X

Stihl 025 Nie chce odpalić

15 Jul 2011 00:50 WFWFM-SHL-WSK
  • #1 15 Jul 2011 00:50
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam...

    Posiadam Stihl-a 025.

    zrobiłem w niej :

    -wymiana łożysk
    -uszczelniaczy

    Nie chce zapalić, nawet po wlaniu paliwa do komory spalania(powinna się odezwać)a ona nic....świeca była wymieniana i sprawdzana.gaźnik wymieniany.Nawet sprawdzałem czy obrócił się może wał ale jednak nie...

    Jak poprosiłem tatę aby do niej zajrzał, to tak jak by ja naprawił...mówił że zmienił odległość cewki od koła magnesowego, i paliła bez problemu ....tylko przez chwile do póki nie zrobiła uuuuu i nie można jej znowu odpalić. Wszystko już prawie sprawdzałem i nadal nic... moje pytanie jaka ma byś odległość miedzy cewka a magnetem....

    Pozdrawiam....
  • #2 15 Jul 2011 06:12
    39006
    Removed  
    Helpful post? (+1)
    Jest, w ogóle iskra?
    Odległość cewki od kola, to 0.2 mm.
  • #3 15 Jul 2011 13:08
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Jest iskra,ale nie pali....; C
  • #4 15 Jul 2011 13:36
    Odcebul Isiekuli
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    To nie ma pewnie paliwa... Wstrzyknij do cylindra trochę i zobacz czy się odezwie.
  • #5 15 Jul 2011 13:39
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    [quote="
    Nie chce zapalić, nawet po wlaniu paliwa do komory spalania(powinna się odezwać)[/quote]


    nie odzywa się właśnie....
  • #6 15 Jul 2011 13:47
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Wpust ustalający, koła magnesowego, nie jest zerwany?
  • #7 15 Jul 2011 19:17
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Nie nie jest właśnie ; C

    Jest cały...

    Nie wiem co to już może być ... ; (
  • #8 21 Jul 2011 21:29
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)

    Link
  • #9 21 Jul 2011 21:35
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli po wlaniu paliwa do cylindra nie odpala, to możliwe ze jest słaba kompresja.
    W jakim stanie jest cylinder i tłok z pierścieniami.
    Odkręć tłumik i sprawdź, przez okienko wydechowe.
  • #10 21 Jul 2011 22:10
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    kompresja jest :)

    tłok i pierścienie są w bardzo dobrym stanie :)

    tłumik odkręcony :)
  • #11 21 Jul 2011 22:18
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Możliwe jest uszkodzenie elektronicznego przerywacza w module, polegające na przesunięciu punktu powstawania iskry.
    Ciśnienie sprężania, to przynajmniej 8 atmosfer.
  • #12 25 Jul 2011 22:08
    helena33
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Witam. Widać przez chwile było na kole zamachowym że modół zapłonowy ocierał o magnesy, a jest to bardzo nie korzystne i dla modółu jak i dla magnesów, jeśli na magnesach powsały mikro pęknięcia to tworzy się efekt wielomagnesu ze zmiennym polem magnetycznym i wtedy iskra którą widzimy na filmie podczas sprężania znika. Tak samo w modóle następuje przegrzanie spowodowane tarciem o koło, a to powoduje zwarcia uzwojeń cewki i mniejsze napięcie.
    A jak tam przewód impulsowy?, zalanie garnucha może tylko zalać świece i też buba.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products