X

Regulacja pompowtryskiwaczy w silniku 1,9 TDi BSL

20 Sep 2011 19:25 MIMietek3254
  • #1 20 Sep 2011 19:25
    Mietek3254
    Level 2  
    Posts: 4 | Help: 0
    • Location: Dolnyśląsk
    Helpful post? (0)
    Proszę o pomoc
    Regulacja pompo wtryskiwaczy w silniku 1,9 TDi BSL - chodzi o kąt odkręcenia śruby regulacyjnej. Mam błąd P1139 - odczyt na testerze - za długi czas otwarcia eletrozaworu pompo wtryskiwacza (50 ms), po wymianie pompo wtryskiwacza nic się nie zmieniło. Czy może ktoś mi pomóc w tej sytuacji , z góry dziękuję.
  • #2 20 Sep 2011 20:31
    zeimp
    Moderator Samochody
    Posts: 5395 | Help: 539
    • Location: Bergen.
    Helpful post? (0)
    Ja Ci napiszę, że odkręcasz o 120stopni. A podglądnąłeś w testerze kanał (bodajże) 18(wszystkie wtryskiwacze)?
  • #3 21 Sep 2011 08:58
    Mietek3254
    Level 2  
    Posts: 4 | Help: 0
    • Location: Dolnyśląsk
    Topic author Helpful post? (0)
    Jeżeli chodzi o wszystkie wtryskiwacze to wynik jest taki, jak na zdjęciu

    Regulacja pompowtryskiwaczy w silniku 1,9 TDi BSL

    Chodzi o zawór magnetyczny.
    Błąd kasuje ale ponawia ponownie, chodź nie zawsze da się skasować.

    Pozdrawiam
  • #4 21 Sep 2011 09:29
    trans-serwis
    Level 39  
    Posts: 5004 | Help: 295
    • Location: Częstochowa
    Helpful post? (0)
    Wymiana na nowy czy używany?
  • #5 21 Sep 2011 09:42
    Mietek3254
    Level 2  
    Posts: 4 | Help: 0
    • Location: Dolnyśląsk
    Topic author Helpful post? (0)
    Wymiana na regenerowany z gwarancją, i zamiana kolejności - pozycjami pompo wtryskiwaczy, nadal pozostaje na drugim cylindrze błąd.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products