Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL ASTRA H 13CDTI kombi. FALOWANIE

Mariusz_M1986 02 Paź 2011 21:06 2500 2
  • #1 02 Paź 2011 21:06
    Mariusz_M1986
    Poziom 14  

    Witam.

    Posiadam Opel Astra H 13CDTI rok produkcji 2007r. przebieg 150 000 km.

    Mój problem dotyczy falowania obrotów ale tylko i wyłącznie dzieje się tak jak silnik jest ZIMNY jak się trochę rozgrzeje pracuje bardzo dobrze. Podczas jazdy w granicach od 1500 obr/min do 2000 obr/min jest szarpnięcie silnikiem po czym auto zaczyna dopiero jechać jest czasem jest tak może mi się wydaje że jest strasznie mułowaty a jechać dopiero zaczyna od 2200 obr/min wtedy czuć to takie rozpędzanie się samochodu. Odkryłem również gdy przekręcę kluczyk na zapłon i podczas ssania pompy słychać tak jakby zasysało powietrze sprawdziłem przewody i nic nie widziałem żeby było przetarte nawet wymieniłem przewód dolotowy paliwa z filtra paliwa do pompy ale to takie zasysanie powietrza słychać gdy pompa zasysa paliwo później już nie, no i teraz taka ciekawostka dotycząca układy wydechowego mianowicie tłumika na wylocie jak przetarłem palcem jest mnóstwo sadzy jak w kominie.

    Wymieniałem w samochodzie filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza, olej, i przeczyszczony EGR.

    Dołączyłem filmik mojego falowania obrotów .

    Proszę o pomoc !
    Mariusz.

    Załączniki:
  • Pomocny post
    #2 02 Paź 2011 22:56
    Osiem88
    Poziom 17  

    Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy
    niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana
    300zł.

    Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję.
    DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów.

    http://www.oknation.net/blog/preechasan/2009/03/11/entry-3

    Na samym końcu artykułu są zdjęcia zaworów stary typ i nowy z rotacją co eliminuje uszkodzenie zaworu w przyszłości (nie zaciera się jak ten starego typu) Artykuł niestety w języku tajskim:D

  • #3 02 Paź 2011 23:01
    Mariusz_M1986
    Poziom 14  

    Patrzałem ten zawór SCV jest firmy BOSCH pompa tak samo firmy BOSCH ale nic wieczne nie jest.
    Wokół tego zaworu był jakiś nalot strasznie oblepiony był ten zawór wyczyściłem go może go jakoś sprawdzić ??

    Dołączam zdjęcie mojego zaworu SCV BOSCH 0928400680.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme