Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prędkość TWOJEGO Internetu SPRAWDZ Teraz :)

siwy11111 24 Lis 2004 18:04 513782 42
  • #1 24 Lis 2004 18:04
    siwy11111
    Poziom 14  

    Jeśli chcesz Sprawdzić Prędkość Netu Kliknij TuTaj :)


    www.dsl.cz :):):):)

    WWW.DSL.CZ

    Kliknij w Prędkościomież w górną część by sprawdzić prędkość , bo dolna to przejście do reklamy

  • #3 24 Lis 2004 18:24
    siwy11111
    Poziom 14  

    Hehehe na czym ty ciągniesz , ja mam radiówke i w dzień mam ( obrazek ) a w nocy to wam pokaże jak nadejdzie :P

  • #5 24 Lis 2004 18:37
    TadeS
    Poziom 9  

    Też mam internet drogą radiową , w tej chwili szybkość mam w granicach 236-241 kbps.

    Rychlost stahování dat:
    29.5 KB/sec
    Rychlost připojení k Internetu:
    236.1 Kbps

  • #6 24 Lis 2004 18:43
    simpo
    Poziom 18  

    Witam!
    Polecam zerknac na strone www.numion.com moim zdaniem nieco lepszy system mierzenia faktycznej predkosci i dosc rozbudowane statystyki.

    Pozdrawiam,
    simpo

  • #7 24 Lis 2004 19:30
    Telo
    Poziom 39  

    Fajne to tylko czy prawdziwe te pomiary?

  • #8 24 Lis 2004 19:37
    simpo
    Poziom 18  

    Ja tej stronki dosc dlugo uzywam i wydaje mi sie ze mozna jej wierzyc, kiedys nawet ze znajomym sprawdzaem z podana wczesniej strona i wychodzilo praktycznie to samo, zreszta jak ktos chce moze sam sprawdzic.. :D

    Poza tym dosc ciekawa opcja jest wybor kraju na ktorego serwerach chcemy sprawdzic predkosc naszego polaczenia.

    simpo

  • #9 24 Lis 2004 20:06
    siwy11111
    Poziom 14  

    Cytat:
    lucyferus23

    a to jest moj screen z dsl 2Mb/s na sieci 14 osob


    Też będe miał DSL 2MB/s ale dla siebie :) to będzie dopiero prędkość , ale tak naprawde to na serwer :P[/quote]

  • #11 24 Lis 2004 20:15
    elbob
    Poziom 32  

    Witam.

    Na tej drugiej trochę lepiej - prawie 200 Kbps - niezła strona.

    Pozdrawiam.

  • #12 24 Lis 2004 20:48
    mich86
    Poziom 12  

    witam fajna stronka hyhy moja predkość to-1862 kbps

  • #14 24 Lis 2004 21:41
    marmon
    Poziom 17  

    teraz jakies:


    Rychlost vašeho internetu:
    Rychlost stahování dat:
    32.4 KB/sec
    Rychlost připojení k Internetu:
    258.9 Kbps


    a w nocy i do poludnia 1mbps :D

  • #15 24 Lis 2004 22:10
    simpo
    Poziom 18  

    Diodaledx napisał:
    Mam również ciekawą stronę a nawet bardziej rozbudowaną w dodatkowe opcje, sami ocencie
    http://www.numion.com/


    Poczytaj troche wyzej... rotfl

  • #18 25 Lis 2004 09:05
    deliberabundus
    Poziom 23  

    Nie pokazuje wszystkim poprawnie. Co jest zresztą zrozumiałe: wszystko zależy po jakiej trasie (i co jeszcze ważniejsze przez kogo) przechodzi ruch.

    Ja swoje łącza testuje na kernel.org lub task'u

  • #20 25 Lis 2004 14:31
    atol74
    Poziom 10  

    A jak to się ma do pomiaru, który wskazuje Win XP? W panelu sterowania i połączeniach sieciowych jest stan połączeń. Ja korzystam z sieci lokalnej i ten stan pokazuje 10Mb/s a w/w programy około 60Mb/s. Który pomiar jest bardziej prawdziwy?

  • #21 25 Lis 2004 20:42
    gabik001
    Poziom 36  

    To nie jest pomiar "szybkosci" netu, tylko szybkosc do huba/switcha. Tak to u mnie jest 100MBit/s.
    A te programy to nie pokazuja 60MB/s tylko 60kB/s (we wszystkich skala jest do 2MB/s)
    Pozdrawiam :)

  • #22 25 Lis 2004 21:28
    siwy11111
    Poziom 14  

    Nimożliwe , Ja mam internet przez Switcha do Serwera i z serwera do Radiówki itp..... i pokazuje jaki mam stan więc możesz zobaczyć jest gdzieś na samej górze

  • #23 27 Lis 2004 14:07
    atol74
    Poziom 10  

    Nie zrozumiałem. Napisz dokładniej. A swoją drogą to pod panelem sterowania cały czas jest 10Mb/s a wczoraj licznik pokazał na stronie internetowej 213Mb/s. Operator gwarantuje mi 196Mb/s. Madal więc pytam który pomiar jest prawidłowy. Pozdrawiam

  • #24 27 Lis 2004 15:19
    gabik001
    Poziom 36  

    Widze ze nie qmasz. Nie 213MB/s tylko 213kB/s. Nie spotkalem sie z laczem o predkosci jakiej podajesz szeroko dostepnym dla ludzi.
    Przeciez licznik moze max pokazac 2MB/s!!! To skad Ci sie wzielo 213MB/s - chyba ze Ci sie licznik 100 razy obrocil... A te 10MB/s to caly czas bedzie taki sam i to NIE jest predkosc dostepu do netu tylko szybkosc lacza sieci lokalnej. Pozdrawiam :)

  • #25 28 Lis 2004 10:09
    atol74
    Poziom 10  

    Oczywiście, że masz rację. Pomyliłem oznaczenia. Sorry. Juz wszystko rozumiem. Dzięki. Pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME