Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jak odzyskac plik wykasowany z kosza ?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Naprawa HDD  i odzysk danych -> Jak odzyskac plik wykasowany z kosza ?
Autor
Wiadomość
Kristoferos
Poziom 11
Poziom 11

Miasto: Gdansk

Post#1 Post autora tematu 14 Sie 2011 14:59   

Jak odzyskac plik wykasowany z kosza ?

Czesc !
Jestem tu nowy i poza tym ze znam sie troche na grafice 3d to jestem amatorem jezeli chodzi o szersza wiedze o komputerach.
Pracowalem nad wizualizacja wnetrz duzego sklepu. Trwalo to przez ostatnie 5 m-cy, dosyc intensywnie i projekt byl juz zaawansowany. Poprzedniej nocy wykasowalem ten plik,a kosz oproznilem zaraz po tym. Co za koszmar.
Co prawda projekt byl na szczescie treningowy, ale probuje go odzyskac.
Plik o rozszezeniu .blend (programu Blender 3d) mialem na pulpicie, pozniej kosz...
Probowalem roznych programow: Recuva, PowerdataRecovery, MinitoolPartRecovery... i nic. Wsrod tysiecy plikow nie znalazlem takiego co ma takie rozszezenie.
Czy jest cos jeszcze czego moge sprobowac ?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 14 Sie 2011 14:59   

Powrót do góry

andrzejlisek
Poziom 21
Poziom 21

Miasto: Poznań

Post#2 14 Sie 2011 15:09   

Re: Jak odzyskac plik wykasowany z kosza ?

Jeszcze program DMDE, zobacz, czy widzi skasowany plik w katalogu "C:\Recycler", "D:\Recycler" itp, plik może mieć zmienioną nazwę.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 14 Sie 2011 15:09   

Powrót do góry

Kristoferos
Poziom 11
Poziom 11

Post#3 Post autora tematu 14 Sie 2011 19:51   

Hej
Mam ten program. Po zainstalowaniu pare godzin temu wlaczylem skanowanie i on caly czas skanuje, skanuje...