X
  • #1 07 Dec 2011 20:38
    barti28s
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    http://obrazki.elektroda.pl/7165821200_1323286546.jpg

    http://obrazki.elektroda.pl/6001604700_1323285855.jpg


    Witam wszystkich zainteresowanych. Dziś chciałem zrobić standardową procedurę jaką robi się w focusach a mianowicie po kilku latach usunięcie beznadziejnej czerwonej gumki z mikrowyłącznika z zamka kierowcy w celu ulepszenia działania zamka centralnego. Jak większość wie gumka ta twardnieje z czasem i nie odbija jak trzeba powodując różne nieprzyjemności z działaniem zamka: zamykanie tylko z kluczyka, otwieranie a za chwile ponowne zamknięcie w zimie.

    Podczas usunięcia tej czerwonej gumki połamałem cały ten w kółku mikrowłącznik... Ufff... Jedynie co znalazłem w internecie to to że jest niewymienny i nie rozbieralny. Nie dla Polaka a do tego 50 zł za używany? znowu z uszkodzoną gumką? Nieee... Wziąłem lutownicę i tak wytopiłem resztki tego włącznika i zostały mi 3 metalowe druty

    Moja prośba polega na tym , aby ktoś podpowiedział mi jaki mikrowyłącznik mam do tego podłączyć i jak? Jestem laikiem ale lutować umiem i mam dwie ręce więc proszę nie pisać "oddaj to elektronikowi" ... Wiem już że jak na chwile połącze 1 i 3 to zamknie się elegancko zamek a po ponownym zwarciu otworzy się ( oczywiście reagują wszystkie drzwi ). Jest oczywiście pilot który otwierał wcześniej samochód ale przez gumkę nie mógł zamknąć.

    Byłaby to niezła płenta co do tych czerwonych gumek bo może się okazać że jakiś trwalszy mikrowyłącznik na przedłużonych kablach będzie dużo bardziej efektywny...

    Jestem chętny pokombinować na moim zamku a efekty napewno opiszę...
  • #2 07 Dec 2011 20:46
    kdvc
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    spróbuj czy pilot ruszy po mostku 2 z 3 ka
  Search 4 million + Products
Browse Products