Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Astra f 1.4 16v zimna nie pali

dawidos111 02 Gru 2011 18:17
  • #1 02 Gru 2011 18:17
    dawidos111
    Poziom 7  

    mam problem od jakiego czasu mam problem z odpaleniem swojej astry f 1.4 16v. jakiś czas temu jak troche dłuzej postała to jak ją odpaliłem to zaraz gasła a teraz wogóle mam problem z jej odpaleniem. Dzisiaj załapała dopiero za 7 razem ale musze długo krecic ale jak już odpali to pali już normalniei nie wiem co może być tego przyczyną. wymieniłem już czujnik temperatury wody oraz świece

  • #2 02 Gru 2011 18:23
    sandamiano
    Poziom 27  

    Myślę że problemem jest układ paliwowy. Pompa paliwa coraz mniejsze ciśnienie nabija i trzeba więcej razy uruchamiać rozrusznikiem.Pisałeś że po uruchomieniu i zgaszeniu odpala normalnie. Więc zasadna moja podpowiedź. Jak również może być zanieczyszczony filtr paliwa. Ale tyczy to się także układu zasilania paliwem.Nie piszesz o kontrolce MIL (check) czy gaśnie jak zawsze po odpaleniu

  • #3 02 Gru 2011 18:28
    dawidos111
    Poziom 7  

    check świeci cały czas od kiedy go kupiłem. Jeśli chodzi o układ to kilka razy włanczałem i wyłanczałem zapłon żeby pompka napompowała paliwo i nic to nie pomogło

  • #4 02 Gru 2011 19:25
    sandamiano
    Poziom 27  

    Skoro check się świeci to czemu nie podepniesz pod komputer? Lub czy nie można sczytać kodów błyskowych przy tym silniku?To da pogląd co trzeba sprawdzić/wymienić.Czujnik temperatury silnika jak widać wymieniłeś pewno niepotrzebnie

  • #5 03 Gru 2011 15:09
    dawidos111
    Poziom 7  

    byłem na komputerzei się okazało że to zawów erg założyłem nowy kontrolka co prawda zgasła ale jak dalej dłużej postoi to nie pali jajk trzeba

  • #6 04 Gru 2011 09:11
    dawidos111
    Poziom 7  

    po ciężkim odpaleniu sprawdziłem filtr paliwa i go wymieniłem gdy ściągałem opaski z filtra to zdziwiło mnie dlaczego nie ma ciśnienia

    Dodano po 23 [sekundy]:

    czy to napewno pompka???

  • Pomocny post
    #7 04 Gru 2011 10:13
    sandamiano
    Poziom 27  

    Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator ciśnienia paliwa.To silnik X14XE?

  • #8 04 Gru 2011 12:44
    vogelek1
    Poziom 12  

    sprawdz czujnik polozenia walu, przy kole pasowym jest ( kolo ma takie jakby kwadratowe zeby, te zeby odczytuje czujnik) sprawdz opornosc, pierwsze co to kosc polaczeniowa moze sniedz na pinach,

  • #9 04 Gru 2011 19:46
    dawidos111
    Poziom 7  

    pompke sprawdzałem przy ściągniętym filtrze poprosiłem kolege żeby zakręcił rozrusznikiem a ja trzymałem palcem przewód paliwowy od filtra pompka dawała takie ciśnienie że nie mogłem utrzymać. A sprawdzałem już czujnik połażenia wału i wszystko ok

  • #10 08 Gru 2011 07:55
    dawidos111
    Poziom 7  

    jednak przyczyną był reduktor ciśnienia :) dzieki wszyskim za pomoc

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty