Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 18 Lis 2011 14:29
    cyna_waw
    Poziom 12  

Hej
    Niebawem kończy mi się umowa w taryfach biznesowych Orange. Chciałabym przedłużyć umowę.
    Możecie doradzić mi jaki telefon wybrać? Wiele modeli jest dostępnych w obniżonej cenie, ale przyznam szczerze, że nie znam się za bardzo pod względem technologicznym.

Zastanawiam się nad;
    1. Samsung Galaxy S II
    2. HTC Sensation
    3. Nokia N9
    4. Sony Ericsson Xperia ARC

Nie mam wyznaczonej konkretnej sumy, którą chciałabym przeznaczyć na telefon. Który z tych modeli ma najatrakcyjniejszą cenę w stosunku do specyfikacji technicznych? (plan optymalny 450)

• #2 18 Lis 2011 21:16
    KMal
    Poziom 33  

Witam
    Przede wszystkim doradzam Ci, bo się opłaca skorzystać z oferty promocyjnej Więcej Korzyści Optymalnych. Nie wszyscy operatorzy o tym informują, a i przedłużając umowę przez Internet (raczej) trafisz na swój plan taryfowy bez promocji – należy wchodzić jakby „od tyły” – tj. od promocji, a dalej przedłużenie umowy. Ogólnie po ostatnich zmianach wyglądu stron Orange, jest tam masę błędów i nielogicznych przekierowań.
    Z Twojego zapytania wynika, że nie „bawiłaś” się takimi „telefonami” więc przyjmijmy, że są podobne w wyposażeniu (możliwościach), bo tu można by się „zakopać” co jest leprze. Bezsprzecznie najlepszy wyświetlacz ma Samsung Galaxy S II, i dobrze sią sprzedaje.
    Dalej zrobimy symulację cen, ale wróćmy do tej oferty promocyjnej, Abonament będzie nieznacznie powiększony, bo obecnie płaciłaś 121,77zł, a teraz było by 134,07zł, ale dostajesz dodatkowo 50% więcej minut, za darmo wszystkie połączenia do Orange (nie liczone), oraz 2GB na Internet i bezpłatną usługę Orange Hotspot. Zobacz tu: http://www.orange.pl/portal/map/map/promotion...z?category=CORPO_PROMOTIONS&articleId=8283662