 2011 08:27
    Wydra9
    Poziom 15  

    niestety nie moge zlokalizowac nie wiem juz gdzie szukac... GDy włączam awaryjne to miga mi wszystko na desce ale tak lekko sie zarzac. Dgy próbuje zapalic rozrusznik na kródko to mi TID sie włącza na sekunde. Przed przekreceniem kluczyka na ECU sa 2 masy po przekreceniu juz jest ich ponad 5... ODłączyłem cała instalacje nowego silnika i nadal cos zwiera gdzie szukac??

  • #5 01 Lip 2011 08:28
    autoas
    Poziom 41  

    No i chyba to jakaś przekładka, Corsa z takim silnikiem, więc można się w instalacji cudów doszukać

  • #6 01 Lip 2011 08:34
    1078231
    Usunięty  
  • #7 01 Lip 2011 08:35
    Wydra9
    Poziom 15  

    Sam robiłem instalacje sprawdzilem ja nawet cala odłączyłem i dalej jest to samo. O jaki przekaznik chodzi??

  • #8 01 Lip 2011 08:39
    1078231
    Usunięty  
  • #9 01 Lip 2011 08:48
    Wydra9
    Poziom 15  

    Jest to przekaznik znajdujacy sie obok ecu?

  • #10 01 Lip 2011 08:59
    autoas
    Poziom 41  

    Ale akumulator w pełni sprawny, rozrusznik kręci?

  • #11 01 Lip 2011 11:33
    Wydra9
    Poziom 15  

    Akumulator sprawny rozrusznik nie kreci jest calkowicie martwe auto. Przy próbie wystartowanie i odłączonym kompie słychac startujaca pompe paliwa i smierdzi paliwem. Ten przekaznik ma w sobie jakis kabel masowy, bo ja mam zwarcie do masy

  • #12 01 Lip 2011 12:03
    autoas
    Poziom 41  

    Oj chłopie, zajmij się na razie rozrusznikiem, aby normalnie kręcił ..zostaw ten przekaźnik chwilowo w spokoju
    Uruchomienie pracy rozrusznika powinno być dla ciebie prostsze, a jak nie to szukaj dobrego elektryka

  • #13 06 Lip 2011 11:55
    Wydra9
    Poziom 15  

    Przyczyną był wadliwy przekaźnik pompy paliwa :) Samochód już jest w pełni sprawny, dzięki za wszystkie podpowiedzi. :)

  • #14 06 Lip 2011 12:14
    autoas
    Poziom 41  

    Przekaźnik? I przez niego rozrusznik nie kręcił?

  • #15 07 Lip 2011 11:58
    Wydra9
    Poziom 15  

    Widocznie gdy jest zwarcie aku daje za mały prąd zeby uruchomic rozrusznik.

  • #16 07 Lip 2011 14:16
    Pascalt
    Poziom 22  

    Przekaźnik padł na zwarcie? Trochę dziwne, było sprawdzić, czy kręci bez przekaźnika.

  • #17 07 Lip 2011 22:35
    Wydra9
    Poziom 15  

    Miał zwarcie w środku został wymieniony i działa poprostu :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty