X

Opel corsa c20ne nagle przestał odpalać brak check engine

01 Jul 2011 07:50 WYWydra9
  • #1 01 Jul 2011 07:50
    Wydra9
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Problem powstał nagle po zgaszeniu silnika i próbie odpalenia ponownie po 10 min. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnego problemu. Teraz gdy przekręcam na zapłon nie świeci w ogóle kontrolka check engine, a komputer ECU strasznie głośno chodzi podobnie do pracy kompresora tylko ciszej (jakby jakaś przetwornica czy transformator uszkodzony). Gdy próbuje uruchomić silnik nic cisza i wszystko gaśnie co to może być gdzie szukać przyczyny?? Stwierdziłem ze jest zwarcie na plusowym cieńszym przewodzie idącym od aku. Proszę o pomoc z góry dziekuje
  • #2 01 Jul 2011 07:58
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Stwierdziłeś zwarcie i naprawiłeś?
  • #3 01 Jul 2011 08:23
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Milion razy było pisane o awariach przekaźnikach podwójnego w tych modelach, sprawdzałeś to?
    Pewnie, po co, lepiej napisać temat.
  • #4 01 Jul 2011 08:27
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    niestety nie moge zlokalizowac nie wiem juz gdzie szukac... GDy włączam awaryjne to miga mi wszystko na desce ale tak lekko sie zarzac. Dgy próbuje zapalic rozrusznik na kródko to mi TID sie włącza na sekunde. Przed przekreceniem kluczyka na ECU sa 2 masy po przekreceniu juz jest ich ponad 5... ODłączyłem cała instalacje nowego silnika i nadal cos zwiera gdzie szukac??
  • #5 01 Jul 2011 08:28
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    No i chyba to jakaś przekładka, Corsa z takim silnikiem, więc można się w instalacji cudów doszukać
  • #6 01 Jul 2011 08:34
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Rzeczywiście corsa, jakoś widziałem omega. Skąd tam taki silnik?
    Co do awarii to pewnie kiepska masa na silnik lub nadwozie.
  • #7 01 Jul 2011 08:35
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Sam robiłem instalacje sprawdzilem ja nawet cala odłączyłem i dalej jest to samo. O jaki przekaznik chodzi??
  • #8 01 Jul 2011 08:39
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Przekaźnik pompy paliwa, czarny lub czasami niebieski (Wehrle), 7 pinów. Rozlutowywał się wewnątrz.
    Sprawdź jeszcze masy, jak i kabeloczka dokręcone do silnika.
  • #9 01 Jul 2011 08:48
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jest to przekaznik znajdujacy sie obok ecu?
  • #10 01 Jul 2011 08:59
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Ale akumulator w pełni sprawny, rozrusznik kręci?
  • #11 01 Jul 2011 11:33
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Akumulator sprawny rozrusznik nie kreci jest calkowicie martwe auto. Przy próbie wystartowanie i odłączonym kompie słychac startujaca pompe paliwa i smierdzi paliwem. Ten przekaznik ma w sobie jakis kabel masowy, bo ja mam zwarcie do masy
  • #12 01 Jul 2011 12:03
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Oj chłopie, zajmij się na razie rozrusznikiem, aby normalnie kręcił ..zostaw ten przekaźnik chwilowo w spokoju
    Uruchomienie pracy rozrusznika powinno być dla ciebie prostsze, a jak nie to szukaj dobrego elektryka
  • #13 06 Jul 2011 11:55
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Przyczyną był wadliwy przekaźnik pompy paliwa :) Samochód już jest w pełni sprawny, dzięki za wszystkie podpowiedzi. :)
  • #14 06 Jul 2011 12:14
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Przekaźnik? I przez niego rozrusznik nie kręcił?
  • #15 07 Jul 2011 11:58
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Widocznie gdy jest zwarcie aku daje za mały prąd zeby uruchomic rozrusznik.
  • #16 07 Jul 2011 14:16
    Pascalt
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Przekaźnik padł na zwarcie? Trochę dziwne, było sprawdzić, czy kręci bez przekaźnika.
  • #17 07 Jul 2011 22:35
    Wydra9
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Miał zwarcie w środku został wymieniony i działa poprostu :)
  Search 4 million + Products
Browse Products