Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 25 Paź 2011 12:28
    tina65
    Poziom 6  

    Witam !posiadam od przeszło roku passata 1.9tdi 131 KM i mam pytanie :kiedy trz eba wymienić rozrząd ? samochód ma przejechane 286 tyś km. poprzedni właściciel posiadał go nie cały rok i nie wymieniał.W niemczech był serwisowany do 2009 roku i nie mogę się doczytać po niemiecku.Co radzicie ?

  • #2 25 Paź 2011 12:46
    koojot
    Poziom 14  

    Jak strzeli to możesz szukać od razu silnika naprawa nieopłacalna.WYMIENIC!

  • #3 25 Paź 2011 13:05
    tina65
    Poziom 6  

    Dzięki za " radę"ale pytanie brzmiało inaczej !!!! :cry: szkoda że znasz odp. a nie mówisz ! kobiety tak jak wy nie znają się a ja nalężę do takich że lubię mieć sprawny samochód. To CO?

  • #4 25 Paź 2011 13:28
    carrot
    Moderator Samochody

    Autodata podaje przebieg 80000km, jeśli są jakiekolwiek wątpliwości czy rozrząd był wymieniany, bezwzględnie wymienić !

  • #5 25 Paź 2011 16:59
    Usunięty
  • #6 25 Paź 2011 17:07
    polonez15
    Poziom 32  

    Odpowiadam jednoznacznie - jak najszybciej!

  • #7 25 Paź 2011 18:25
    tina65
    Poziom 6  

    Wielkie dzięki Panowie! już jestem umówiona do mechanika.Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #8 25 Paź 2011 18:55
    polonez15
    Poziom 32  

    Tylko nie daj się naciągnąć na kosmiczne ceny:) Wymiana 250-400zł, części mogę dojść nawet do tysiąca...(łącznie z wymianą napędu paska wielorowkowego). Rozrząd plus pompa wody którą należałoby wymienić może zamknąć się w okolicy 500zł.

  • #9 25 Paź 2011 20:45
    carrot
    Moderator Samochody

    Z góry uprzedzam, że w tym samochodzie jest drogo, ale nie dla tego, że "mechanik ździerca naciąga" tylko do wymiany jest konieczność demontażu całego przodu auta (zderzak, lampy, wzmocnienie czołowe, wszystkie chłodnice, pas przedni itd)
    Dlatego jak się już to się rozbierze to lepiej wymienić więcej (paski napędu osprzętu z napinaczami itd) niż robić to za chwilę i płacić powtórnie za robociznę

  • #10 25 Paź 2011 21:05
    kortyleski
    Poziom 39  

    Etam carrot, jakie chłodnice? odchyla się. Dopiero przedwczoraj robiłem :)
    Jajko wyszło jak mi sie ten pieprzony torx od mocowania wisco omknął. Wywalanie łapy wspomagania i wody...

  • #11 25 Paź 2011 21:14
    tomek.kopiec
    Poziom 17  

    kortyleski napisał:
    Etam carrot, jakie chłodnice? odchyla się. Dopiero przedwczoraj robiłem :)
    Jajko wyszło jak mi sie ten pieprzony torx od mocowania wisco omknął. Wywalanie łapy wspomagania i wody...

    A tak zapytam-po co dobierałeś się do tego torxa?

  • #12 25 Paź 2011 21:29
    tina65
    Poziom 6  

    Już się boję tym bardziej że będzie też wymiana uszczelki po głowicą i planowanie, bo po objawach uciekania płynu chłodzącego wszystko wskazuje na uszczelkę ! Jak myślisz ile razem wyjdzie??

  • #13 25 Paź 2011 23:06
    polonez15
    Poziom 32  

    Naprawa głowicy 200-600, uszczelki jakieś 200-300zł, rozrząd liczmy 1100 z napędem osprzętu, płyn chłodniczy 50zł, no to troszkę będzie... Ceny średnie, może wyjść mniej lub więcej... Mówię z autopsji.

  • #14 25 Paź 2011 23:10
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Ja pierniczę, polonez15 jakie ty bzdury wypisujesz! Chcesz ostatnie ostrzeżenie w karierze?

  • #15 26 Paź 2011 11:47
    tina65
    Poziom 6  

    Paweł ! Polonez ma racje ! z tego co mi mechanik powiedział ( a specjalizuje się sporo lat w naprawach silników wysokoprężnych)sama naprawa uszczelki ma mnie wynieść ok 650-700zł i jak mu zamelduję że jeszcze ma wymienić rozrząd to będzie grubo! może potraktuje mnie ulgowo! :D Wiec pytałam was ile razem mniej więcej mogę zapłacić? :?:

  • Pomocny post
    #16 26 Paź 2011 12:24
    domellus
    Poziom 28  

    Ja bym w takiej sytuacji ten rozrząd wymienił "gratis" :) bo i tak trzeba rozebrać cały i potem wszystko ustawiać więc kwestia tutaj wsadzenia tylko nowych części. Ale to jest tylko moje zdanie które zapewne zachwilkę zostanie potepione ;). Pozdrawiam.

  • Pomocny post
    #17 26 Paź 2011 12:48
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Domenus, pewnie, że masz rację, rozrząd to niejako przy okazji, nie można sumować w całości wszystkich kosztów kilkakrotnie, tutaj doliczasz za dodatkowe operacje przy wymianie a nie za całość. Ale trzeba wziąć pod uwagę ceny części. Dobrej jakości a nie najtańszych zamienników. Naprawa może wynieść w okolicach 3 tyś złotych z olejami, płynami itd.

  • #18 26 Paź 2011 14:52
    tina65
    Poziom 6  

    Dzięki domellus! szkoda że nie mieszkasz bliżej :cry: bo juz byś miał klienta :D Ogólnia dzięki za pomoc i info. Pozdrowionka z Torunia. Jak będzie zrobione to dla ciekawostki Wam napiszę :D :D :D

  • #19 26 Paź 2011 17:18
    polonez15
    Poziom 32  

    Pawel wawa napisał:
    Ja pierniczę, polonez15 jakie ty bzdury wypisujesz! Chcesz ostatnie ostrzeżenie w karierze?


    OT: Możesz rozwinąć? Ja za głowicę w renomowanym warsztacie do AVB dałem 450 za "regenerację", ceny 0podobne jak podałem ( SKF, ContiTech, INA). Więc o co Ci chodzi??? 3tys. za taki remont? Chyba w ASO...Ceny wymiany podałem z własnego warsztatu. Na początku nie było mowy o głowicy.

    EOT.

  • #20 26 Paź 2011 19:05
    domellus
    Poziom 28  

    Pawel wawa oczywiście że masz rację, części swoją drogą i koszt tak jak mówisz na dobrych markowych częściach na pewno nie będzie "małą sumką". Ja w swojej wypowiedzi pominąłem kwestię części.
    Koleżanko tina65 z całym szacunkiem dla Ciebie ale niestety nie wykonał bym dla Ciebie tej pracy, a to z prostej przyczyny: nie mam warunków do tego (brak warsztatu jak i narzędzi które musiał bym pożyczać a bardzo nie lubię tego robić ;) ). Pozdrawiam z malowniczego beskidu gorlickiego. :)

  • #21 26 Paź 2011 19:36
    kortyleski
    Poziom 39  

    tomek.kopiec napisał:
    kortyleski napisał:
    Etam carrot, jakie chłodnice? odchyla się. Dopiero przedwczoraj robiłem :)
    Jajko wyszło jak mi sie ten pieprzony torx od mocowania wisco omknął. Wywalanie łapy wspomagania i wody...

    A tak zapytam-po co dobierałeś się do tego torxa?


    A po to że inaczej wisco nie dało sie odkręcić a wymienić trzeba było zniszczony napinacz paska osprzętu...

  • #22 26 Paź 2011 22:34
    tomek.kopiec
    Poziom 17  

    kortyleski napisał:
    tomek.kopiec napisał:
    kortyleski napisał:
    Etam carrot, jakie chłodnice? odchyla się. Dopiero przedwczoraj robiłem :)
    Jajko wyszło jak mi sie ten pieprzony torx od mocowania wisco omknął. Wywalanie łapy wspomagania i wody...

    A tak zapytam-po co dobierałeś się do tego torxa?


    A po to że inaczej wisco nie dało sie odkręcić a wymienić trzeba było zniszczony napinacz paska osprzętu...


    ach no tak,jeden element a dołożył pracy..

  • #23 16 Lis 2011 18:00
    tina65
    Poziom 6  

    Zgodnie z obietnicą chcę was poinformować ile kosztowała mnie wymiana uszczelki pod głowicę, rozrządu itp sprawy z tym związane trzymajcie się mocno ! 1100 zł!!! :D to nie pomyłka ! przy tym jeszcze wstawił nową pompę wody, pasek alternatora jakiś wąż, uszczelki i autko jak nowe !!!! :D :D :D polecam tego mechanika jest super, tanio, solidnie i szybko. Silniczek chodzi jak pszczółka! :D

  • #25 16 Lis 2011 22:17
    andexp
    Poziom 17  

    Jeżeli jest to kwota w której zawarta jest cena robocizny i części to... współczuję.

  • #26 16 Lis 2011 22:19
    T5
    Moderator Samochody

    andexp napisał:
    Jeżeli jest to kwota w której zawarta jest cena robocizny i części to... współczuję.
    Dla mechanika :D :D :D

  • #27 17 Lis 2011 21:52
    kortyleski
    Poziom 39  

    Patrzyłem dzis i po moich cenach - intercars odjąc 35% same graty w jakości akceptowalnej wychodzą koło tysia. Bydlę za darmo robi? Rynek psuje? Możesz tino - koleżanko wkleić skan szczegółowej faktury?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty