Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odzyskanie hasła z routera cerberus

krykry 02 Wrz 2011 20:17 5007 2
  • #1 02 Wrz 2011 20:17
    krykry
    Poziom 2  

Router Cerberus P6331-4A został podłączony do komputera stacjonarnego przez sieć ADSL oraz do laptopa bezprzewodowo na hasło które niestety zapomniałam Teraz miałam stawiany system na laptopie i potrzebne jest hasło. W instrukcji routera podają że można go konfigurować przez http://192.168.1.100 . Weszłam tam ale nie wiem : 1- czy tam mogę zmienić hasło ; 2 -jeżeli tak to czy w nazwie użytkownika mam wpisać " admin/pentagram"/ tak podaje instrukcja/ czy nazwę użytkownika komputera stacjonarnego , czy nazwę użytkownika laptopa . Proszę o pomoc ! Dodam że jestem początkującym użytkownikiem komp.

• #3 10 Wrz 2011 09:44
    aj11
    Poziom 11  

Jeśli pod adresem http://192.168.1.100 zgłasza się okno logowania po tam wpisujesz

Nazwa użytkownika admin
    Hasło pentagram

Jeśli uda się zalogować klucz sieciowy ustawiasz Interface Setup > Wireless > SSID setting > Authentication Type > WPA-PSK > Encryption > AES a w pole Pre-Shared Key nowy klucz sieciowy.

Jeśli to nie pasuje pozostaje zresetowanie go do ustawień fabrycznych:
    "Gdy zapomniałeś hasło dostępu do interfejsu konfiguracyjnego.
     Włącz urządzenie i poczekaj, aż dioda ADSL zacznie się świecić lub migać.
     Naciśnij i przytrzymaj przycisk RESET umieszczony na tylnim panelu routera, przez 5~10 sekund, aż diody zamigają, następnie puść go.
     Procedura zakończy się, gdy wszystkie diody zaczną znowu stabilnie świecić. Wszystkie ustawienia powrócą do domyślnych wartości. Nazwa użytkownika i hasło zostaną zmienione na domyślne (admin / pentagram)."