FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej?

Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Tuning PC -> Computer Cooling -> Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej?
Author
Poziom 15
Poziom 15

Post#1 Post from the author of the topic 26 Dec 2011 23:28   

Witam.

Na początku napiszę, że bardzo słabo się na tym znam i jestem kompletnie zielony... Czytałem trochę na forum, ale szczerze mówiąc nie wiele znalazłem, a jak już coś znalazłem to nie bardzo rozumiałem... Proszę o wyrozumiałość.

Więc tak:
Posiadam komputer od ok 3,4 lat. Wszystko z nim ok, tylko chodzi coraz głośniej... Tak jakby produkował więcej ciepła. Komputer regularnie przeczyszczam kompresorem, wywalam cały kurz z niego - zdjęta jest obudowa boczna, dla lepszego odprowadzania ciepła.

Chciałbym, aby komputer chodził o wiele ciszej i wyczytałem, że wiele osób zmienia zasilacze, obudowy... Pomoże ktoś co najlepiej zrobić?

Nie czy jest to jakoś istotne ale mój komputer jest złożony z następujących podzespołów:

Intel Pentium (nie pamiętam dokładnie jaki to dokładnie model ) - 2 x 2,8 GHz
1 GB RAM - GAIL - 2 x 512 Mb
250 GB - Seagate - SATA
Zasilacz Feel II - 350 W - ATX
Płyta główna - ASUS - P5KPL-AM - ok rok temu zakupiona nowa.

Dodatkowo załączam zdjęcia:
Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej? Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej? Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej?

Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Pozdrawiam
Back to top

Dacomos
Poziom 20
Poziom 20

Post#2 26 Dec 2011 23:34   

Re: Chłodzenie komputera - co zrobić by chodził ciszej?

Na początek wymień zasilacz - to jest totalny złom :cry:
Co do ciepła wymieniałeś pastę na procesorze ?
Sprawdz np w cpu-z co to za procesor - jeżeli pentium D to jest niezła grzałka :-)
Sa tylko 3 coolery wiec po wymianie zasilacza powinno być ciszej .
Back to top

d87mat
Poziom 15
Poziom 15