X

C-360 - wyrobiony rozrząd? Po podpięciu pługa nie ma mocy

16 Nov 2011 19:48 KRkrowa2222
  • #1 16 Nov 2011 19:48
    krowa2222
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    ludzie pomóżcie bo już nie wiem co robić zapłon mam ustawiony ciągnik pali nie dymi wszystko git tylko jak dam go do pługa to słaby czy wyrobione koła rozrządu mogą na to wpływać zapłon idzie do skalować czyli wiele jest niewyrobiony według mnie
  • #2 16 Nov 2011 20:25
    ftp.kowal
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Tak mogą. Odkręć korek wlewu i zapal ciągnik posłuchaj czy nie jest tam przypadkiem za głośno. Ale moim zdaniem szukaj przyczyny gdzie indziej.
  • #3 16 Nov 2011 20:34
    tomek130
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Warto sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju, i wtryskiwacze.
  • #4 16 Nov 2011 21:40
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    silnik jest po kapitalny remoncie pompa była robiona wtryski sam sprawdzałem bo mam przyrząd
  • #5 16 Nov 2011 21:56
    tomek130
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    To jakie są wartości ciśnień ??
  • #6 17 Nov 2011 18:02
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    nie mam czym sprawdzić ciśnienia sprężania ale były nowe zestawy naprawcze tłoki,tuleje pierścienie mało tego w zakładzie który to robił pomierzył mi te nowe zestawy .
  • #7 17 Nov 2011 18:30
    wytrych121
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Opisz jak ustawiłeś koła zębate.
  • #8 17 Nov 2011 19:42
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    na rozrządzie dwie kropki w dwie kropki na pompie na zera .sprawdziłem otwarcie zaworu ssącego powinno być 6 stopni przed GMP a jest 1 stopień za GMP czyli rozrząd jest wyrobiony jakieś 7 stopni morze to mieć wpływ na moc silnika
  • #9 17 Nov 2011 20:31
    wytrych121
    Level 20  
    Helpful post? (-1)
    http://obrazki.elektroda.net/61_1267342912.jpg Kolor czerwony to zera. Fotka zapożyczona. Na błędy nie zwracaj uwagi. Jak tak ustawiony rozrząd to o.k. Zawory; ssący 0,20 wydech 0,30 na zimnym silniku na "mijankę", czyli na pierwszym cylindrze się mijają to na czwartym ustawiasz itd., jeżeli to w porządku to zostaje tylko układ zasilania.
  • #10 17 Nov 2011 21:12
    ftp.kowal
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    A jak wyglądał wałek rozrządu?
  • #11 17 Nov 2011 21:46
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    rozrząd mam dobrze złożony wałek rozrządu panowie na warsztacie mierzyli stwierdzili ze dobry
  • #12 17 Nov 2011 22:09
    ftp.kowal
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Miałem kiedyś przypadek że koła rozrządu były źle nacechowane. Głowice były robione? Pompa sprawdzona i jest w 100% sprawna?
  • #13 17 Nov 2011 22:22
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    wszystko sprawdzone głowice też były robione przykręciłem próbnik do każdej sekcji pompują ponad 300 bar bez problemu zaworki tłoczące też dobre jedynie to opóźnienie wałka rozrządu .Żeby wałek szło dostawić jak pompę ??? :cry:
  • #14 17 Nov 2011 22:35
    ftp.kowal
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    A co na to warsztat który robił remont silnika? Tak na odległość jest ciężko coś powiedzieć. W jakim czasie poda te 300 atmosfer, ile w tym momencie poda centymetrów sześciennych paliwa do wtryskiwacza? Napisz skąd jesteś to może ktoś z forum będzie blisko Ciebie i uda mu się Ci jakoś pomóc.
  • #15 18 Nov 2011 14:01
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    na razie nić nie będę robił jak mnie kiedyś natchnie to wymienię cały rozrząd i zobaczymy co będzie dzięki za podpowiedzi .
  • #16 24 Nov 2011 19:09
    zbych-j
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Wymiana rozrządu nic ci nie da.Jeżeli masz dobrze ustawione kola rozrządu to nie możliwa jest różnica 7-stopni.Przed rozłożeniem silnika mechanicy powinni sprawdzić ustawienia rozrządu a także ustawienia na kole zamachowym-po znakach.W wielu ursusach c-360 (zwłaszcza starych-koło zamachowe mogło być wymieniane od innego ciągnika) na kołach zamachowych znaki nie zawsze są nabijane w tych samych miejscach. W związku z tym ustawianie początku wtrysku po znakach nie ma sensu.Jeżeli początek wtrysku występuje 1 stopień po GMP, to na wysokich obrotach początek wtrysku będzie występował jeszcze w innym punkcie (efekt działania mechanizmu wyprzedzającego wtrysk). Moja rada: Ustaw pierwszy tłok w górnym martwym punkcie-przed suwem pracy- i sprawdź czy na kole zamachowym pokrywają się znaki.
    Jeżeli znaki nie będą się pokrywać to pozostaje ci tylko nabicie swoich znaków i ustawienie początku wtrysku po nowych znakach.później już tylko ustawienie początku wtrysku na pompie i silnik będzie hulał-pozdrawiam Zbyszek
  • #17 25 Nov 2011 18:43
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    GMP już sprawdzałem i się zgadza ciągnik rocznik 79. ja tego nie pamiętam ale ojciec twierdzi że koła rozrządu od nowości możliwe żeby był wyrobiony 6-7 stopni
  • #18 25 Nov 2011 22:58
    wpsowa692
    Level 23  
    Helpful post? (0)
    Jaki układ wyprzedzenia wtrysku ?Prze ca tam wałek krzywkowy jest na sztywno i ma mieć tam te 24 stopnie przed GMP , piszę ma mieć bo w sumie to każdy na słuch ustawia .
    Po za tym Krowa pisze że ma o 7 stopni przestawiony rozrząd , więc zwalił bym pokrywę i przestawił tryb od wałka rozrządu o jeden ząbek .
    Tak po za konkursem to ciekawi mnie ile razy trza obrócić rozrządem by te znaki się zeszły , tera mam na rozkładzie takiego krunkla kilka razy kręciłem rozrządem zanim go rozebrałem i nie zeszły się enigma .
  • #19 25 Nov 2011 23:27
    ftp.kowal
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Co do kręcenia i ustawienia na znaki niektórzy próbowali i w końcu zrezygnowali. Ciekawe czy przypadkiem koła pompy nie ustawili na dwie kropki.
  • #20 26 Nov 2011 20:25
    krowa2222
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (+1)
    pokręcisz 63 razy i się zejdą .Powracam do pytania czy wyrobiony rozrząd o 7 stopni może mieć wpływ na prace silnika
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products