Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Cinquecento 700 (aisan) zgasł i nie zapala

vigoszambelan 26 Paź 2011 16:34
  • #1 26 Paź 2011 16:34
    vigoszambelan
    Poziom 9  

    Witam serdecznie forumowiczów.
    Posiadam CC700 aisan 1997 dbany, mam go od nowości, kupiony w salonie (zawsze oryginalne części, olej 5W30 elf i w ogóle czysta wewnątrz rura wydechowa).
    Na trasie samochód przy predkości 80km/h zgasł i na poboczu juz nie dał się zapalić do domu przyjechał na lince.
    nie było żadnych stuków, ani żadnych zgrzytów, nic się nie zapaliło w silniku.
    Zerojedynkowo działał i przestał działać.

    Sprawdziłem:
    -pompa paliwowa daje paliwo
    -wymieniłem czujnik położenia wału korbowego
    -wymieniłem Nanoplex (był MED211A, a próbowałem MED213A i nic)
    -kostki elektryczne porozłaczałem, przeczyściłem styki i złozyłem jak były
    -silnik krokowy powietrza dodatkowego działa (bzyczenie po przekręceniu zapłonu w poz. MAR)
    - przy kręceniu rozrusznikiem czuć zapach paliwa z rury, wiec gaźnik powinien być ok


    Pozostało do zrobienia:
    - kupiłem nową cewkę zapłonową i ją wymienię
    - czujnik termiczny (ten koło pompy paliwa) albo przez przypadek urwałem w czasie prób naprawy, albo były urwane przewody już dawno - założę nowy


    Proszę o pomoc
    VIGO

  • #2 26 Paź 2011 19:22
    zgolwasy91
    Poziom 15  

    Może by kolega trochę posprawdzał a nie wymienia :] iskra jest wogólę.

  • #3 26 Paź 2011 20:32
    Ziibiis
    Poziom 11  

    To że czuć paliwo przy kręceniu rozrusznikiem o niczym nie świadczy ,może należy jednak zajrzeć do gażnika do środka?Może coś z pływakiem ?

  • #4 27 Paź 2011 08:00
    szambelan
    Poziom 9  

    Wymieniam to co się wydaje uszkodzone. a zanim zacznę kopać w gaźniku (ostateczność) to próbuję wszystko wokół zdiagnozować.
    Proszę o konkretne porady

  • #5 27 Paź 2011 08:16
    viper555
    spec od auto-elektro

    Po raz kolejny nie widzę że napisane czy na kole pasowym są 3 ząbki.P

  • #6 27 Paź 2011 08:19
    vigoszambelan
    Poziom 9  

    oo sprawdzę dziś.tego nie sprawdzałem. ale raczej same z siebie by nie odpadł żaden.

  • #7 28 Paź 2011 10:02
    szambelan
    Poziom 9  

    Witam!
    Udało sie urchomić CCka. Okazało się, że przełamał się jeden przewód od czujnika położenia wału korbowego. tuż przy wtyczce. aż wstyd o tym mówić. drobnostka naprawione w 5 min, a szukanie tydzień.
    Pozdrawiam Was.
    Ps. Sprawdzałem ccka na MED213A i silnik pracuje inaczej. Większe obroty biegu jałowego i po przegazowaniu, gdy schodzi z obrotów i wraca do obrotów biegu jałowego, na 2 sek obroty spadają do 500obr... dziwne. Może dlatego że Maluch nie miał domykania przepustnicy.

    VIGO

  • #8 29 Paź 2011 03:16
    zgolwasy91
    Poziom 15  

    A pytałem się czy jest iskra jak niema to wiadomo co sprawdzać w tym wypadku padł czujnik halla

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty