X
  • #1 08 Sep 2011 22:32
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    witam mam problem z golfem mianowicie problem polega na tym że odpalam auto wszystko jest ok nic sie nie ¶wieci nagrzeje auto na biegu jałowym do załaczenia sie wentylatora nawet ze 3 razy i jest ok po przjechaniu 400m mruga cisnienie oleju wiec postanowiłem.
    -zmienic olej i filtr
    - zmierzyc cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe ale nadal to samo
    - rozebrałem miske olejowa smok ok panewki tez ok
    -wymiana samoregulatora był hałas przy pokrywie zaworowej jest juz ok
    - wymiana czujnika cisnia oleju -nadal to samo
    juz brakuje pomysłów jesli ktos miał taki temat poprosze o porade dzieki pozdrawiam
  • Helpful post
    #2 08 Sep 2011 23:00
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj warto¶ci):
    Quote:
    cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
  • #3 09 Sep 2011 21:58
    382154
    Removed  
    Helpful post? (+1)
    cisnienie oleju przy 2000 obr ma 2 bary na biegu jałowym 1 bar , wi±zka jest sprawdzona od czujnika do licznika , na biegu jałowym wszystko jest ok i nic sie nie zapala a jak sie ruszy to zaczyna mrugac i piszczy 3 razy brzeczek a jak na biegu jałowym wypne wtyczke od czujnika to po odpaleniu zaczyna odrazu mrugać :)

    Dodano po 53 [sekundy]:

    pod vaga podepne w poniedziałek i zobacze błedy na przewodzie od licznika cały czas jest masa
  • Helpful post
    #4 10 Sep 2011 01:19
    wujko666
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    1 bar na jałowym ?? mało jako¶ z tego co wiem przy temp. prawie 90 stopni ten motor ma ze 2 bary z groszem,
  • #5 10 Sep 2011 15:11
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    to dlaczego na postoju jest ok a jak sie ruszy sie zapala jak sie ruszy to cisnienie jest wyzsze niz na postoju
  • Helpful post
    #6 10 Sep 2011 21:24
    ladamaniac
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Licznik sprawdza ci¶nienie przy wyższych obrotach. Próg obrotów możesz ustawić Vagiem w czterech krokach co 250 obr.
  • Helpful post
    #7 10 Sep 2011 23:39
    kwok
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    Po mojemu musisz sprawdzić ci¶nienie w czasie jazdy - manometr z długim wężem do kabiny i jazda.
    Jeszcze jedno - na zimnym też się zapala?
  • #8 11 Sep 2011 11:52
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    przy zimnym to samo temperatura nie ma znaczenia dodam ze pompa olejowa jest w zamienniku
  • Helpful post
    #9 11 Sep 2011 13:18
    PCcepuk
    Level 19  
    Helpful post? (-1)
    jezeli podane prze ciebie ci¶nienie jest prawidłowe to jest za MAŁE !

    minimalne ci¶nienie dla tego silnik (rozgrzanego silnika) to 2bary - minimalne

    zawór upustowy otwiera sie dopiero przy 7 barach

    Dodano po 6 [minuty]:

    na postoju, na wolnych obrotach -nie ¶wieci, nawet jak zwiekszasz obroty (czyli ci¶nienie tez) -również nie ¶wieci ???
    ale jak ruszysz to zaczyna ¶wiecic ???

    skoro zrobiłes to wszystko co opisałes to -przysłuchaj sie ty dobrze silnikowi bo mam wrazenie ze cisnienie znika na wale korbowym :), jak nie jest porysowany i nie ma owali to mozesz wymienic panewki -ot takie ratowanie umarłego :)
  • Helpful post
    #10 11 Sep 2011 13:57
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    A ja najpierw sprawdziłbym ssak w misie olejowej. Często z nimi były kłopoty, a i spotkałem się już, że po wymianie pompy oleju i skręcaniu póĽniej na silikonie, to wła¶nie on był przyczyn± kłopotów z ci¶nieniem... Ci¶nienie, jakie autor tematu podał, to faktycznie minimalne jakie jest dopuszczalne w tym silniku, a więc usterka jest mechaniczna, przynajmniej od tego trzeba zacz±ć szukać.
  • #11 13 Sep 2011 22:19
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    smok czysty wymienie panewki koszt ok 300zl zobaczymy ci bedzie
  • #12 13 Sep 2011 23:18
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Te panewki, to sam wymieniałe¶? Co było starym, że musiałe¶ je na nowe wymienić?
  • #13 14 Sep 2011 00:02
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    On dopiero ma zamiar wymieniać panewki.
  • #14 14 Sep 2011 01:11
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    trans-serwis wrote:
    On dopiero ma zamiar wymieniać panewki.

    A no tak, tylko, które i jak je zweryfikuje? Jak dla mnie bez sensu 300zł. wyrzucać i nie mieć pewno¶ci, że to pomoże. Pompę wymieniał, może tam co¶ nie halo, co¶ poprzytykane jest, jaki¶ sylikon w niej, itp. rzeczy... No ja na pewno, nie zaczynałbym od wymiany panewek " w ¶lepo"...
  • #15 14 Sep 2011 08:50
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Ja też nie wymieniałbym panewek.
  • #16 14 Sep 2011 23:34
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    problem pojawił sie w mróz jak to w tym modelu zamarzła odma i od tego sie zaczeły problemy z cisnieniem , problem jest taki ze na rozgrzanym motorze i przeważne na zakretach sie zapala to cisnienie na manometrze spada ponizej 1 bara a na zimnym ma 2 bary na biegu jałowym pompa jest w zamnienniku czy moze byc to wina pompy ????
  • #17 14 Sep 2011 23:54
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    JokerCar wrote:
    czy moze byc to wina pompy ????

    Jak nie napisze, to nie zrozumie!!! TAK, może to być "co¶" z pomp±, lub jej funkcj±! Pisałem Ci przecież:
    zeimp wrote:
    Pompę wymieniał, może tam co¶ nie halo, co¶ poprzytykane jest, jaki¶ sylikon w niej, itp. rzeczy...

    Sprawdziłe¶? Nie!!! Nic tylko komp w rękę i wio na "Elektrodę"... Nie mam pytań!
  • #18 21 Sep 2011 20:50
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    witam powiem tak w sobote wymieniłem panewki cisnienie jest wieksze o 0,5 bara na biegu jałowym i rozgrzanym silniku wszystko jest ok jedna panewka od strony pompy miała podjechane boki,samochód pojezdzi to dam znac jak bedzie dalej..
    ps jak moze byc uszkodzona pompa skoro jest nowa ...................
  • #19 22 Sep 2011 21:51
    382154
    Removed  
    Helpful post? (0)
    chce dodac że auto ma przejechane 150tys km wiec koniec z silnikami na benzyne vw
  • Helpful post
    #20 23 Sep 2011 10:42
    PCcepuk
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    czyli tak jak mówiłem :) panewki...

    jezeli ci¶nienie nie ¶wieci na wolnych obrotach, a ruszaj±c za¶wieca lub wystarczy silnik obci±żyć to ewidentnie panewki, a do tego kolega pisze ze mu odma zamarzła...
    czyli zamarzła, wywaliło olej, brak smarowania i przytarło korby i główne, a wskazuje na to pierwsza panewka od pompy -BRAK smarowania
  • #21 16 Dec 2011 23:01
    382154
    Removed  
    Helpful post? (+1)
    tak panewki ::
  Search 4 million + Products
Browse Products