Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV z USA czy to ma sens? Czy da się wyświetlić Cyfrę+?

rroopp 26 Sie 2011 19:28 1933 9
  • #1 26 Sie 2011 19:28
    rroopp
    Poziom 2  

Witam
    Mój stary telewizor zionie ducha i wypadałoby się rozejrzeć za czymś nowym.
    Przeglądając sklepy internetowe doszedłem do wniosku, że TV w Polsce albo są małe albo drogie :). Poza tym, być może niektórzy się nie zgodzą, ale z mojej obserwacji doszedłem do wniosku, że technologie takie jak LCD czy plazma posiadają szereg ułomności takich jak np. słaba jakość czy wysokie zużycie energii.
    Wymyśliłem wtedy telewizor Mitsubishi WD-73640, który w wersji 73'' stoi w walmarcie za 1299USD.
    Ponieważ jestem laikiem w dziedzinie TV/SAT mam pewne pytanie:
    Wiem, że nie jest to TV multisystemowy (tylko NTSC), więc czy da się łatwo wyświetlić na tym Cyfre+? ew. też jakieś DVD?
    pozdrawiam
    rop

• #2 26 Sie 2011 19:40
    mihal2002
    Poziom 43  

Oczywiście że się da. Ale pomysł do bani. Tyle kasy na monitor? Bez sensu.

• #3 26 Sie 2011 20:04
    rroopp
    Poziom 2  

Jak to monitor? przecież to telewizor :) Możesz wyjaśnić?

• #4 26 Sie 2011 20:09
    SlawekL
    Poziom 11  

Pamiętaj o innym napięciu zasilania, ten odbiornik pobiera max 200W, więc można bez problemu zastosować transformator 230/110V. Przy użyciu gniazd HDMI możesz podłączyć dekoder C+ i/lub w razie potrzeb dvb-t.

• #5 26 Sie 2011 20:15
    mihal2002
    Poziom 43  

rroopp napisał:
    Jak to monitor? przecież to telewizor :) Możesz wyjaśnić?

W Polsce jest inny system odbioru i nadawania telewizji. Tak że podpięcie anteny pod TV będzie skutkowało "śnieżycą".
    Tak jak wyżej masz inne zasilanie jak w USA.
    Reasumując tak jak napisałem wyżej.