Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Jak odzyskac plik wykasowany z kosza ?

Kristoferos 14 Sie 2011 14:59
  • #1 14 Sie 2011 14:59
    Kristoferos
    Poziom 11  

Czesc !
    Jestem tu nowy i poza tym ze znam sie troche na grafice 3d to jestem amatorem jezeli chodzi o szersza wiedze o komputerach.
    Pracowalem nad wizualizacja wnetrz duzego sklepu. Trwalo to przez ostatnie 5 m-cy, dosyc intensywnie i projekt byl juz zaawansowany. Poprzedniej nocy wykasowalem ten plik,a kosz oproznilem zaraz po tym. Co za koszmar.
    Co prawda projekt byl na szczescie treningowy, ale probuje go odzyskac.
    Plik o rozszezeniu .blend (programu Blender 3d) mialem na pulpicie, pozniej kosz...
    Probowalem roznych programow: Recuva, PowerdataRecovery, MinitoolPartRecovery... i nic. Wsrod tysiecy plikow nie znalazlem takiego co ma takie rozszezenie.
    Czy jest cos jeszcze czego moge sprobowac ?

• #2 14 Sie 2011 15:09
    andrzejlisek
    Poziom 28  

Jeszcze program DMDE, zobacz, czy widzi skasowany plik w katalogu "C:\Recycler", "D:\Recycler" itp, plik może mieć zmienioną nazwę.

• #3 14 Sie 2011 19:51
    Kristoferos
    Poziom 11  

Hej
    Mam ten program. Po zainstalowaniu pare godzin temu wlaczylem skanowanie i on caly czas skanuje, skanuje...
    Pokazuje sie mase cyfr i zadnych nazw.
    Dla mnie to magia :)
    W liceum mialem 5 z informatyki, bo wiedzialem troche wiecej jak matematyczka ktora uczyla m.in. tego przedmiotu. Troche wiecej, tzn. np. ze nie trzeba zaznaczac wszystkich plikow osobno, zeby je zaznaczyc, a wystarczy ctrl+a... tak to kiedys bylo, kiedy informatyka sie pojawila w szkolach, he, he.
    Smieje sie z tego, ale sam mam ogromne braki w wiedzy o komputerach.
    Troche smigam w grafice 3d i to tyle.
    Tak ze jak macie jakies sugestie to prosze o prosty jezyk itd

• #4 15 Sie 2011 00:02
    andrzejlisek
    Poziom 28