X

renault megane 2.0 8V brak mocy

26 Oct 2011 19:19 BObodex11
  • #1 26 Oct 2011 19:19
    bodex11
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam mam problem z silnikiem a mianowicie bardzo słabo wkręca się na obroty- wygląda to tak jak by nie palił na wszystkie gary wymieniłem świece -jest to samo sprawdziłem iskrę bardzo ładna na każdym gaże -podczas pracy silnika wypinałem kable pojedynczo delikatnie się pogorszyło chciałem przez to wyeliminować cewki dodam że niskie obroty są tylko tak jak by silnik nie pracował na wszystkich garach może ktoś spotkał się z tako usterko -niektórzy mówią ze to czujnik położenia wału dodam jeszcze ze auto pali bez problemu .Proszę o rade z góry dziękuje i pozdrawiam
  • #2 26 Oct 2011 19:23
    tomrom1985
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Zaczął bym od ustawienia zaworów. Co do czujnika polożenia wału - auto wcale by nie odpalało. Jakiej jakości są kable WN?
  • #3 26 Oct 2011 19:40
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    Odepnij katalizator i zobacz, jak się będzie wkręcał
  • #4 26 Oct 2011 19:59
    bodex11
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Cały wydech wymieniłem zeszłego roku kata już nie mam-dodam jeszcze że nie kiedy są przebłyski ze usterka chwilowo mija ale jest to rzadkość praca silnika jak już pisałem wygląda jak by nie palił na wszystkie gary 1998r.

    Dodano po 4 [minuty]:

    kable WN również były wymieniane -sprawdzałem w nocy psiukając wodą i wygląda na to że przebić nie ma
  • #5 26 Oct 2011 20:00
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Dostałeś dwie bardzo prawdopodobne podpowiedzi, skoro jedną sprawę "wyeliminowałeś" to sprawdź teraz drugą podpowiedź
  • #6 27 Oct 2011 11:29
    bodex11
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    A czy istnieje taka możliwość ze pasek przeskoczył i zmieniła by się faza zapłonu ?? kolega mi tak podpowiedział-A co do tych zaworów jak mam je wyregulować ?przecież to nie mały fiat 126p.
  • #7 27 Oct 2011 12:33
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    A kto ci pisze, że masz sam robić...nie znasz się i oddajesz do naprawy...proste
  • #8 27 Oct 2011 19:58
    bodex11
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ale ja lubię się uczyć a nie jeździć po fachmanach -za proste by to było
  • #9 27 Oct 2011 20:26
    tomrom1985
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Kolego na elektrodzie powinny być skany książki dot napraw megane. Kiedyś na pewno wrzucałem skan układu elektrycznego. Jak coś to jutro zamieszczę w jakiej kolejności masz ustawić zawory. Do tego czasu....poszukaj szczelinomierza.
  • #10 27 Oct 2011 20:34
    bodex11
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Dobrze poszukam
  • #11 27 Oct 2011 21:09
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    A sprawdza się jak w każdym aucie i w twoim jest bardzo łatwo i będziesz wiedział czy nie są podparte........ale regulacja to już inna bajka
  • #12 28 Oct 2011 20:38
    adresfizyczny
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Nic nie pisze żeby miał LPG. A na Benzynie nie podpiera tak z dnia na dzień. Najpierw były by problemy z biegiem jałowym myśle.

    Po mojemu umiera jedna cewka WN, lub też kable, chociaż w tych renówkach wytrzymałe skurczybyki.
  • #13 28 Oct 2011 21:32
    balonika3
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Zawory w tym silniku są regulowane, ale nie tak, jak w 126p. Sam tego nie zrobisz, nawet mając dane (choćby tutaj ). Przyczyna jest jednak pewnie inna, bo zawory nie przestawiają się z dnia na dzień.
  • #14 28 Oct 2011 22:35
    adresfizyczny
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Jeśli ma słabe klucze to nawet nie odkręci pokrywy zaworów w stym silniku :D. A niby takie marne 8 nakrętek na kluczyk 8mm :D
  • #15 28 Oct 2011 22:58
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Co prawda to prawda, bo to takie francuskie ósemki
  • #16 05 Nov 2011 10:30
    bodex11
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam poradziłem sobie z usterką -nie były to żadne zawory-tylko cewka która była na pozór dobra ale dostawała prawdopodobnie wewnętrznego przebicia -wymieniłem cewkę na nową za 80zł i jak ręka odjął samochodzik odżył-dodam jeszcze że na biegu jałowym auto nawet miało obroty tylko powyżej 1300 zaczynało szwankować a zdarzało się niekiedy nawet jak by było wszystko ok bez awaryjnie -Tak ze akurat w tym przypadku była to cewka -stwierdzam to po tygodniu użytkowania auta .
    Pozdrawiam wszystkich samouków!!!
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products