X

Vw Polo 1.9 sdi asy zmiana parametrów kąta wtrysku paliwa

08 Sep 2011 18:30 GKgks831
  • #1 08 Sep 2011 18:30
    gks831
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku tzn. jakiego można użyć programu aby np. z laptopa zmieniać parametry zapłonu.
  • #2 08 Sep 2011 19:16
    decybel91
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM.
  • #3 08 Sep 2011 19:26
    gks831
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Hej.Ju,z tłumacze o co mi chodzi.Moje polo ma zaslepiony egr,wyciagnalem tez klape przepustnicy i w efekcie koncowym polowka jest nie ekologiczna malo pali dobrzejezdzi,ale denerwuje mnie przsypieszony kat wtrysku wynikajacy z dzialania egr ktory w wyniku podania dawki spalin powoduje oslabienie reakcji spalania sie oleju napedowego i oglusza prace silnika.Porostu chce przez z miane w ecu odrobine opoznic kat wtrysku co w efekcie wpłynie na kulture pracy silnika.Prosze o pomoc w tej sprawie,poniewaz jesto temat rzeka
  • #4 08 Sep 2011 21:49
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Nie jestem pewien czy w sdi też tak bedzie ale w TDI silnik, adaptacja kanał 04 i tam można nieco przyspieszyć lub opóźnić kąt wtrysku.
  • #5 09 Sep 2011 04:54
    Removed
    Helpful post? (0)
    decybel91 wrote:
    Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM.

    Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne.
    Quote:
    Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku

    Nie można.Przynajmniej ja bym nie próbował.Możesz se np vagiem grupa 00 -przełącz na nastawy-tdi timing.
    Quote:
    Nie jestem pewien czy w sdi też tak bedzie ale w TDI silnik, adaptacja kanał 04 i tam można nieco przyspieszyć lub opóźnić kąt wtrysku.

    A nie mówisz czasem o grupie 004-nastawy?Bo tam jak przełąćzysz to chyba przyspiesza lub opóźnia zapłon.Można w ten sposób sprawdzić działanie zaworu przestawiacza kąta.Tak czy nie?[/quote]
  • #6 09 Sep 2011 15:54
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    jorge83 wrote:
    decybel91 wrote:
    Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM.

    Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne.
    Quote:
    Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku

    Nie można.Przynajmniej ja bym nie próbował.Możesz se np vagiem grupa 00 -przełącz na nastawy-tdi timing.
    Quote:
    Nie jestem pewien czy w sdi też tak bedzie ale w TDI silnik, adaptacja kanał 04 i tam można nieco przyspieszyć lub opóźnić kąt wtrysku.

    A nie mówisz czasem o grupie 004-nastawy?Bo tam jak przełąćzysz to chyba przyspiesza lub opóźnia zapłon.Można w ten sposób sprawdzić działanie zaworu przestawiacza kąta.Tak czy nie?


    Nie.
  • #7 12 Sep 2011 17:50
    gks831
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Panowie,silnik sdi to chyba najlepsze co wymyslil vw tylko przez ta ekologie sa klopoty.A wracajac do tematu to tym sposobem na kanale 004 nie mozna nic zmienic innymi slowy nie wykonasz nawet testu.WAGIEM to zbyt wiele sobie nie podzialam napewno nie zmienie parametru poczatku wtrysku,prosze nie mylic ze statycznym katem wtrysku ktory jest potrzebny tylko do inicjacji zaplonu a dalej pompa otrzymuje informacje od sterownika to tak w wielkim skrocie.Prosze o jakies inne pomysły a moze sa dostepne lepsze programy.Pozdrawiam
  Search 4 million + Products
Browse Products