Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

vw golf 3 1,8 jak ustawić zapłon

sqarto 31 Paź 2011 18:27
  • #1 31 Paź 2011 18:27
    sqarto
    Poziom 8  

    Witam mam pytanie jak ustawić zapłon w VW golf 3 1.8? Jak na razie to podczas próby odpalenia samochodu strasznie strzela w gaźnik i dymi się z pod filtra powietrza. Proszę o pomoc i z góry dziękuję...

  • #2 31 Paź 2011 18:29
    zdzisek11
    Poziom 12  

    podaj typ silnika i rok produkcji

  • #3 01 Lis 2011 10:08
    sqarto
    Poziom 8  

    AAM 75KM 1,8 93rok

  • #4 01 Lis 2011 10:38
    miler80
    Poziom 34  

    Tam nie ma gaźnika! Jest monowtrysk elektromechanik takie rzeczy pisze. Co do ustawienia zapłonu to lampę stroboskopową w ręke, nagrzej silnik do temp. co najmniej 80st.C, poluzuj uchwyt mocowania rozdzielacza zapłonu, wyjmij zaślepkę otworu kontrolnego w obudowie sprzęgła i odpowiednio ustaw lampę aby muc obserwować znak nieruchomy i podziałkę kątową na kole zamachowym. Obracaj obudową rozdzielacza tak aby uzyskać kąt zapłonu 6°±1 przed GMP. Pozdrawiam.

  • #5 01 Lis 2011 10:39
    marcin220977
    Poziom 2  

    Ustaw silnik na znak 0 na kole zamachowym potem zdejmij kopułkę z aparatu zapłonowego . Środek palca musi się pokrywać z kreską na obudowie aparatu patrząc od góry. Żeby to ustawić obróć aparatem.

  • #6 01 Lis 2011 10:52
    sqarto
    Poziom 8  

    Wiem że tam nie ma gaźnika tylko jest mono wtrysk. Tak potocznie zawsze mówię. Odnośnie rozgrzania silnika to lipa bo silnik nie odpala. Silnik w moim golfie stracił ciśnienie.Postanowiłem go nie robić z powodu zbyt wysokich kosztów i nie było by to opłacalne. Kupiłem goły silnik na szrocie za jedynie 300zł i zrobiłem przekładkę. Niestety nie odpalił mi. Problem właśnie polega na ustawieniu zapłonu na zimnym silniku tak żeby chociaż zapalił. Niestety jest to jedyna rzecz z którą sobie nie mogę poradzić. Proszę o pomoc

  • #7 01 Lis 2011 10:58
    miler80
    Poziom 34  

    To zrób jak kol. marcin220977 ci podpowiada, jak dalej nie zapali to szukaj innej przyczyny.

  • #8 01 Lis 2011 10:58
    Aleksander_01
    Poziom 39  

    Dwa warunki
    1- jeżeli wcześniej pracował
    2- i jest poprawnie złożony, to musi palić.

    Najpierw zastosuj metodę marcin220977, a gdy już odpali metodę miler80.

  • #9 01 Lis 2011 11:20
    ociz
    Moderator Samochody

    Ustawić tak jak w każdym silniku spalinowym z zapłonem iskrowym, czyli żeby iskra występowała pod koniec suwu sprężania. W podstawówce na fizyce tego uczyli...
    A żeby dokładnie ustawić kąt wyprzedzenia to trzeba jeszcze VAG-a użyć.

  • #10 01 Lis 2011 11:22
    miler80
    Poziom 34  

    Do tego silnika VAGa użyć? :-) Tu tylko kody błędów odczytasz VAGiem.

  • #11 01 Lis 2011 11:26
    ociz
    Moderator Samochody

    Tak, trzeba trzeba wprowadzić sterownik w tryb nastaw, pokręć sobie aparatem na uruchomionym silniku to zobaczysz jak się kąt zmienia bez tego.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty