Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Renault Laguna II 1.9 dci brak mocy

Jakub95 05 Wrz 2011 18:34
  • #1 05 Wrz 2011 18:34
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam! Posiadam Renault Lagune 2 1.9 dci 100km.Problem polega na tym iż po wymianie turbiny samochód nie ma mocy.Turbina w ogóle nie ma ciśnienia.Po przejechaniu paru kilometrów zaświeca się żółta kontrolka.Clip pokazał błędy przepływomierza po ich usunięciu samochód również nie ma mocy.Czy ten przepływomierz może odpowiadać za brak mocy silnika??Dziękuje za wszystkie porady. Pozdrawiam

  • #3 05 Wrz 2011 18:55
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam! Dodam iż turbina jest po regeneracji. pozdrawiam

  • #4 05 Wrz 2011 20:33
    jurekk55
    Poziom 34  

    Jakub95

    Efekt nie pracującej turbiny i błąd przepływomierza może być zależny jest od kilku podzespołów użyj "szukaj"

  • #5 05 Wrz 2011 20:33
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Przepływka to raz, a co ze sterowaniem turbo?

  • #6 05 Wrz 2011 20:56
    Jakub95
    Poziom 7  

    witam! od jakich podzespołów może zależeć ta nie działająca turbina?? Bo nie mogę znaleźć ;p Aha i o co chodzi z tym sterowaniem turbo?? Byłem już u paru mechaników i żaden nie wie jak usunąć usterkę. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi;p

  • #7 05 Wrz 2011 21:42
    jurekk55
    Poziom 34  

    Jakub95 napisał:
    witam! od jakich podzespołów może zależeć ta nie działająca turbina??


    Widzisz:
    -Błąd przepływomierza czyli zakłócenia w zasilaniu w powietrze nie jest "nie pracującą "turbiną.

    -Skąd przekonanie że turbina nie pracuje?

    Co z odczytem parametrów podczas pracy silnika?

  • #8 05 Wrz 2011 21:48
    MustangKrynica
    Poziom 10  

    Sprobuj scisnąć rurę od intercoolera i dodac gazu jak rura zacznie puchnąć to znaczy ze turbo dziala. Jak nowa turbina to powinienes nie utrzymac jej w rece. Pozatym oze masz nieszczelna rure od intelcoolera wtedy auto tez nie bedzie mialo mocy,

  • #9 06 Wrz 2011 18:15
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam! gdy zaciskam rurę od intercoolera i dodaje gazu to rura nie puchnie.Rurka od intercoolera nie ma żadych dziur. Czyli ten przepływomierzz do wymiany? Czy coś z turbiną??Aha podłączając pod komputer mechanik stwierdził ze turbina wcale nie pracuje

  • #10 06 Wrz 2011 18:36
    decybel91
    Poziom 38  

    Bo w tym silniku trzeba umieć zmienić/zregenerować turbo.

  • #11 06 Wrz 2011 19:03
    Jakub95
    Poziom 7  

    decybel91 a czy mógł byś mi powiedzieć co zrobić aby naprawić usterkę??

  • #12 07 Wrz 2011 18:28
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam!Czy są jakieś pomysły jak usunąć tą usterkę? Pozdrawiam

  • #13 07 Wrz 2011 19:14
    kiubala
    Poziom 1  

    WITAJ KOLEGO!
    MAM DOKŁADNIE TEN SAM PROBLEM. LAGUNA NIE CHCE WEJŚĆ NA OBROTY (ZATRZYMUJE SIE PRZY OKOŁO 1800). PO KILKU SEKUNDACH ZAPALA SIĘ DIODA OD ŚWIECY ŻAROWEJ. I ODZYSKUJE MOC, JEDNAKŻE NIEPEŁNĄ.
    JEST TO BARDZO NIEBEZPIECZNA USTRKA, SZCZEGÓLNIE PODCZAS WYPRZEDZANIA.
    UDAŁEM SIĘ Z TYM FANTEM DO RENOMOWANEGO SERWISU ("GODNY POLECENIA").
    TAM PO DIAGNOSTYCE STWIERDZILI, ZE JEST USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ, OCZYWIŚCIE WYMIENILI TO, ALE STWIERDZILI, ŻE MOZE BYC TEZ USZKODZONY ZAWÓR EGR. W KOŃCU WYKRECILI I WYCZYSCILI ZAWÓR TWIERDZĄC ZE TO POWINNO WYSTARCZYĆ I OGRANICZYĆ KOSZTY (ZA NOWY EGR ZAWOŁALI 1200PLN, A NA ALLEGRO NAJDROŻSZY 600 ;-)).
    PO DWÓCH DNIACH OKAZAŁO SIĘ, ŻE NAPRAWA (PONAD 1000PLN Z WYMIANĄ MECHANIZMU SZYBY) BYŁA BEZ CELOWA I NIC NIE WNIOSŁA.
    JAK POSZEDŁEM Z PRETENSJAMI TO USŁYSZAŁEM, ŻE TRZEBA SPROBOWAC WYMIANY EGR LUB TURBINY...
    OCZYWIŚCIE ZREZYGNOWAŁEM Z USŁUG OWYCH "FACHOWCOW".
    DODAM JESZCZE, ŻE WSTAWIŁEM AUTO DO NAPRAWY KLIMATYZACJI (NIE DZIAŁA KOMPRESOR), ALE NIE POTRAFILI USTALIĆ PRZYCZYNY.
    OD KILKU TYGODNI SZUKAM FACHOWCA, KTORY NAPRAWI TO AUTO, ZEBYM MÓGŁ JE WRESZCIE SPRZEDAC I NIE MIEC OBAW, ZE KTOŚ PO DWÓCH DNIACH BEDZIE CHCIAŁ ODDAĆ "CUDOWNĄ LAGUNĘ"!
    [/b]

  • #14 07 Wrz 2011 20:13
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Czy ty sam próbujesz naprawic to auto? Czy jakis warsztat? Bo jak to pierwsze to oddaj to fachowcom, jak to drugie to oddaj fachowcom.

    Czy to tak trudno sprawdzić czujnik cisnienia, zawór sterujacy turbo, czy sama turbine?

    Podaj jakie widzi wartosci. Wypnij węzyk sterujacy turbo i zobacz jak jedzie. Zobacz w jakiej pozycji jest sztanga? Na pracujacym silniku podepnij węzyk z podcisnieniem pomijajac zaworek sterujacy. Zobacz czy sztanga ruszy. Przejedz sie i zobacz reakcje.

  • #15 07 Wrz 2011 21:24
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam! Auto trafia od mechanika do mechanika.Największy problem polega na tym iż w okolicy nie mam dobrego mechanika, a daleko nie mogę się ruszyć bo auto jedzie tylko 60 km/h do tego co chwilę włącza się żółta kontrolka przez co auto zwalnia do 40 km/h.Aha co do wartości to nie mam jak podać bo mechanik nie podał mi dokładnych danych.To jak mogę sprawdzić ten czujnik ciśnienia i tą turbinę? Proszę o pomoc bo już naprawdę nie mam gdzie zawieść tego auta.Pozdrawiam

  • #16 07 Wrz 2011 21:56
    kortyleski
    Poziom 39  

    Podepnij tester i obok niego zwykly manometr....porównaj.... Ach nie masz solidnego testera? Oddaj auto do DOBREGO mechanika/ elektronika samochodowego

  • #17 07 Wrz 2011 22:17
    Jakub95
    Poziom 7  

    Witam! Temat do zamknięcia.Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty