Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Playstation 2 - przerobic


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Hardware ->Playstation 2 - przerobic Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
Grzechur
Poziom 2
Poziom 2
Dołączył: 08 Kwi 2002
Posty: 3
Grzechur
Poziom 2
Post#1 21 Lut 2003 07:20  Autor tematu   

Playstation 2 - przerobic


jak w temacie kupilem to dziecku i do pira trzeba cos tam przerobic czy jakas dobra dusza podpowie cos? moze jakis link
pozdro
grzechur :D

Oceń post: + -2 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
picador
Poziom 23
Poziom 23
Miasto: lubelskie
Dołączył: 15 Maj 2002
Posty: 2840
Pomógł: 35
Ocena postów: 17
picador
Poziom 23
Post#2 21 Lut 2003 09:44    

Re: Playstation 2 - przerobic


a co ta konsola ma jeszcze robić ??
od razu Ci mówię - na zmywarkę jej nie przerobisz :wink:

poczytać możesz http://www.italelectronics.it/download.htm

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
LEM
Poziom 23
Poziom 23
Miasto: N 50° 02' 25.36", E 22° 00' 24.47"
Dołączył: 08 Lip 2002
Posty: 2995
Pomógł: 58
LEM
Poziom 23
Post#3 21 Lut 2003 12:29    

Re: Playstation 2 - przerobic


Na forum był już ten temat poruszany kilka razy.

Poczytaj tutaj:
1. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=24866#24866
2. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=88221#88221
3. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=63152#63152

Może którś z w/w linków się przyda i może któryś z tych tematów będzie warto kontynuować zamiast ciągnąć kolejny :wink:

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
joy
Poziom 17
Poziom 17
Miasto: Kamienica
Dołączył: 12 Lip 2002
Posty: 372
Pomógł: 26
joy
Poziom 17
Post#4 21 Lut 2003 17:25    

Re: Playstation 2 - przerobic


Zerknij na http://www.modchip.pl/

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Witcher
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Białystok
Dołączył: 20 Lut 2003
Posty: 99
Pomógł: 1
Witcher
Poziom 12
Post#5 21 Lut 2003 20:01    

Re: Playstation 2 - przerobic


Przemysl to dobrze... Moze lepiej bedzie dac to dla specjalisty, no chyba ze koszt PS2 wyniosl grosze :lol:

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
iNTELL
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Wrocław
Dołączył: 03 Cze 2002
Posty: 1879
Pomógł: 69
Ocena postów: 5
iNTELL
Poziom 22
Post#6 20 Mar 2003 16:46    

Re: Playstation 2 - przerobic


Przeróbki do ps2 samemu nie zrobisz bo w ps2 nie jest takjak w ps1 że jest pic tylko jest osobnu układ, są różne przeróbki neo, itp itd.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#7 20 Wrz 2003 13:59    

Re: Playstation 2 - jak to przerobic???


przerabianie ps2 jest strasznie trudne.
najlepiej przerob ja u chlopakow ktorzy sie tym zajmuja.
w internecie jest do groma serwisow ktore sie tym zajmuja

Oceń post: + +1 -
Powrót do góry
zhu
Poziom 19
Poziom 19
Dołączył: 13 Mar 2002
Posty: 705
Pomógł: 4
Ocena postów: 4
zhu
Poziom 19
Post#8 26 Gru 2003 16:00    

Re: Playstation 2 - jak to przerobic???


czy do przeróbki konsoli PS2 - 50004 można użyć Action Replay 2 + chip ? i czy chip z konsoli PS2 - 30004 będzie się do tego "nadawał" ? oraz gdzie można znaleźć opis instalacji ? - dzięki

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#9 07 Sty 2004 15:30    

Re: Playstation 2 - jak to przerobic???


zhu napisał:
czy do przeróbki konsoli PS2 - 50004 można użyć Action Replay 2 + chip ? i czy chip z konsoli PS2 - 30004 będzie się do tego "nadawał" ? oraz gdzie można znaleźć opis instalacji ? - dzięki


pytanie ...poco?
zasinstaluj sobie chip: apple, blue, ripper2 albo inny. do nich ar2 nie hest potrzebny. i przy okazji jest latwiej gry odpalac.niema zaglerki kompaktami i gry sie szybciej uruchamiaja.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
zhu
Poziom 19
Poziom 19
Dołączył: 13 Mar 2002
Posty: 705
Pomógł: 4
Ocena postów: 4
zhu
Poziom 19
Post#10 09 Sty 2004 01:38    

Re: Playstation 2 - jak to przerobic???


tak , tylko chipy kosztują niemało i są b.trudne do montażu , a AR2 mam za darmo i montaż jest łatwy - pozdr.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#11 09 Sty 2004 18:46    

Re: Playstation 2 - jak to przerobic???


zhu napisał:
tak , tylko chipy kosztują niemało i są b.trudne do montażu , a AR2 mam za darmo i montaż jest łatwy - pozdr.


to zalezy czy idziesz na jakość czy na łatwizne .......

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Zbynia
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Warszawa
Dołączył: 17 Kwi 2003
Posty: 1907
Pomógł: 26
Ocena postów: 6
Zbynia
Poziom 22
Post#12 10 Sty 2004 01:05    

Re: Playstation 2 - przerobic


pamiętaj że po starszych przeróbkach padają konsole a wtedy zobaczysz co zyskałeś.........

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
mateuszmarek1
Poziom 3
Poziom 3
Dołączył: 19 Gru 2004
Posty: 5
mateuszmarek1
Poziom 3
Post#13 19 Gru 2004 12:06    

uffffff


Ja mam przeróbke Ps2 i mialem z nią i mam do tej pory dużo problemów. Otóż ta przeróbka jakaś dziwna, dlatego że żeby płyty CD mi zadziałały musze konsole ustawic "do góry nogami". Jak bym chcial normalnie je odpalic do by nie dalo rady, ponieważ jest jakieś cykanie i nie ma szans żeby odpaliła. DVD normalnie mi odpalają. Pomóżcie ! tyle razy juz go rozkręcałem że mi sie srać na to chce. Pomóżcie !

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#14 20 Gru 2004 15:51    

Playstation 2 - przerobic


mateuszmarek1: wymien laser.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
mateuszmarek1
Poziom 3
Poziom 3
Dołączył: 19 Gru 2004
Posty: 5
mateuszmarek1
Poziom 3
Post#15 20 Gru 2004 18:18    

..........


Chyba będę musiał tak zrobić ufffffffff...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
mateuszmarek1
Poziom 3
Poziom 3
Dołączył: 19 Gru 2004
Posty: 5
mateuszmarek1
Poziom 3
Post#16 22 Gru 2004 16:54    

...


Tylko gdzie kupic taki laser ??

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Link9292
Poziom 14
Poziom 14
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 159
Pomógł: 3
Link9292
Poziom 14
Post#17 22 Gru 2004 16:59    

Re: Playstation 2 - przerobic


... n/c.

W sklepie, na allegro, na gieldzie...do wyboru do koloru!

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
mateuszmarek1
Poziom 3
Poziom 3
Dołączył: 19 Gru 2004
Posty: 5
mateuszmarek1
Poziom 3
Post#18 22 Gru 2004 23:10    

Re: Playstation 2 - przerobic


hehe dzieki

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
mateuszmarek1
Poziom 3
Poziom 3
Dołączył: 19 Gru 2004
Posty: 5
mateuszmarek1
Poziom 3
Post#19 26 Gru 2004 12:08    

Re: Playstation 2 - przerobic


Dzisiaj mi sie na dobre zepsół ... Na allegro są jakieś szajskie, a można kupić laser w serwisie ?

