Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

volvo v70 II kodowanie pilota

mastinox 13 Paź 2011 09:25
  • #1 13 Paź 2011 09:25
    mastinox
    Poziom 8  

    Witam, mój problem polega na tym że zgubiłem pilot z kluczem do V70 II 2,5 tdi z 2000r. Czy jest jakaś inna opcja dorobienia pilota i klucza oprócz serwisu?

  • #2 13 Paź 2011 14:36
    freeamericanwomen
    Poziom 14  

    A czemu nie w serwisie?
    Ja bym jeszcze zapytała jak się zabezpieczyć przed kradzieżą Twojego autka...
    Niedawno widziałam taką firmę... Coś w stylu bezpieczny klucz... Przypina się breloczek z numerem telefonu do tej firmy i jak ktoś znajdzie klucze, to oddaje im, a oni Tobie. Oczywiście znalazca musi otrzymać nagrodę. No ale ułatwia wiele rzeczy.

  • #3 13 Paź 2011 19:13
    witwat
    Poziom 11  

    Można poza serwisem, są firmy które docinają klucz na podstawie zamka czy stacyjki. Trudno jest kupić pilot który da się zaprogramować. Klucz dobrze by był w oryginale bo zamienniki często nie dają się zaprogramować.Rozumiem że chcesz najtaniej to proponuje klucz surowy w serwisie, docinasz sam. Pilot musisz szukać na ebay lub allegro (musi być nowy z kodami używanego nie zaprogramujesz). Na koniec szukasz w pobliżu kto zaprogramuje to.

  • #4 09 Sty 2012 23:34
    arek_84
    Poziom 11  

    Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu, to podpowiem Ci że najtaniej to będzie kupić używane piloty z lusterkiem wewnętrznym za około 200-300zł i przełożyć. A kluczyk dorobić na zapas-nawet bez immo. Dla spokoju możesz też wyprogramować zgubiony kluczyk z komputera auta, aby znalazca nie mógł uruchomić silnika. Ale to dodatkowy koszt koło 100-150zł.

    Jeśli byś jednak szukał nowego nie zaprogramowanego pilota, to musisz zwrócić uwagę na numery bo jeśli za nabędziesz niewłaściwe to możesz sobie je na ścianie powiesić.

  • #5 13 Sty 2012 09:45
    mastinox
    Poziom 8  

    Tylko tyle: lusterko wsteczne z pilotami i to wystarczy?

  • #6 13 Sty 2012 20:52
    Hans30
    Poziom 27  

    arek_84 info dla ciebie. Udało mi się znaleźć drugi taki samochód ( volvo v70) .Pierwszy przywieźli na lawecie do mnie przedwczoraj .Sprawdziłem co napisałeś i niestety przełożenie lusterek i pilota nie załatwiło sprawy.

  • #7 15 Sty 2012 21:33
    arek_84
    Poziom 11  

    Zaraz zaraz, mówisz "przełożenie lusterek" a ja mówiłem o przełożeniu lusterka wewnętrznego. Więc przyznaj się co przełożyłeś:)
    Jeżeli rocznik auta był mniej więcej podobny to powinno to działać bez problemu.
    Jeśli auto przed-liftowe 2000-2003r to z takiego szukaj części. Tak samo jeśli polift 2003-2006.

  • #8 15 Sty 2012 22:54
    Hans30
    Poziom 27  

    Zamieniłem wymiennie lusterka miejscami tak napisałem , dlaczego cię dziwi liczba mnoga ?
    U mnie to nie działało jakby było inaczej to bym napisał.

  • #9 16 Sty 2012 21:00
    arek_84
    Poziom 11  

    O pisowni nie będziemy dyskutować. Natomiast co do tego lusterka, to skoro auto przyjechało na lawecie i było np.rozbite, po powodzi, anglik itp. to nie dziwię się, że z niego nie działało.

  • #10 16 Sty 2012 21:50
    Hans30
    Poziom 27  

    Auto przyjechało na lawecie ze względu na uszkodzenie skrzyni biegów.
    A drugie takie znalazłem u kolegi . Również sprawne przyjechało na wymianę oleju, klocków itd.....
    Obydwa samochody odpalały bez problemu do momentu zamiany lusterek. Skoro masz w tym temacie doświadczenia odpowiedz dlaczego tak?
    Skoro po zamianie wymiennych bez kodowania twoim zdaniem kluczyków i lusterek powinno być ok.

  • #11 18 Sty 2012 22:19
    arek_84
    Poziom 11  

    No to się nie zrozumieliśmy.Temat jest "kodowanie pilota." Kluczyk do stacyjki, nie ma nic wspólnego z lusterkiem wewnętrznym. Mówiłem o tym, że piloty będą działać, a nie stacyjka.

    Co do Twojego problemu to kluczyków nie przekładałem, jeśli masz auto dawcę to ja bym spróbował przełożyć CEM, wydaje mi się, że kilka modułów jest do niego zapisane i też należałoby je przekładać. Na dodatek model "auta dawcy" powinien być z podobną opcją wyposażenia, aby poprawnie wszystko działało.

  • #12 16 Lut 2012 06:00
    Hans30
    Poziom 27  

    Arek_84 ja swój temat rozwiązałem w cywilizowany sposób. Przekładkę zrobiłem z ciekawości, mam na szczęście czym kodować elektronikę do Volvo :)
    mastinox nic nie pisze więc , ale zastanawiam się czy rozwiązał swój problem?

  • #13 16 Lut 2012 21:28
    arek_84
    Poziom 11  

    Hans30 to dla jasności zgadzasz się, że po przełożeniu kompletnego lusterka wewnętrznego z pilotami, piloty będą działać?
    Kluczyk to inna sprawa rzecz oczywista.

  • #14 09 Paź 2016 10:14
    kajt55
    Poziom 14  

    Wczoraj zakupiłem lusterko z jednym pilotem, zamontowałem w moim aucie, klikam przyciski pilota i nic. Dopiero po załączeniu zapłonu chyba go przyuczył, gdyż w tym samym momencie mignęły kierunkowskazy na liczniku i jeszcze jakaś lampka i wszystko zaczęło działać. Moje autko to s60 z końca 2000r, dawca również s60 lecz z połowy 2001.
    Poniżej elektronika lusterka fotochromatycznego, na dole mojego starego bez fotochromu. Oba u mnie działają, Jeśli chodzi o centralny, fotochrom u mnie brak reakcji. Ale chodziło mi tylko oryginalny centralny zamek.

    volvo v70 II kodowanie pilota

  • #15 11 Paź 2016 19:52
    arek_84
    Poziom 11  

    Fotochrom, nie zadziała. Oficjalnie ASO nie w programuje używanego lusterka.
    Jakbyś się uparł to można dołożyć sterownik z innego lusterka (np.Audi, VW), które wymaga tylko podłączenia zasilania i fotochrom będzie działał.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty