Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Kosz -> Kosz Archiwum ->Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych? Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
damian19902612
Poziom 8
Poziom 8
Miasto: Kłodzko
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 29
damian19902612
Poziom 8
Post#1 22 Gru 2011 13:16  Autor tematu   

Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Witam wymienialem swiece zarowe,niestety nie mam klucza dynanometrycznego.Swiece sa wkrecone tak ze wystaje okolo jednego zwoju gwintu , ma on sie caly schowac czy tak moze byc ?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
wopor
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Bydgoszcz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1977
Pomógł: 168
Ocena postów: 45
wopor
Poziom 22
Post#2 22 Gru 2011 13:19Pomocny post    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Świeca uszczelnia sie na stożku jak jest jak opisujesz jest ok.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
damian19902612
Poziom 8
Poziom 8
Miasto: Kłodzko
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 29
damian19902612
Poziom 8
Post#3 22 Gru 2011 13:25  Autor tematu   

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Jest tak jak opisuje wlalem troche ropy w dolki kolo swiec jest bez babelków , czyli nieszczelnosci nie ma. Tylko poprzednie swiece ktore wyciagalem mialy caly wkrecony gwint w glowicy.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
Usunięty

Usunięty
Post#4 22 Gru 2011 14:09    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Jest ok

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
janusz2008
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Zach. pomorskie
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 1924
Pomógł: 149
janusz2008
Poziom 22
Post#5 22 Gru 2011 14:43    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Jak wkręcisz do oporu, to już ich nie wykręcisz.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
damian19902612
Poziom 8
Poziom 8
Miasto: Kłodzko
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 29
damian19902612
Poziom 8
Post#6 22 Gru 2011 14:54  Autor tematu   

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


wiem dlatego dokreciliem je do takiego miejsca gdzie czuc juz delikatny opor zeby nie zerwac swiecy.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
T5
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Dębno
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 7786
Pomógł: 621
T5
Moderator Samochody
Post#7 22 Gru 2011 20:31    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


No i zobacz kolego taka prosta czynność jak wymiana świec i przysporzyła Ci bólu głowy.Zrobiłes sam ok.Są oszczędności,a jak byś upierd.. gwint w głowicy?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
damian19902612
Poziom 8
Poziom 8
Miasto: Kłodzko
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 29
damian19902612
Poziom 8
Post#8 23 Gru 2011 08:34  Autor tematu   

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Szczesliwy po wymianie swiece poszedlem dzisiaj rano sprobowac odpalic a tu lipa lekko przymrozilo a ja krece i krece.....Kontrolka zaplila sie normalnie ,zgasla po kilku sekundach ale swiece chyba nie grzeja.Bezpiecznik jest caly , przzewody sa ok , swiece nowe poza autem grzeja , jak sprawdzic to na aucie?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Usunięty

Usunięty
Post#9 23 Gru 2011 09:09    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Jakie napięcie i przez jaki czas dostają?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
damian19902612
Poziom 8
Poziom 8
Miasto: Kłodzko
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 29
damian19902612
Poziom 8
Post#10 23 Gru 2011 09:39  Autor tematu   

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


niestety nie mam przyzadu zeby to zmiezyc,

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
hefid
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda
Miasto: Warszawa
Dołączył: 17 Kwi 2002
Posty: 18189
Pomógł: 540
Ocena postów: 140
hefid
Zasłużony dla elektroda
Post#11 23 Gru 2011 10:02    

Re: Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?


Post był raportowany.

Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz komentarzami.
Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

+ REGULAMIN -->
Pkt 3.1.13. (10.9) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA.
Początek zdania? Zaczynamy wielką literą.
Poza tym, o ile się nie mylę, to w polskiej pisowni stosujemy znaki przestankowe takie jak kropka, przecinek i piszemy z ogonkami np. ą, ę itd.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Kosz -> Kosz Archiwum -> Audi B4 1.9 TDI dokrecenie swiec zarowych?
Strona 1 z 1




Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.103 seconds

elektroda.pl temat RSS