Oceń post: + -1 -
Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#20 02 Sty 2005 22:03    

Playstation 2 - przerobic


mam 200 sztuk KHS400C. jak ktos jest zainteresowany to prosze pisac.
tylko od 10 sztuk.
Lasery sa oryginalne. nówki.
jako jedyny mam takze drivery LAxxxx.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
metal
Poziom 9
Poziom 9
Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 38
Pomógł: 4
metal
Poziom 9
Post#21 03 Sty 2005 23:44    

Re: Playstation 2 - przerobic


Nie oplaca sie przerabiac psx2 bo szybko padaja lasery. mozna dostac na miescie rozne bootCD ktore dzialaja i bez przerobki smigac w piraty.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
picador
Poziom 23
Poziom 23
Miasto: lubelskie
Dołączył: 15 Maj 2002
Posty: 2840
Pomógł: 35
Ocena postów: 17
picador
Poziom 23
Post#22 03 Sty 2005 23:52    

Re: Playstation 2 - przerobic


metal napisał:
Nie oplaca się przerabiac psx2 bo szybko padaja lasery. mozna dostac na miescie rozne bootCD ktore dzialaja i bez przerobki smigac w piraty.



a na wsi też mozna dostać takie CD ?? :-)

bajki opowiadasz ...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Miki01
Poziom 16
Poziom 16
Miasto: POLAND
Dołączył: 15 Gru 2002
Posty: 306
Pomógł: 1
Ocena postów: 3
Miki01
Poziom 16
Post#23 18 Sty 2005 18:28    

Re: Playstation 2 - przerobic


A wie ktos moze gdzie w sieci mozna sciagnac taki Boot CD do grania w piraty bez przerobki PSX2 lub moze mi ja udostepnic?
Cos w stylu: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39802901

Bylbym wdzieczny

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
hery
Poziom 16
Poziom 16
Miasto: Sochaczew
Dołączył: 17 Lip 2003
Posty: 310
Pomógł: 4
Ocena postów: 2
hery
Poziom 16
Post#24 04 Maj 2005 19:04    

Re: Playstation 2 - przerobic


Panowie pomocy!!! u mnie konsola z modbo czyta przegrywane płyty jakies dziesiec minut a potem klapa - czyta tylko orginały... tak jak by sie przegrzewał... :? Po przerwie jakies 20 minut wszystko od nowa czyta. co to moze być? spotkał sie ktos juz czyms takim??? przestawiłem już nawet chip dalej od głównych procesorów ale dalej to samo... :(

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
J_Bravo
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Lublin
Dołączył: 18 Kwi 2003
Posty: 1267
Pomógł: 28
Ocena postów: 33
J_Bravo
Poziom 21
Post#25 05 Maj 2005 18:45    

Playstation 2 - przerobic


hery: wyreguj wyczysc laser. powoli ci pada, ale moze da sie go uratowac. poczytaj sobie na eletrodzie co i jak.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
hery
Poziom 16
Poziom 16
Miasto: Sochaczew
Dołączył: 17 Lip 2003
Posty: 310
Pomógł: 4
Ocena postów: 2
hery
Poziom 16
Post#26 05 Maj 2005 20:52    

Re: Playstation 2 - przerobic


wszystko fajnie ale konsola jest prawie nowa - przywieziona z angli. jesli laser by wysiadał to nie czytał by od początku...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Usunięty

Usunięty
Post#27 27 Maj 2005 17:57    

Re: Playstation 2 - przerobic


Witam serdecznie, wlasnie zakupilem konsole ps2 i nie mam zielonego pojecia jak ja przerobic w ogole gdzie sie z tym udac, jakie sa mozliwosci przerobienia mam wiec prosbe niech mi ktos pomoze udzieli jakis wskazowek bo kompletnie zielony jestem

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
childmaker
Poziom 22
Poziom 22
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 2271
Pomógł: 329
Ocena postów: 21
childmaker
Poziom 22
Post#28 27 Maj 2005 18:15    

Re: Playstation 2 - przerobic


Jeżeli nie masz pojęcia w tym temacie to lepiej udaj się do jakiegoś serwisu aby Ci dokonali przeróbki.
Tu info na ten temat http://www.modchip.pl/

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Hardware -> Playstation 2 - przerobic
Strona 1 z 1
Podobne tematy
PlayStation 3 / PC - Podłączenie Mostkowe PlayStation 3 przez kabel (4)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.091 seconds

elektroda.pl temat RSS