| Author |
Selekcjoner Poziom 12

|
03 Dec 2004 11:57 Unitra WS 315 Pali bezpieczniki, nie gra i kopci :) |
|
|
|
Posiadam wzmacniacz Unitry WS 315, pewno razu jak troche za głośno i troche za długo słuchałem przestało grać a w pokoju unosił się przyjemny swąd :) Rozkręciłem troche pogrzebałem, Pali bezpiecznik główny i tylko ten, niezależnie czy podłącze do układu zasilanie symetryczne (ten wtyk z 3 ząbkami) czy to drugie zwykłe. Jak dałem troche większy bezpiecznik (zamiast 1 włożyłem 1,6) to rozgrzały się do czerwoności rezystory 275 i 277 i oczywiście dym i swądek :) Odrazu odłaczyłem. Nie znam się na elektronice więc prosze o pisanie językiem w miarę zrozumiałym :P Jestem wyposażony w schemat ale jest strasznie rozmazany i nie bardzo wiem co z nim zrobić.
Prosze o pomoc, może jeszcze bedzie grać :)
Olaboga, nie chciałem żeby jakaś prowizja do mnie leciała a napewno żeby to kostzowało kogoś 4 punkty: za chwile zamieszczę linka do tego Schematu, był gdzieś spakownay i kosztował jakies 0,4 P
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=41792&highlight=ws315
| Filename: |
WS315.JPG |
 Download |
| Contents: |
|
| Filesize: |
2.43 MB |
| Punkty: |
3.916 = 2.916 for transfer + 1.00 for the user (set automatically) |
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
03 Dec 2004 11:57 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
michald Poziom 19

|
03 Dec 2004 14:36 Unitra WS 315 Pali bezpieczniki, nie gra i kopci :) |
|
|
|
Palenie rezystorow R275 i R277 oznacza zwarcie w koncowce mocy, uszkodzone tranzystory T313 - BDP395 i T215 BDP396 - razem z wymiana tych rezystoro koszt zamknie sie w kwocie 10PLN
pamietaj abys te tranzystory wstawil tak jak byly stare to bardzo wazne jak bedziesz mial klopoty mozesz zadzwonic 501001118 odddzwonie
Jak wymienisz te tranzystory to napisz co dalej
Powodzenia
|
|
| Back to top |
|
 |
Selekcjoner Poziom 12

|
03 Dec 2004 15:33 Re: Unitra WS 315 Pali bezpieczniki, nie gra i kopci :) |
|
|
|