Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 15 Lis 2011 08:24
    artek08500
    Poziom 12  

    witam kolegów mam problem ze swoim autkiem otóż samochód stał około 1 rok uszkodzony lecz zapalał z pierwszego .Podczad ostatniego odpalenia auto zaczeło falować obrotami i po zgaszeniu juz nie odpaliło .Doszedłem że nie działała pompka wstepna ,naprawiłem to teraz paliwo podawane jest do pompy wysokiego lecz z niej zero cisnienia.Po podpięciu do kompa wyskoczył bład czujnika na listwie .teraz moje pytanie 1.czy mogła pąśc pompa wysokiego?
    2.czy ew padnięty czujnik na listwie moze powodować nie spręzanie paliwa w w/w pompie(choc wydaje mi sie ze ten bład wyskakuje dlatego ze nie ma w listwie cisnienia)
    3.czy immo w tym modelu odcina paliwo?
    4.za co odpowiada zawór za pompie wysokiego cisnienia(usytuowany poziomo POMPA BOSCH)
    Acha zapomniałem dodac ze na plaku auto odpala i chodzi ładnie

    proszę o jakie kolwiek sugestie
    dziękuje

  • #2 15 Lis 2011 08:56
    magik 27
    Poziom 13  

    Jeśli wywala czujnik to go sprawdź , z uszkodzonym na pewno nie odpali!

  • #3 16 Lis 2011 22:29
    artek08500
    Poziom 12  

    mam jeszcze pytanie odnosnie regulatora cisnienia paliwa zamontowanego na pompie wysokiego cisnienia wymontowałem go i po podłączeniu wtyczki nie ma zadnej reakcji oczywiscie prad dochodzi do niego czy to normalne?

    pozdrawiam

  • #4 16 Lis 2011 23:03
    panam
    Poziom 29  

    Błą czujnika wywala bo jest za małe ciśnienie na rampie, włóż regulator spowrotem . Jak odpala na plaka i chodzi normalnie to możesz mieć problem z wtryskami(test przelewów) albo z pompą albo z samym regulatorem siśnienia. jak nie wiesz jak nie jesteś wstanie sam tego sprawdzić

  • #5 17 Lis 2011 21:06
    artek08500
    Poziom 12  

    witam dzis podmieniłem czujnik z listwy i regulator ciśnienia z pompy z innego (sprawnego) auta i nic to nie pomogło ;( pompa dalej nie tłoczy paliwa .Testu przelewowego wtrysków nie zrobię bo przeciez paliwo nie dochodzi do nich .chyba jedynym wyjscie pozostanie znalezienie drugiej pompy bo pomysły sie mi kończa ...
    zastanawia mnie jeszcze czy pompa wysokiego cisnienia mogła pasc tak z długiego stania?(ponad rok) auto nigdzie nie jezdziło było sporadycznie odpalane na 10min

  • #6 17 Lis 2011 22:03
    panam
    Poziom 29  

    Napisałeś że odpala na plaka i pali ładnie , wtedy zrób test przelewów i pomiar ciśnienia na rampie oczywiście diagnoskopem. Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem pompy w tym typie, a jak auto długo stało i paliwo było z dużą domieszką siarki to pogły pozdzewieć wtryski w środku. Sprawdź typ pompy bo nie pamiętam jaka była w tym roku( CP1 albo CP3), w jednym typie jak odłączysz regulator to ciśnienie idzie na maksa, a w drugim nie ma żadnego ciśnienia. Pozdrawiam.

  • #7 18 Lis 2011 22:09
    artek08500
    Poziom 12  

    witam pompa to CP1 i wogole nie idzie z niej jakie kolwiek cisnienie ,a czy wtryski mogą sterować regulatorem cisnienia? do niego dochodzi 8.28v tyle samo co w sprawnym modelu ,wskazuje wszystko na pompe chciałbym tylko zrozumiec co by miały wtryski do tego ? rozumiem ze jakby sie nie domykały pompa mogła by nie dawac odpowiedniego cisnienia ale ty akurat nawet kropla z niej nie poleci
    pozdrawiam

  • #8 18 Lis 2011 22:37
    panam
    Poziom 29  

    Wiesz co nie jestem pewien na 100, ale cp1 nie miała pompy wstępnego ciśnienia, więc potrzebowała pompy w zbiorniku, musiał bym to sprawdzić. Jeszcze raz zapytam ,na plaka odpala czy nie , jak tak to problem pomiędzy zbiornikiem o pompą wysokiego ciśnienia( pompa ta nie zasysa paliwa tylko tłoczy, więc potrzebuje ciśnienia wstępnego)

  • #9 20 Lis 2011 13:57
    artek08500
    Poziom 12  

    witam moj model ma pompkę wstępna która jest koło podłuznicy prawej pracuje jak burza paliwo jest podawane do pompy wysokiego cisnienia i nawet wraca przewodem powrotnym do zbiornika takze paliwo do pompy jest podawane natomiast z pompy wysokiego juz nic nie idzie do szyny
    podejrzewam ze cos z ta pompa jest nie tak ,nie znam jej budowy także boje sie ja rozebrac bo pewnie juz nie złoze ;) mysle ze tu tkwi problem
    pozdrawiam

  • #10 20 Lis 2011 15:44
    panam
    Poziom 29  

    Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?

  • #11 20 Lis 2011 17:16
    artek08500
    Poziom 12  

    pogrzebałem w necie i na jakiejs francuskiej stronie znalazłem przekrój tej pompy (http://translate.google.pl/translate?sl=fr&tl=pl&js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fphilippe.boursin.perso.sfr.fr%2Fpdgdies3.htm)
    i z tych rysunków wynika ze jest jeszcze zaworek na dolocie który jak sie zatnie albo pompa wstepna da za małe cisnienie nie wcisnie sie i nie poda paliwa na sekcje tłoczace ,byc moze zaciął sie od długiego postoju??? postaram sie jeszcze go sprawdzic :)
    pozdrawiam

  • #12 22 Kwi 2012 00:21
    artek08500
    Poziom 12  

    witam
    chciałbym odswiezyc temat poniewaz dopiero znalazłem czas na to auto
    wymieniłem pompe nic wtryski i auto odpaliło !!! pochodziło z poł godz potem przejechałem sie nim zauwazyłem ze przy ruszaniu z miejsca ma słaba moc dopiero przy wyzszych obrotach idzie dobrze stanałem pochodziło z 5min na wolnych i zgasło
    i teraz znów nie da sie odpalic tzn lekko załapuje ale nie na tyle by móc utrzymac wolne obroty .problem tkwi z cisnienui paliwa tak mysle niestety nie mam sprzetu by zdiagnozowac to konkretnie ,moze jest ktos kumaty w tych modelach z lublina pulaw radomia wawy kto moglby mi to ogarnać ???? wpakowałem ostatnio tysiaka w tego złomka i nic to nie dało takze moze ma któs czesci na ew podmianke zeby zdiagnozowac problem ?
    pozdrawiam

    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
    [Z]

  • #13 04 Lis 2013 18:39
    michalpiotrowicz1
    Poziom 5  

    Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo króćca wlotu paliwa. Zaciął się. Po przeczyszczeniu zapalił od strzała. Może komuś pomogę.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty