Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika ->Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski. Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#1 28 Lis 2011 18:38  Autor tematu   

Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Witam, auto trafiło do mnie po naprawie głowicy(była pęknięta) z brakiem mocy, i słabym wkręcaniem się z wolnych obrotów.

Ustawiłem kąt synchronizacji pierwszym kołem rozrządu, drugie ustawiłem na blokady, rozrząd się zgadza.

Turbina i przepływomierz są ok, egr się nie przycina, autu brakuje mocy, idzie jak by miał z 70 koni, błędów w sterowniku brak.

Jakieś porady? Sugestie?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
decybel91
Poziom 23
Poziom 23
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 2911
Pomógł: 268
Ocena postów: 45
decybel91
Poziom 23
Post#2 28 Lis 2011 18:44    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM


Sterownik.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#3 28 Lis 2011 19:20  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM


Sterownik silnika?

Jaka jest procedura regulacji pompowtrysków? dla tego silnika? BKD

Czy błędy w skrzyni biegów związane z ciśnieniem sprzęgła mogą powodować braki mocy?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#4 29 Lis 2011 19:09  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Pompowtryski ustawione, dalej brak rezultatów.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#5 29 Lis 2011 20:01Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


.. a ta głowica to dobrze jest naprawiona? Mielismy pacjenta z brakiem mocy po spawaniu głowicy. Wymienilismy ja na uzywke z drugiego autka i pasek juz drugi rok śmiga bez problemów. Silnik był to BKP 16V. Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Andrzej Banas
Poziom 3
Poziom 3
Miasto: Węgorzyno
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 5
Andrzej Banas
Poziom 3
Post#6 29 Lis 2011 20:11    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to, a co do skrzyni też może ograniczać silnik

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#7 29 Lis 2011 20:19  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Też mi to wpadło do głowy, ze głowica źle zrobiona.

Głowie się jak to sprawdzić.

Korekcje dawek na cylindrach na rozgrzanym silniku nie przekraczają 0.5 mg na zadnym cylindrze, BIP z kanału 23 największy na 3 cyl to -30 czyli pompowtryski raczej sprawne.

Z głowicą było ciężko, dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę.

Ciśnienie doładowania i masa powietrza podczas jazdy w normie, dolot do i od turbiny do silnika szczelny.

Auto kompletnie nie ma mocy z dołu, powyżej 3 tys obrotów jak by trochę zaczynało ciągnąć.

A i zrobiłem adaptacje skrzyni biegów, błędów brak, auto dalej nie jedzie.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#8 29 Lis 2011 20:33Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Andrzej Banas napisał:
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to


Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575..

Dodano po 6 [minuty]:

domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze, jak okazało sie, że wszystko co mogłoby mieć związek jest praktycznie w normie, zwaliliśmy głowice i to był strzal w 10, nie dochodzilismy nawet co dokładnie było w niej przyczyną bo akurat trafił na okres gdy bylo od groma roboty.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#9 29 Lis 2011 20:42  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków. Przed wymianą tego wszystkiego auto było żwawsze , a potem wymiana oleju, nie było już więcej w nim ropy, i tak auto słabło coraz bardziej z dnia na dzień, i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#10 29 Lis 2011 20:49Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Cytat:
i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?


Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#11 29 Lis 2011 20:55  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate?

Jak przełącza skrzynie z P na D to wyraźnie słychać zawory w momencie kiedy silnik dostaje obciążenia.

Zastanawia mnie jeszcze spalanie chwilowe, na wolnych bez obciążenia jest około 0,6-0,7 jak włączę klime i światła robi się ponad 2 litry na godzinę i dawka paliwa wzrasta z 5,6 mg na skok do ponad 9.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#12 29 Lis 2011 21:15Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


domex32 napisał:
Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate?

Własnie gdy masz małe cisnienie na wyjściu z vacum objawia sie to miedzy innymi brakiem mocy z dołu.

Dodano po 6 [minuty]:

..im wyższe obroty tym większe ciśnienie podawanego paliwa, dlatego przy wyższych obrotach może odzyskiwac moc.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
jkm73
Poziom 18
Poziom 18
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 468
Pomógł: 27
Ocena postów: 13
jkm73
Poziom 18
Post#13 29 Lis 2011 21:48    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Moze jest za mala wartosc podcisnienia i niedostatecznie steruje ciegnem turbiny

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
T5
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Dębno
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 7788
Pomógł: 621
T5
Moderator Samochody
Post#14 29 Lis 2011 22:02Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Gdzie ta głowica była pęknieta?Jak wykonano naprawę?Co robiono?Jak wyglądają wałki rozrządu?Wydech nie zapchany?Zrób logi.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#15 29 Lis 2011 22:03  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


W elementach nastawczych gruszka turbo chodzi w całym zakresie, chociaż podciśnienie jest moim zdaniem liche koło 0,4 bara.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#16 29 Lis 2011 22:34    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Kurde! Człowieku to zrób najpierw autku porządną diagnoze (opis jest na forum golf/passat itp.) wrzuc tu co trzeba i sprawdzimy.

Dodano po 25 [minuty]:

Ale sprawdz to ciśnienie vacum bo cos w nim może siedzieć.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#17 29 Lis 2011 22:44  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Trochę w tym siedzę, wiem na czym polega diagnostyka, robiłem testy statyczne i dynamiczne, napisałem ze elektrycznie wszystko jest sprawne, powietrze, doładowanie, kąt wyprzedzenia zapłonu, kąt synchro, rozrząd.

Obstawiam pompę paliwa te w głowicy, choć nie wiem jak bym operował gazem, nie ma nawet śladu czarnego dymu z rury, a spaliny strasznie gryzą w oczy. Jak uda mi się jutro wygrzebać jakąś vacupompe to ją zmienię, a wcześniej podjadę na analizę spalin, może to mi coś powie.

Powiedz które bloki mam zlogować, statycznie i dynamicznie, zrobie to.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#18 29 Lis 2011 23:20    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jak dla mnie:
statyczne 000, 001, 003, 004, 013
dynamiczne 000, 004, 008, 010, 011

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
jarciu11
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: łask
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 241
Pomógł: 29
Ocena postów: 12
jarciu11
Poziom 15
Post#19 30 Lis 2011 00:07    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Mnie równierz interesuje co było robione z głowicą. Myśle że po jej wymianie twoje problemy znikną

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Józefów
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Pomógł: 12
gvw
Poziom 15
Post#20 30 Lis 2011 00:57    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Pewnie standardowo spawali ją.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#21 30 Lis 2011 08:54  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Auto miało znaczne ubytki płynu chłodniczego , głowica była spawana.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Don de Leon
Poziom 18
Poziom 18
Miasto: Krótko mówisz, długo pamiętasz
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 562
Pomógł: 28
Ocena postów: 3
Don de Leon
Poziom 18
Post#22 30 Lis 2011 20:52    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


domex32 napisał:
Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków

Pompowtryski dobrze ustawione względem otworów w gniazdach?
domex32 napisał:
Przed wymianą tego wszystkiego auto było żwawsze , a potem wymiana oleju, nie było już więcej w nim ropy, i tak auto słabło coraz bardziej z dnia na dzień, i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem?

Nie przytarło się wam czasem?

Dodano po 30 [minuty]:

Miałem przypadek 1.4 3-garowy, który się przytarł po rozszczelnionej pompie. Może stąd te "granie zaworów"?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#23 30 Lis 2011 23:08  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Wałek wygląda jak by był lekko przytarty, ale wysokość krzywek jest ok.

Załączam logi na zimny statyczne.

Log (2 - 001,003,004)
Log (3 - 013)

Ciepły dynamiczne.

Log (0 - 010,008,004)
Log (1 - 011)

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Sztomel
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Rybnik
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 1997
Pomógł: 280
Ocena postów: 152
Sztomel
Poziom 22
Post#24 01 Gru 2011 08:24Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem podciśnienia przy turbo i wtedy zlogować dynamicznie albo grupę 011 albo 010. Jeśli turbo nadal będzie słabo wstawać to pompa podciśnienia na pierwszy ogień do dokładnego sprawdzenia (lecz nic nie piszesz aby twardy był pedał hamulca więc raczej ta opcja jest wątpliwa) a jeśli będzie turbo pompować prawidłowo od dołu to szukaj nieszczelności w wężykach lub podmień cały zintegrowany elektrozawór magnetyczny na inny sprawnie działający. Drugim równolegle występującym problemem może być zmienna geometria (lub zintegrowany zawór magnetyczny) która przycinając się powoduje już dalsze przeładowanie jak turbo osiąga wymagane ciśnienie.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
fuelinyourblood
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Aberdeen
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 2246
Pomógł: 172
Ocena postów: 34
fuelinyourblood
Poziom 22
Post#25 01 Gru 2011 10:19Pomocny post    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
wisnior732
Poziom 4
Poziom 4
Miasto: Legionowo
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 9
wisnior732
Poziom 4
Post#26 01 Gru 2011 10:39    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


popieram "Sztomel" - na krótko podłączyć turbinę i jazda próbna, będzie przeładowywać i wydawać dźwięki cofającego się powietrza ale powinna być znacząca poprawa w mocy (wg mnie jest gdzieś nieszczelność, może sam mieszek turbiny nieszczelny?)

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
ZSMS
Poziom 11
Poziom 11
Miasto: Bytom
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 60
Pomógł: 6
ZSMS
Poziom 11
Post#27 01 Gru 2011 13:50    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Przepraszam za offtop, ale czy ktoś ze zgromadzonych może powiedzieć mi co to jest "BIP" ?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
yuji
Poziom 9
Poziom 9
Miasto: Kielce
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 38
Pomógł: 4
Ocena postów: 4
yuji
Poziom 9
Post#28 01 Gru 2011 17:58    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


ZSMS napisał:
Przepraszam za offtop, ale czy ktoś ze zgromadzonych może powiedzieć mi co to jest "BIP" ?

Beginning of Injection Period - początek tłoczenia

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Andrzej Banas
Poziom 3
Poziom 3
Miasto: Węgorzyno
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 5
Andrzej Banas
Poziom 3
Post#29 01 Gru 2011 18:12    

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


może to będzie banał ale czy może chydro zawory nie poleciały, wtedy też bedzie słychać zawory i bedzie miał muła do tego może zle odpalac, jeszcze sprawdz czy pompka w zbiorniku podaje paliwo

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
domex32
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Wałcz
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 5396
Pomógł: 455
Ocena postów: 97
domex32
Moderator Samochody
Post#30 01 Gru 2011 19:40  Autor tematu   

Re: Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.


Sztomel napisał:
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem podciśnienia przy turbo i wtedy zlogować dynamicznie albo grupę 011 albo 010. Jeśli turbo nadal będzie słabo wstawać to pompa podciśnienia na pierwszy ogień do dokładnego sprawdzenia (lecz nic nie piszesz aby twardy był pedał hamulca więc raczej ta opcja jest wątpliwa) a jeśli będzie turbo pompować prawidłowo od dołu to szukaj nieszczelności w wężykach lub podmień cały zintegrowany elektrozawór magnetyczny na inny sprawnie działający. Drugim równolegle występującym problemem może być zmienna geometria (lub zintegrowany zawór magnetyczny) która przycinając się powoduje już dalsze przeładowanie jak turbo osiąga wymagane ciśnienie.


Hamulce są dobre, pedał nie twardnieje.

Zmierzyłem sprawnym manometrem podciśnienie, -0.9 bara na wężyku który idzie do zespołu zaworów sterujących. Podciśnienie na zaworze EGR i na gruszce turbiny, na wolnych też w tych granicach.

Z testów elementów wykonawczych gruszka chodzi luźno w całym zakresie.

Dodatkowo w kabinie zaczyna wyraźnie być słychać gwizd przyśpieszającej turbiny po delikatnym dodaniu gazu na wolnych obrotach.

Zastanawiam się czy problem z doładowaniem, nie leży po stronie podawanego paliwa, z racji słabej dynamiki spalin. Dodam że układ wydechowy nie jest zatkany.

Ciśnienie paliwa jutro sprawdzę.

Średnie spalanie auta które pokazuje komputer przejechanych delikatnie 70km prędkość około 100km\h 9,9 litra.

Dziwi mnie fakt, ze jak bym nie operował gazem, auto nawet dymku nie puści a jest to wersja bez Filtra Cząstek Stałych.

Dodano po 1 [minuty]:

fuelinyourblood napisał:
Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy?


Chodzi koledze o ciśnienie paliwa pompy w głowicy czy ciśnienie paliwa tuż przed pompą?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski. 1234  Następny
Strona 1 z 4
Podobne tematy
golf IV 1.4 16V brak mocy max 140 km/h (31)
brak mocy 1.9 tdi atj pompowtryski 115 (23)
VW DSG 2,0 TDI 140 KM filtr (3)
Czujnik zmierzchu VW Passat b6 2007r 2.0 tdi 140 KM (BKP) DSG (2)
VW Golf IV TDI pompowtryski (15)
Golf IV TDI 101 KM pompowtryski (14)
Pompowtryski golf IV 1.9 tdi AGR (12)
2.0 tdi 140 km 2005 Audi A4 brak mocy (30)
Seat Toledo III 2.0 TDI 140 KM 2006, brak mocy (3)
Golf IV 1.4 16v brak mocy (3)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.063 seconds

elektroda.pl temat RSS