X

rozrzad vw t5 2,5 tdi 174 ps

serocki 17 Oct 2011 09:24
  • #1 17 Oct 2011 09:24
    serocki
    Level 6  
    Helpful post? (+1)
    Witam wszystkich .
    prosze o przeslanie mi schematu ustawienia rozrzadu vw t5 2,5 tdi 174 ps
    Dziekuje serdecznie z gory.
  • #2 17 Oct 2011 09:32
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (+2)
    Potrzebny ci będzie zestaw blokad.
  • #3 23 Oct 2011 21:23
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (+1)
    wiem ze blokady sa potrzebne, prosze o rysunek rozrzadu
  • Helpful post
    #4 24 Oct 2011 23:18
    stojan84
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    rozrzad vw t5 2,5 tdi 174 ps

    Tyle znalazłem pozdrawiam
  • #5 25 Oct 2011 10:46
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dziekuje za rozrzad
  • #6 28 Oct 2011 04:00
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Witam wszystkich.
    Mam prosbe i problem z mojim VW T5 TDI 174ps ,silnik (PDI) rok 2008 .Ten samochod ma 54300km przebiegu.
    Ostanio zuzyl mi duzo oleju az 5litrow brakowalo. Zostala wymieniona uszczelka z pod glowicy, nadaremnie, okazalo sie ze turbosprezarka przepuszczala olej.Wstawilem turbosprezareke o przebiegu 18000km, tak mi gwarantowano.Stwierdzilem ,ze ten samochod w tej chwili jest o 20% slabszy i nawet wiecej zuzywa ropy.Bylem w volkswagenie w serwisie ,wyczytano bledy i nic nie wykazalo.
    Turbosprezarka pompuje uwazam ze dobrze ,poniewaz gruby waz do interkulera pecznieje jak sie gazuje.
    A moozliwe bylo by ,ze przy zalozeniu glowicy ,o 1 zab przesunal sie rozrzad ?.Tego narzedzia specjalnego do podtrzymania kola pasowego niemialem i niezakladalem.
    Chociaz ze silnik chodzi rowno.niewiem czy jak np. o 1 zab przesuniety bylby rozrzad , to czy by silnik rowno chodzil?.
    A moze na jakims cylindrze jest slaba kompresja,z powodu braku oleju,chociaz ze krotkie odcinki byly jezdzone?
    Ktos powie dlaczego olej niebyl kontrolowany , olej kontrolowalem ,kontrolka nieswiecila sie ,a mimo to 5 litrow brakowalo.
    Prosze mi cos doradzic.
    Dziekuje serdecznie z gory.
  • #7 28 Oct 2011 10:32
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    serocki wrote:
    Zostala wymieniona uszczelka z pod glowicy,

    Kto wymieniał uszczelkę i w jakim celu? Stan gładzi cylindrów można było wtedu sprawdzić.
    serocki wrote:
    prezarka pompuje uwazam ze dobrze ,poniewaz gruby waz do interkulera pecznieje jak sie gazuje.

    To trzeba zmierzyć, takie sprawdzanie na oko jest bez sensu.
    serocki wrote:
    Ktos powie dlaczego olej niebyl kontrolowany , olej kontrolowalem ,kontrolka nieswiecila sie ,a mimo to 5 litrow brakowalo.
    Bardzo ciekawe jak kontrolowałeś olej i dopuściłeś do takiego ubytku.
    serocki wrote:
    Prosze mi cos doradzic.
    Tylko co?
  • #8 28 Oct 2011 11:07
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Gladz cylindra sprawdzilem jest o.k. Cylindry byly tez bez zarysowan. A stan oleju sprawdza kpmputer , ktory grubo sie pomylil. Po otwarciu maski i zamknieciu komputer wychodzi z tego zalozenia ,ze dosyc oleju dolano ,ten model taki bajer ma, mysle ze bezsensowny , bo wiele tych modeli w niemczek tak wlasnie zacieraja turbinki isilniki . 2 miesiace przed tym zdarzeniem wymienilem olej tzn wciagu 2 miesiecy przepalil 5l oleju.
    Co doradzic niewiem ,moze ktos mial podobne zdarzenie.
    Dzieki z gory
  • #9 28 Oct 2011 11:55
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    serocki wrote:
    A stan oleju sprawdza kpmputer , ktory grubo sie pomylil

    Jest też bagnet do oleju.
    serocki wrote:
    Po otwarciu maski i zamknieciu komputer wychodzi z tego zalozenia ,ze dosyc oleju dolano ,ten model taki bajer ma,

    Mylisz się, to nie tak działa.
    Co doradzić komuś kto podjął się skomplikowanej naprawy nie mając ani doświadczenia ani sprzętu.
  • #10 28 Oct 2011 11:58
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    W serwisie tak mi mowiono. Ale mniejsza z tym, dla mnie sa wypowiedzi wazne ,co mam zrobic, a nie dyskutowac na temat , mojego niedoswiadczenia. Ja mam wiecej doswiadczenia jak myslisz.
  • #11 28 Oct 2011 19:49
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Co masz zrobić? Moim zdaniem oddać auto do warsztatu który zna VW T5.
  • #12 28 Oct 2011 19:58
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Juz pisalem ,ze warsztat ktory zna znakomicie vw 5 niewie, mowili ze najlepiej silnik wymienic.Bede musial sam szukac dalej
  • #13 28 Oct 2011 20:14
    fake_nick
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    w nowszych vw jest tak ze mozesz zapalic silnik ,chodzic na wolnych obrotach i spuscic olej a kontrolka od smarowania sie nie zapali , silnik sie koncertowo zatrze a i tak sie menda nie zapali
  • #14 28 Oct 2011 20:51
    wopor
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Witam, kolego a kto robił diagnoze tego silnika że padło na uszczelke pod głowicą . to dyletanctwo przecież mozna wymienić np. sprzęgło coś zrobione a nie pomogło :D.
  • #15 29 Oct 2011 09:18
    Andiv
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    fake_nick wrote:
    w nowszych vw jest tak ze mozesz zapalic silnik ,chodzic na wolnych obrotach i spuscic olej a kontrolka od smarowania sie nie zapali , silnik sie koncertowo zatrze a i tak sie menda nie zapali

    Skąd to wziąłeś i wytłumacz jakże to tak.
  • #16 29 Oct 2011 10:41
    fake_nick
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    tak to zrobili ze zapala sie dopiero jak nie ma smarowania od 2k rpm , a czemu tak ? nie wiem , pewnie chodzi o marketing
  • #17 29 Oct 2011 12:15
    serocki
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jak lecial dym bialy , zajechajem do mechanika powiedzial uszczelka do wymiany,dlatego wymienilem. Po wymianie dalej kopcil na bialo, pytalem sie 10-ciu roznych mechanikow ,kazdy wtedy mowil ,ze glowica walnieta, ale tylko jeden powiedzial zebym zaczal od turbinki. I tez tak bylo .Wymienilem i niekopci, tylko ze brak tych 20PS mimo to. Dlaczego wstrzymali produkcje tych silnikow?, poniewaz awaryjne sa te smieci.
    Wierzcie mi ,ze te samochody z pelnym wypasem elektroniki to smieci,dla mnie nie jest ten samochod warty 250tys.
    A ten kto mi napisal ,ze sie myle ,ze tak to niedziala tzn po otwarciu maski komputer pokladowy wyczytuje ,ze jak dolalem olej,chociaz ze o wiele za malo , mimo to przestaje kontrolka sie swiecic to sie mylisz, kup sobie taki pojazd za ponad 200tys i pogadamy. Mialem T5 130konny ,3lata jezdzilem i bez problemow.
  • #18 01 Nov 2011 21:04
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    serocki wrote:
    A ten kto mi napisal ,ze sie myle ,ze tak to niedziala tzn po otwarciu maski komputer pokladowy wyczytuje ,ze jak dolalem olej,chociaz ze o wiele za malo , mimo to przestaje kontrolka sie swiecic to sie mylisz, kup sobie taki pojazd za ponad 200tys i pogadamy.
    Nie muszę kupować takiego auta żeby wiedzieć.
  • #19 01 Nov 2011 21:24
    Andiv
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    fake_nick wrote:
    tak to zrobili ze zapala sie dopiero jak nie ma smarowania od 2k rpm , a czemu tak ? nie wiem , pewnie chodzi o marketing


    Weryfikowałem to ostatio, odpięcie czujnika na wolnych obrotach = żarówa + gong, więc nie wiem skąd ci się to wzięło.
  • #20 01 Nov 2011 21:49
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Jak śrut zeżarł 5l oleju to sobie tłusto podjadł.A jak stan zapchania dpfa?
  Search 4 million + Products
Browse Products