Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Multiroom w N - połączenie za pomocą dwóch routerów

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Sieci, Internet -> Sieci WiFi -> Multiroom w N - połączenie za pomocą dwóch routerów
Autor
Wiadomość
szoda
Poziom 4
Poziom 4

Miasto: Polska

Post#1 Post autora tematu 06 Lip 2011 21:02   

Multiroom w N - połączenie za pomocą dwóch routerów

Witam

Na wstępie napisze że jestem trochę zielony jeśli chodzi o pojęcia typowo elektroniczne więc powiem na chłopski rozum. Jestem zainteresowany ofertą Multiroom w N ale niestety wymagają oni połączenia dwóch dekoderów za pomocą kabla ethernet, niestety u mnie nie wchodzi to w grę ponieważ mam dom jedno rodzinny a drugi telewizor znajduje się piętro niżej i po przeciwnej stronie domu, tak więc ciągnięcie kabla przez cały dom mija się z celem. Zastanawiałem się nad wysłaniem sygnału przez gniazdko telefoniczne ale niestety jest tam kabel 2-żyłowy, widziałem też rozwiązanie za pomocą instalacji elektrycznej które jest całkiem drogie.

Kod:
http://allegro.pl/adapter-ethernet-do-sieci-energetycznej-conrad-i1695151718.html

Więc wpadłem na pomysł połączenia za pomocą routera (posiadam jeden nie używany TP-LINK WR340G) i access pointa i tu jest moje pytanie czy połączenie access pointa TP-LINK WA500G z routerem WR340G działało by z dekoderami N czy jest to tylko połączenie możliwe dla komputerów???

Kod:
http://allegro.pl/tp-link-access-point-tl-wa500g-poe-ap-client-wisp-i1704243553.html

A może inne są opcje żeby nie prowadzić kabla między dekoderami??

Z góry dzięki za odpowiedź
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 06 Lip 2011 21:02   

Powrót do góry

bogiebog
Poziom 26
Poziom 26