Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Jaka antena do tunera DVB?

Levy91 03 Wrz 2011 01:19
  • #1 03 Wrz 2011 01:19
    Levy91
    Poziom 8  

Witam!
    Jestem zielony w temacie, a poszukuje dobrze odbierającej i w miarę niedrogiej anteny do tunera DVB. Mieszkam 33 km od nadajnika Szczecin - Kołowo:
    http://www.dvbtmap.eu/mapdistance.html
    Na pokojowej antenie "DVB cudo" nie znajduje żadnego kanału. Jaką antenę (i jeżeli trzeba to wzmacniacz itp.) kupić? Mile widziane linki albo konkretne nazwy. Z góry dzięki za pomoc.

• #3 03 Wrz 2011 11:43
    Levy91
    Poziom 8  

Mieszkam w Stargardzie Szczecińskim. Może nie łapie na pokojowej bo są bloki blisko akurat od strony nadajnika (ja mieszkam w parterówce). W drugim domu w Pyrzycach łapie normalnie na pokojowe a jest 36 km od nadajnika. Ale w Pyrzycach chyba też zainwestuje w antenę zewnętrzną.
    A co mam kupić i jak to połączyć jeżeli bym chciał rozdzielić to na kilka TV?
    DO tej anteny będzie dobry ten uchwyt:
    http://www.dipol.com.pl/uchwyt_antenowy_murowy_uml-38l10_E8681.htm
    albo maszt:
    http://www.dipol.com.pl/maszt_antenowy_stalowy_2_0m_srednica_38mm_E903820.htm
    ??

• #4 03 Wrz 2011 13:15
    matis057
    Poziom 33  

Odnośnie bloków to musisz "łapać" anteną szczelinową z odbicia.

• #5 03 Wrz 2011 19:56
    Levy91
    Poziom 8  

Więc jakaś inna antena?

• #6 03 Wrz 2011 20:51
    matis057
    Poziom 33  

Ja bym próbował siatkową z symetryzatorem na zewnątrz.
    Pokojową nic sensownego nie chwycisz

• #8 04 Wrz 2011 08:16
    matis057
    Poziom 33  

Tak, taka może być. Próbujesz nią obracać w każdym kierunku i może da się coś odebrać z odbicia.

• #9 04 Wrz 2011 10:44
    Levy91
    Poziom 8