| Author |
khann Poziom 10

|
01 Dec 2004 23:49 układ z przerzutnikiem i optotriakiem |
|
|
|
Witam.
jestem troche początkujący:) zdarza się.
Muszę zrobić układ (wykorzystujący najlepiej licznik cmos) załączający odbiornik (gps -180mA) i radiomodem (tak ca 200mA) za pośrednictem wyłącznika monostabilnego (musi być ze względu na typ obudowy). Układ zas. z akku. Dodatkowo musze wrzucić tam diode informującą o załączeniu. A dodatkowo jak musze mieć możliwość podpięcia ładowarki do akku (wrzucić jakąś diode - zabezpiecz. urządzenia podczas ładowania.) myslalem o optotriaku - dobrze myślalem?:)
pozdrawiam i dziękuje z wszelkie sugestie. KHANN
|
|
| Back to top |
|
 |
autosuper Poziom 19

|
02 Dec 2004 00:11 Re: układ z przerzutnikiem i optotriakiem |
|
|
|