Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Odpowietrzanie układu chłodzenia w VW Golf III/Vento

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Kosz Archiwum -> Odpowietrzanie układu chłodzenia w VW Golf III/Vento
Autor
Wiadomość
badsmile
Poziom 4
Poziom 4

Miasto: Lublin

Post#1 Post autora tematu 23 Lis 2004 23:09   

Odpowietrzanie układu chłodzenia w VW Golf III/Vento

Jestem laikiem i jak coś pokręcę to się nie śmiejcie.
Z okazji obniżenia temperatur postanowiłem wylać ciecz z układu chłodzenia (piszę ciecz bo nie wiem co tam było wcześniej) i zalać układ płynem. Wylałem płyn z chłodnicy (dolnym przewodem) i z bloku przewodem nad termostatem. Słyszałem i czytałem, że układ w Golfie III odpowietrza się sam więc nalałem przez zbiornik wyrównawczy nowego płynu ile wlazło, uruchomiłem silnik i uzupełniałem do "maxa". Nie czekając na efekty wyłączyłem silnik i poszedłem do domu. Po ponownym uruchomieniu i nagrzaniu silnika miałem piękną fontannę ze zbiorniczka wyrównawczego (jak się domyślacie zakręcenie go nie pomogło). Mimo usilnych, kilkukrotnych prób po uruchomieniu silnika i po nagrzaniu go płyn cofa się do zbiorniczka i góruje. Odkręcałem przewód prowadzący do nagrzewnicy(prawy) ale nie zauważyłem, żeby wydobywały się z niego jakieś bomble powietrza. W tym momencie się poddałem bo zużyłem drugą "piątkę" płynu. Jeśli znacie jakieś sposoby na skuteczne i nieinwazyjne odpowietrzenie układy chłodzenia to pomóżcie i napiszcie co zrobić. ( w miarę możliwości proszę o wytłumaczenie jak chłop koniowi na miedzy - jestem laikiem!!!)
Powrót do góry

autosuper
Poziom 19
Poziom 19

Miasto: Kraków

Post#2 23 Lis 2004 23:52