X

Renault Laguna II 1.9 dci brak mocy

Jakub95 05 Sep 2011 18:34
  • #1 05 Sep 2011 18:34
    Jakub95
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Witam! Posiadam Renault Lagune 2 1.9 dci 100km.Problem polega na tym iż po wymianie turbiny samochód nie ma mocy.Turbina w ogóle nie ma ciśnienia.Po przejechaniu paru kilometrów zaświeca się żółta kontrolka.Clip pokazał błędy przepływomierza po ich usunięciu samochód również nie ma mocy.Czy ten przepływomierz może odpowiadać za brak mocy silnika??Dziękuje za wszystkie porady. Pozdrawiam
  • #2 05 Sep 2011 18:37
    decybel91
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Może odpowiadać.
  • #3 05 Sep 2011 18:55
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam! Dodam iż turbina jest po regeneracji. pozdrawiam
  • #4 05 Sep 2011 20:33
    jurekk55
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Jakub95

    Efekt nie pracującej turbiny i błąd przepływomierza może być zależny jest od kilku podzespołów użyj "szukaj"
  • #5 05 Sep 2011 20:33
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Przepływka to raz, a co ze sterowaniem turbo?
  • #6 05 Sep 2011 20:56
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    witam! od jakich podzespołów może zależeć ta nie działająca turbina?? Bo nie mogę znaleźć ;p Aha i o co chodzi z tym sterowaniem turbo?? Byłem już u paru mechaników i żaden nie wie jak usunąć usterkę. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi;p
  • #7 05 Sep 2011 21:42
    jurekk55
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Jakub95 wrote:
    witam! od jakich podzespołów może zależeć ta nie działająca turbina??


    Widzisz:
    -Błąd przepływomierza czyli zakłócenia w zasilaniu w powietrze nie jest "nie pracującą "turbiną.

    -Skąd przekonanie że turbina nie pracuje?

    Co z odczytem parametrów podczas pracy silnika?
  • #8 05 Sep 2011 21:48
    MustangKrynica
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Sprobuj scisnąć rurę od intercoolera i dodac gazu jak rura zacznie puchnąć to znaczy ze turbo dziala. Jak nowa turbina to powinienes nie utrzymac jej w rece. Pozatym oze masz nieszczelna rure od intelcoolera wtedy auto tez nie bedzie mialo mocy,
  • #9 06 Sep 2011 18:15
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam! gdy zaciskam rurę od intercoolera i dodaje gazu to rura nie puchnie.Rurka od intercoolera nie ma żadych dziur. Czyli ten przepływomierzz do wymiany? Czy coś z turbiną??Aha podłączając pod komputer mechanik stwierdził ze turbina wcale nie pracuje
  • #10 06 Sep 2011 18:36
    decybel91
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Bo w tym silniku trzeba umieć zmienić/zregenerować turbo.
  • #11 06 Sep 2011 19:03
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    decybel91 a czy mógł byś mi powiedzieć co zrobić aby naprawić usterkę??
  • #12 07 Sep 2011 18:28
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam!Czy są jakieś pomysły jak usunąć tą usterkę? Pozdrawiam
  • #13 07 Sep 2011 19:14
    kiubala
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    WITAJ KOLEGO!
    MAM DOKŁADNIE TEN SAM PROBLEM. LAGUNA NIE CHCE WEJŚĆ NA OBROTY (ZATRZYMUJE SIE PRZY OKOŁO 1800). PO KILKU SEKUNDACH ZAPALA SIĘ DIODA OD ŚWIECY ŻAROWEJ. I ODZYSKUJE MOC, JEDNAKŻE NIEPEŁNĄ.
    JEST TO BARDZO NIEBEZPIECZNA USTRKA, SZCZEGÓLNIE PODCZAS WYPRZEDZANIA.
    UDAŁEM SIĘ Z TYM FANTEM DO RENOMOWANEGO SERWISU ("GODNY POLECENIA").
    TAM PO DIAGNOSTYCE STWIERDZILI, ZE JEST USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ, OCZYWIŚCIE WYMIENILI TO, ALE STWIERDZILI, ŻE MOZE BYC TEZ USZKODZONY ZAWÓR EGR. W KOŃCU WYKRECILI I WYCZYSCILI ZAWÓR TWIERDZĄC ZE TO POWINNO WYSTARCZYĆ I OGRANICZYĆ KOSZTY (ZA NOWY EGR ZAWOŁALI 1200PLN, A NA ALLEGRO NAJDROŻSZY 600 ;-)).
    PO DWÓCH DNIACH OKAZAŁO SIĘ, ŻE NAPRAWA (PONAD 1000PLN Z WYMIANĄ MECHANIZMU SZYBY) BYŁA BEZ CELOWA I NIC NIE WNIOSŁA.
    JAK POSZEDŁEM Z PRETENSJAMI TO USŁYSZAŁEM, ŻE TRZEBA SPROBOWAC WYMIANY EGR LUB TURBINY...
    OCZYWIŚCIE ZREZYGNOWAŁEM Z USŁUG OWYCH "FACHOWCOW".
    DODAM JESZCZE, ŻE WSTAWIŁEM AUTO DO NAPRAWY KLIMATYZACJI (NIE DZIAŁA KOMPRESOR), ALE NIE POTRAFILI USTALIĆ PRZYCZYNY.
    OD KILKU TYGODNI SZUKAM FACHOWCA, KTORY NAPRAWI TO AUTO, ZEBYM MÓGŁ JE WRESZCIE SPRZEDAC I NIE MIEC OBAW, ZE KTOŚ PO DWÓCH DNIACH BEDZIE CHCIAŁ ODDAĆ "CUDOWNĄ LAGUNĘ"!
    [/b]
  • #14 07 Sep 2011 20:13
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Czy ty sam próbujesz naprawic to auto? Czy jakis warsztat? Bo jak to pierwsze to oddaj to fachowcom, jak to drugie to oddaj fachowcom.

    Czy to tak trudno sprawdzić czujnik cisnienia, zawór sterujacy turbo, czy sama turbine?

    Podaj jakie widzi wartosci. Wypnij węzyk sterujacy turbo i zobacz jak jedzie. Zobacz w jakiej pozycji jest sztanga? Na pracujacym silniku podepnij węzyk z podcisnieniem pomijajac zaworek sterujacy. Zobacz czy sztanga ruszy. Przejedz sie i zobacz reakcje.
  • #15 07 Sep 2011 21:24
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam! Auto trafia od mechanika do mechanika.Największy problem polega na tym iż w okolicy nie mam dobrego mechanika, a daleko nie mogę się ruszyć bo auto jedzie tylko 60 km/h do tego co chwilę włącza się żółta kontrolka przez co auto zwalnia do 40 km/h.Aha co do wartości to nie mam jak podać bo mechanik nie podał mi dokładnych danych.To jak mogę sprawdzić ten czujnik ciśnienia i tą turbinę? Proszę o pomoc bo już naprawdę nie mam gdzie zawieść tego auta.Pozdrawiam
  • #16 07 Sep 2011 21:56
    kortyleski
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    Podepnij tester i obok niego zwykly manometr....porównaj.... Ach nie masz solidnego testera? Oddaj auto do DOBREGO mechanika/ elektronika samochodowego
  • #17 07 Sep 2011 22:17
    Jakub95
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam! Temat do zamknięcia.Pozdrawiam
  Search 4 million + Products
Browse Products