X

Biały dym z tłumika Xsara 1.9 TD

27 Jul 2011 23:27 2626ws
  • #1 27 Jul 2011 23:27
    26ws
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Witam. Wymieniłem rozrząd w mojej xsarze 1.9 TD i mam problemy z odpaleniem a a jak odpali to na chwilke i po 2-3 sekundach gaśnie i jest duzoo białego dymu który leci z tłumika, ... Świece żarowe grzeją dobrze po jakims czasie się wyłańczają. Prosze o pomoc!:((
  • #2 27 Jul 2011 23:31
    robert_d_g
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli przed wymianą było dobrze znaczy, że źle złożony rozrząd
  • #3 27 Jul 2011 23:54
    26ws
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    a zapomniałem powiedzieć... pękł wałek rozrządu w pół tego nie było widać dopiero po rozkręceniu tego co go trzyma po środku (zaden zawór nie dostał na szczęście) a tak to chodził samochod jak brzytwa... to co może być źle zrobione? ja jestem początkującym mechanikiem i nie wiem dokładnie a jeszcze się za brata diesla wziełem chodz o dieslu nie mam pojecia ;p
  • #4 28 Jul 2011 00:16
    adiabel
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Dam Ci kolego dobrą radę: jak nie masz o czymś pojęcia to może lepiej się za to nie bierz. Najpierw chociaż trochę teorii , a potem dopiero praktyka.
  • #5 28 Jul 2011 08:24
    robert_d_g
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Napisz w jaki sposób dokonałeś wymiany rozrządu, czy poprostu ściągnąłeś stary pasek zakładając na jego miejsce nowy, używając przy tym standardowych kluczy płaskich, oczkowych i nasadek, czy coś więcej w tym było :?:
  • #6 28 Jul 2011 09:23
    26ws
    Level 7  
    na pompie wtryskowej i kole od walka sa dziurki takie ze trzeba błozyc np srubke 6 i je zablokować. Za rozrusznikiem jest blokada wału na bolec 7. Ustawiłem tak naciaglem pasek poprzez przykrecenie i juz

Dodano po 3 [minuty]:

adiabel nie badz taki cwany... czlowiek na bledach sie uczy a ja wole sam naprawy podejmować niż oddawać takim mechanikom u mnie co nawet koła nie umieja zmienic!!
  • Helpful post