Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


  Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Electronics and Electrical ->Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski. Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#1 28 Nov 2011 18:38  Topic author   

Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Witam, auto trafiło do mnie po naprawie głowicy(była pęknięta) z brakiem mocy, i słabym wkręcaniem się z wolnych obrotów.

Ustawiłem kąt synchronizacji pierwszym kołem rozrządu, drugie ustawiłem na blokady, rozrząd się zgadza.

Turbina i przepływomierz są ok, egr się nie przycina, autu brakuje mocy, idzie jak by miał z 70 koni, błędów w sterowniku brak.

Jakieś porady? Sugestie?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
decybel91
Level 37
Joined: 24 Apr 2011
Posts: 3306
Helped: 316
Post rating: 101
decybel91
Level 37
Post#2 28 Nov 2011 18:44    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM


Sterownik.

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#3 28 Nov 2011 19:20  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM


Sterownik silnika?

Jaka jest procedura regulacji pompowtrysków? dla tego silnika? BKD

Czy błędy w skrzyni biegów związane z ciśnieniem sprzęgła mogą powodować braki mocy?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#4 29 Nov 2011 19:09  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Pompowtryski ustawione, dalej brak rezultatów.

Helpful post? + 0
Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#5 29 Nov 2011 20:01Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


.. a ta głowica to dobrze jest naprawiona? Mielismy pacjenta z brakiem mocy po spawaniu głowicy. Wymienilismy ja na uzywke z drugiego autka i pasek juz drugi rok śmiga bez problemów. Silnik był to BKP 16V. Pozdro

Helpful post? + 0
Back to top
Andrzej Banas
Level 8
Location: Węgorzyno
Joined: 05 Jul 2009
Posts: 5
Andrzej Banas
Level 8
Post#6 29 Nov 2011 20:11    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to, a co do skrzyni też może ograniczać silnik

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#7 29 Nov 2011 20:19  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Też mi to wpadło do głowy, ze głowica źle zrobiona.

Głowie się jak to sprawdzić.

Korekcje dawek na cylindrach na rozgrzanym silniku nie przekraczają 0.5 mg na zadnym cylindrze, BIP z kanału 23 największy na 3 cyl to -30 czyli pompowtryski raczej sprawne.

Z głowicą było ciężko, dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę.

Ciśnienie doładowania i masa powietrza podczas jazdy w normie, dolot do i od turbiny do silnika szczelny.

Auto kompletnie nie ma mocy z dołu, powyżej 3 tys obrotów jak by trochę zaczynało ciągnąć.

A i zrobiłem adaptacje skrzyni biegów, błędów brak, auto dalej nie jedzie.

Helpful post? + 0
Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#8 29 Nov 2011 20:33Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Andrzej Banas wrote:
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to


Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575..

Dodano po 6 [minuty]:

domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze, jak okazało sie, że wszystko co mogłoby mieć związek jest praktycznie w normie, zwaliliśmy głowice i to był strzal w 10, nie dochodzilismy nawet co dokładnie było w niej przyczyną bo akurat trafił na okres gdy bylo od groma roboty.

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#9 29 Nov 2011 20:42  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków. Przed wymianą tego wszystkiego auto było żwawsze , a potem wymiana oleju, nie było już więcej w nim ropy, i tak auto słabło coraz bardziej z dnia na dzień, i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#10 29 Nov 2011 20:49Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Quote:
i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?


Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#11 29 Nov 2011 20:55  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate?

Jak przełącza skrzynie z P na D to wyraźnie słychać zawory w momencie kiedy silnik dostaje obciążenia.

Zastanawia mnie jeszcze spalanie chwilowe, na wolnych bez obciążenia jest około 0,6-0,7 jak włączę klime i światła robi się ponad 2 litry na godzinę i dawka paliwa wzrasta z 5,6 mg na skok do ponad 9.

Helpful post? + 0
Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#12 29 Nov 2011 21:15Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


domex32 wrote:
Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate?

Własnie gdy masz małe cisnienie na wyjściu z vacum objawia sie to miedzy innymi brakiem mocy z dołu.

Dodano po 6 [minuty]:

..im wyższe obroty tym większe ciśnienie podawanego paliwa, dlatego przy wyższych obrotach może odzyskiwac moc.

Helpful post? + 0
Back to top
jkm73
Level 20
Joined: 21 Mar 2005
Posts: 471
Helped: 27
Post rating: 17
jkm73
Level 20
Post#13 29 Nov 2011 21:48    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Moze jest za mala wartosc podcisnienia i niedostatecznie steruje ciegnem turbiny

Helpful post? + 0
Back to top
T5
Moderator Samochody
Location: Dębno
Joined: 16 Mar 2010
Posts: 8906
Helped: 711
T5
Moderator Samochody
Post#14 29 Nov 2011 22:02Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Gdzie ta głowica była pęknieta?Jak wykonano naprawę?Co robiono?Jak wyglądają wałki rozrządu?Wydech nie zapchany?Zrób logi.

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#15 29 Nov 2011 22:03  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


W elementach nastawczych gruszka turbo chodzi w całym zakresie, chociaż podciśnienie jest moim zdaniem liche koło 0,4 bara.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#16 29 Nov 2011 22:34    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Kurde! Człowieku to zrób najpierw autku porządną diagnoze (opis jest na forum golf/passat itp.) wrzuc tu co trzeba i sprawdzimy.

Dodano po 25 [minuty]:

Ale sprawdz to ciśnienie vacum bo cos w nim może siedzieć.

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#17 29 Nov 2011 22:44  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Trochę w tym siedzę, wiem na czym polega diagnostyka, robiłem testy statyczne i dynamiczne, napisałem ze elektrycznie wszystko jest sprawne, powietrze, doładowanie, kąt wyprzedzenia zapłonu, kąt synchro, rozrząd.

Obstawiam pompę paliwa te w głowicy, choć nie wiem jak bym operował gazem, nie ma nawet śladu czarnego dymu z rury, a spaliny strasznie gryzą w oczy. Jak uda mi się jutro wygrzebać jakąś vacupompe to ją zmienię, a wcześniej podjadę na analizę spalin, może to mi coś powie.

Powiedz które bloki mam zlogować, statycznie i dynamicznie, zrobie to.

Helpful post? + 0
Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#18 29 Nov 2011 23:20    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jak dla mnie:
statyczne 000, 001, 003, 004, 013
dynamiczne 000, 004, 008, 010, 011

Helpful post? + 0
Back to top
jarciu11
Level 19
Location: łask
Joined: 21 Nov 2008
Posts: 241
Helped: 29
Post rating: 15
jarciu11
Level 19
Post#19 30 Nov 2011 00:07    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Mnie równierz interesuje co było robione z głowicą. Myśle że po jej wymianie twoje problemy znikną

Helpful post? + 0
Back to top
gvw
Level 16
Location: Józefów
Joined: 02 Feb 2009
Posts: 269
Helped: 13
Post rating: 2
gvw
Level 16
Post#20 30 Nov 2011 00:57    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Pewnie standardowo spawali ją.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#21 30 Nov 2011 08:54  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Auto miało znaczne ubytki płynu chłodniczego , głowica była spawana.

Helpful post? + 0
Back to top
Don de Leon
Level 21
Location: Ełk
Joined: 25 Sep 2011
Posts: 611
Helped: 34
Post rating: 22
Don de Leon
Level 21
Post#22 30 Nov 2011 20:52    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


domex32 wrote:
Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków

Pompowtryski dobrze ustawione względem otworów w gniazdach?
domex32 wrote:
Przed wymianą tego wszystkiego auto było żwawsze , a potem wymiana oleju, nie było już więcej w nim ropy, i tak auto słabło coraz bardziej z dnia na dzień, i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?

Nie przytarło się wam czasem?

Dodano po 30 [minuty]:

Miałem przypadek 1.4 3-garowy, który się przytarł po rozszczelnionej pompie. Może stąd te "granie zaworów"?

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#23 30 Nov 2011 23:08  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Wałek wygląda jak by był lekko przytarty, ale wysokość krzywek jest ok.

Załączam logi na zimny statyczne.

Log (2 - 001,003,004)
Log (3 - 013)

Ciepły dynamiczne.

Log (0 - 010,008,004)
Log (1 - 011)

Helpful post? + 0
Back to top
Sztomel
Level 34
Location: Rybnik
Joined: 24 Aug 2008
Posts: 1996
Helped: 280
Post rating: 209
Sztomel
Level 34
Post#24 01 Dec 2011 08:24Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem podciśnienia przy turbo i wtedy zlogować dynamicznie albo grupę 011 albo 010. Jeśli turbo nadal będzie słabo wstawać to pompa podciśnienia na pierwszy ogień do dokładnego sprawdzenia (lecz nic nie piszesz aby twardy był pedał hamulca więc raczej ta opcja jest wątpliwa) a jeśli będzie turbo pompować prawidłowo od dołu to szukaj nieszczelności w wężykach lub podmień cały zintegrowany elektrozawór magnetyczny na inny sprawnie działający. Drugim równolegle występującym problemem może być zmienna geometria (lub zintegrowany zawór magnetyczny) która przycinając się powoduje już dalsze przeładowanie jak turbo osiąga wymagane ciśnienie.

Helpful post? + 0
Back to top
fuelinyourblood
Level 34
Location: Aberdeen
Joined: 02 Jan 2010
Posts: 2566
Helped: 193
Post rating: 72
fuelinyourblood
Level 34
Post#25 01 Dec 2011 10:19Helpful post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy?

Helpful post? + 0
Back to top
wisnior732
Level 9
Location: Legionowo
Joined: 17 Dec 2005
Posts: 9
wisnior732
Level 9
Post#26 01 Dec 2011 10:39    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


popieram "Sztomel" - na krótko podłączyć turbinę i jazda próbna, będzie przeładowywać i wydawać dźwięki cofającego się powietrza ale powinna być znacząca poprawa w mocy (wg mnie jest gdzieś nieszczelność, może sam mieszek turbiny nieszczelny?)

Helpful post? + 0
Back to top
ZSMS
Level 12
Location: Bytom
Joined: 26 Jun 2010
Posts: 60
Helped: 6
ZSMS
Level 12
Post#27 01 Dec 2011 13:50    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Przepraszam za offtop, ale czy ktoś ze zgromadzonych może powiedzieć mi co to jest "BIP" ?

Helpful post? + 0
Back to top
yuji
Level 12
Location: Kielce
Joined: 11 Feb 2006
Posts: 38
Helped: 4
Post rating: 6
yuji
Level 12
Post#28 01 Dec 2011 17:58    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


ZSMS wrote:
Przepraszam za offtop, ale czy ktoś ze zgromadzonych może powiedzieć mi co to jest "BIP" ?

Beginning of Injection Period - początek tłoczenia

Helpful post? + 0
Back to top
Andrzej Banas
Level 8
Location: Węgorzyno
Joined: 05 Jul 2009
Posts: 5
Andrzej Banas
Level 8
Post#29 01 Dec 2011 18:12    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


może to będzie banał ale czy może chydro zawory nie poleciały, wtedy też bedzie słychać zawory i bedzie miał muła do tego może zle odpalac, jeszcze sprawdz czy pompka w zbiorniku podaje paliwo

Helpful post? + 0
Back to top
domex32
Moderator Samochody
Location: Wałcz
Joined: 27 Mar 2005
Posts: 6506
Helped: 562
Post rating: 181
domex32
Moderator Samochody
Post#30 01 Dec 2011 19:40  Topic author   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Sztomel wrote:
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem podciśnienia przy turbo i wtedy zlogować dynamicznie albo grupę 011 albo 010. Jeśli turbo nadal będzie słabo wstawać to pompa podciśnienia na pierwszy ogień do dokładnego sprawdzenia (lecz nic nie piszesz aby twardy był pedał hamulca więc raczej ta opcja jest wątpliwa) a jeśli będzie turbo pompować prawidłowo od dołu to szukaj nieszczelności w wężykach lub podmień cały zintegrowany elektrozawór magnetyczny na inny sprawnie działający. Drugim równolegle występującym problemem może być zmienna geometria (lub zintegrowany zawór magnetyczny) która przycinając się powoduje już dalsze przeładowanie jak turbo osiąga wymagane ciśnienie.


Hamulce są dobre, pedał nie twardnieje.

Zmierzyłem sprawnym manometrem podciśnienie, -0.9 bara na wężyku który idzie do zespołu zaworów sterujących. Podciśnienie na zaworze EGR i na gruszce turbiny, na wolnych też w tych granicach.

Z testów elementów wykonawczych gruszka chodzi luźno w całym zakresie.

Dodatkowo w kabinie zaczyna wyraźnie być słychać gwizd przyśpieszającej turbiny po delikatnym dodaniu gazu na wolnych obrotach.

Zastanawiam się czy problem z doładowaniem, nie leży po stronie podawanego paliwa, z racji słabej dynamiki spalin. Dodam że układ wydechowy nie jest zatkany.

Ciśnienie paliwa jutro sprawdzę.

Średnie spalanie auta które pokazuje komputer przejechanych delikatnie 70km prędkość około 100km\h 9,9 litra.

Dziwi mnie fakt, ze jak bym nie operował gazem, auto nawet dymku nie puści a jest to wersja bez Filtra Cząstek Stałych.

Dodano po 1 [minuty]:

fuelinyourblood wrote:
Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy?


Chodzi koledze o ciśnienie paliwa pompy w głowicy czy ciśnienie paliwa tuż przed pompą?

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Electronics and Electrical -> Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski. 1234  Next
Page 1 of 4

Similar topics to golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.

golf IV 1.4 16V brak mocy max 140 km/h (31)
brak mocy 1.9 tdi atj pompowtryski 115 (23)
VW DSG 2,0 TDI 140 KM filtr (3)
Czujnik zmierzchu VW Passat b6 2007r 2.0 tdi 140 KM (BKP) DSG (2)
VW Golf IV TDI pompowtryski (15)
Golf IV TDI 101 KM pompowtryski (14)
Pompowtryski golf IV 1.9 tdi AGR (12)
2.0 tdi 140 km 2005 Audi A4 brak mocy (30)
Seat Toledo III 2.0 TDI 140 KM 2006, brak mocy (3)
Golf IV 1.4 16v brak mocy (3)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.07 seconds