X
  • #1 06 Jul 2011 21:02
    szoda
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    Witam

Na wstępie napisze że jestem trochę zielony jeśli chodzi o pojęcia typowo elektroniczne więc powiem na chłopski rozum. Jestem zainteresowany ofertą Multiroom w N ale niestety wymagają oni połączenia dwóch dekoderów za pomocą kabla ethernet, niestety u mnie nie wchodzi to w grę ponieważ mam dom jedno rodzinny a drugi telewizor znajduje się piętro niżej i po przeciwnej stronie domu, tak więc ciągnięcie kabla przez cały dom mija się z celem. Zastanawiałem się nad wysłaniem sygnału przez gniazdko telefoniczne ale niestety jest tam kabel 2-żyłowy, widziałem też rozwiązanie za pomocą instalacji elektrycznej które jest całkiem drogie.

Code:
    http://allegro.pl/adapter-ethernet-do-sieci-energetycznej-conrad-i1695151718.html

Więc wpadłem na pomysł połączenia za pomocą routera (posiadam jeden nie używany TP-LINK WR340G) i access pointa i tu jest moje pytanie czy połączenie access pointa TP-LINK WA500G z routerem WR340G działało by z dekoderami N czy jest to tylko połączenie możliwe dla komputerów???

Code:
    http://allegro.pl/tp-link-access-point-tl-wa500g-poe-ap-client-wisp-i1704243553.html

A może inne są opcje żeby nie prowadzić kabla między dekoderami??

Z góry dzięki za odpowiedź
  • Helpful post
    #2 06 Jul 2011 21:14
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    Srebrnej kuli do WIFI w zabudowie nie ma, to loteria, dopóki nie spóbujesz nie będziesz pewny jak z pokryciem będzie. Generalnie jedna ściana OK, dwie może, trzy raczej nie. Sufit na pewno więcej niż jedna ściana (zbrojenie dodatkowo)

Dwa WA500 połączysz trybem mostu WIFI
    Lub dowolny AP-ek (lub router WIFI) + WA500 w trybie AP Client.

Sprawdż czy PLC adapter podejdzie u ciebie po sieci elektrycznej, ale oba adaptery muszą być na tej samej fazie.
  • #3 06 Jul 2011 21:48
    szoda
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)