Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak odpowietrzyć ogrzewanie podłogowe laik

prejza 26 Paź 2011 17:59 10579 9
  • #1 26 Paź 2011 17:59
    prejza
    Poziom 8  

Witam

Mam problem po wymianie wody w instalacji grzewczej przestała mi grzać podłogówka(jest tylko w łazience) obstawiam że się zapowietrzyła. Jak mam ją odpowietrzyć jestem laikiem dlatego dodaje zdjęcie. Aby dzięki waszej pomocy jakoś to zrobić. Mam piec na eko groszek i do sterownika jest taka pompa(foto)
    Jak odpowietrzyć ogrzewanie podłogowe laik Jak odpowietrzyć ogrzewanie podłogowe laik

• #2 26 Paź 2011 20:37
    stanislaw1954
    Poziom 39  

Na tych zdjęciach żadnej pompy nie widać .A które rurki idą do podłogówki?

• #3 26 Paź 2011 22:15
    prejza
    Poziom 8  

Tak to wygląda. Zaznaczam, że próbowałem ją włączyć na 3 bieg ale to i tak nic nie dało. Gdzieś czytałem że trzeba zakręcić jeden z zaworów do podłogówki, drugi wykręcić żeby powietrze uciekało.

• #4 27 Paź 2011 06:41
    stanislaw1954
    Poziom 39  

A nadal nie wiem ,które rurki są do podłogówki(ze zdjęcia).

• #5 15 Lis 2011 18:18
    prejza
    Poziom 8  

Tutaj jest schemat tej podłogówki jest to jedyna instalacja tego typu w domu. Podłączona jest do pionu od grzejników. Wcześniej grzała!!!Drabinka w łazience działa i pozostałe grzejniki również.

• #6 15 Lis 2011 18:34
    stanislaw1954
    Poziom 39  

Zakręcając górny zawór (na dopływie do podłogówki i drabinki),a następnie dolny(do drabinki) i otwierając odpowietrznik na drabince.Może się uda. Oczywiście na zgaszonym piecu i wyłączonych pompkach.

• #7 15 Lis 2011 18:43
    prejza
    Poziom 8