Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Martwy Livebox 2.0 ZTE???

Neutr1no 26 Gru 2011 12:06
  • #1 26 Gru 2011 12:06
    Neutr1no
    Poziom 7  

    Witam, podłączyłem wczoraj Livebox 2.0 firmy ZTE, model ZXV10 H202N pod Neostradę. Router podziałał przez godzinę, wszystko sprawnie, po czym podpiąłem drukarkę wejściem USB. W tym samym momencie Livebox wyłączył wifi, połączenie przez RJ45 nie działało, chociaż kontrolki obu świeciły się. Od tego momentu próbowałem wielokrotnie resetować urządzenie, jednak bez skutku. Próbowałem metody sugerowanej przez TP, czyli przytrzymać 'reset' przez 5 sekund, próbowałem też trzymania resetu przez 30 sekund - po którymś z nich miały zacząć migać kontrolki, ale Livebox na żaden z nich nie reaguje. Sam Livebox obecnie włącza się bardzo różnie - od wyświetlenia czerwonej kontrolki przy połączeniu z siecią, aż po względne prawidłowe załączenie się (zielone kontrolki przy sieci oraz wifi), jednak znów - ani przez kabel, ani przez wifi nie mogę skonfigurować routera. Może jest jakiś inny sposób na twardy reset albo po prostu robię coś źle? Reset próbowałem trzymać tuż przed włączeniem routera, podczas mrugania lampki zasilania (tuż po włączeniu) oraz również przy wszystkich kontrolkach 'stablinych'.

  • #2 26 Gru 2011 17:20
    Heinzek
    Poziom 36  

    livebox można uruchomić w trybie rescue. uruchamia się wtedy inne image z flasha.

    należy nacisnąć i przytrzymać reset z tyłu urządzenia i włączyć. puścić po około 5 sekundach.

    jeśli nie pomoże to udaj się do punktu TP wymienić na "nowy"

  • #3 09 Sty 2012 12:46
    morcin2
    Poziom 18  

    ten modem chodzi lepiej niz jakis tam stary linksys po ethernecie jak i po wifi

  • #4 09 Sty 2012 16:39
    Neutr1no
    Poziom 7  

    Owszem, złego zdania nie mogłem o nim powiedzieć dopóki nie zwiesił się kompletnie. Po wpisaniu loginu i hasła do połączenia z internetem livebox rozłącza połączenie i na tym się zabawa z nim kończy; reset nie pomaga. Próbowałem łączyć przez wifi/ethernet, ale ostatecznie będę chyba musiał router wymienić.

  • #5 09 Sty 2012 18:14
    morcin2
    Poziom 18  

    no ale konkretnie masz podłaczoną drukarke to ją odlącz byles w konfigu http://192.168.1.1/ jakie masz szyfrowanie wpa mix albo 128 jestes w neostradzie ?

  • #6 09 Sty 2012 18:51
    Neutr1no
    Poziom 7  

    Drukarkę podłączyłem raz, dla testu. Szyfrowanie nie powinno robić różnicy, gdyż nawet po wyłączeniu wifi i próbie konfigurowania przez ethernet Livebox się wiesza tuż po wpisaniu hasła do neostrady. Może jakąś różnicę robi to, że mam ofertę zmienioną na internet z neofonem?

  • #7 09 Sty 2012 18:54
    morcin2
    Poziom 18  

    no tak ale jak nie masz telefonu podlączonego do rutera sprawdz w conigu czy masz aktywowany

  • #8 09 Sty 2012 19:04
    Waldi1967
    Poziom 15  

    Po twardym resecie i wejściu w config, powinieneś mieć nazwę użytkownika <rejestracja@neostrada.pl> i hasło <rejestracja>, jeżeli nie to nie resetuje ci się.

  • #9 09 Sty 2012 19:05
    Neutr1no
    Poziom 7  

    Nie, jest wyłączony, ale nie musi być telefon podłączony dla poprawnego działania internetu, prawda?
    --
    Tak, mam login taki jak wyżej, po zmianie na odpowiedni (ten sam, jaki przez poprzednie lata) Livebox rozłącza połączenia (ethernet, wifi), nie da się wejść w config, wszystkie kontrolki świecą prawidłowo.

  • #10 09 Sty 2012 19:12
    morcin2
    Poziom 18  

    najlepiej jak nie jest nic podlaczone ale tak sie nie da jescze cmd ping np. wp.pl

  • #11 09 Sty 2012 19:12
    Waldi1967
    Poziom 15  

    1. nie, nie musi
    2. sprawdź dokładnie login i hasło
    dla mnie wygląda to na niepoprawne wpisanie.

  • #12 09 Sty 2012 19:17
    Neutr1no
    Poziom 7  

    Login i hasło wpisane poprawnie, zresztą potwierdza mi to nawet komunikat, który wyskakuje po zapisaniu danych, ale później coś się wiesza i wszystko jest w momencie rozłączone.

  • #13 09 Sty 2012 19:27
    Waldi1967
    Poziom 15  

    Zawsze po twardym resecie możesz wejść na stronę <www.rejestracja.neostrada.pl> i przejść cały cykl.
    Jeżeli nie możesz wejść na <www.>, odnieś modem do Telepunktu.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty