Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Mz 150 TS-> Brak ładowania akumulatora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Mz 150 TS-> Brak ładowania akumulatora
Autor
Wiadomość
piotrek3334444
Poziom 1
Poziom 1

Miasto: Łuków

Post#1 Post autora tematu 06 Sty 2012 22:39   

Mz 150 TS-> Brak ładowania akumulatora

Siema. Mam problem ze swoim motorem marki Mz 150 TS, instalacja elektryczna 12v. Chodzi mi o to że od pewnego czasu kompletnie nie ma ładowania, a ja w elektryce jestem zielony więc nawet nie wiem od czego zacząć. Liczę na waszą pomoc. Moge wam dostarczyć zdjęcia poszczególnych podzespołów w celu sprawdzenia ich sprawności itp.. Z góry dziękuje za pomoc.

Znalazłem jeszcze jakiś schemat, nie wiem czy napewno bedzie dobry: http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7144/lima_ts_150.gif
Moderowano przez Rycho T:
Proszę użyć wyszukiwarki. Problem był już opisywany, wielokrotnie.

Powrót do góry

Ad

Ad

Post# 06 Sty 2012 22:39   

Powrót do góry

pioart
Poziom 23
Poziom 23

Miasto: Poznań

Post#2 06 Sty 2012 23:43   

Re: Mz 150 TS-> Brak ładowania akumulatora

Witam
No to zamieść fotki, tylko pamiętaj, że silnik musi być uruchomiony podczas zdjęć żeby można było pomierzyć i sprawdzić sprawność.
A tak na poważnie to czujesz się na siłach? Co sprawdziłeś? Chociaż bezpieczniki? Oddaj cacko komuś kto choć trochę polizał elektryki i nie jest tak zielony i wie co i jak posprawdzać i usunąć usterkę.
Powrót do góry

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Mz 150 TS-> Brak ładowania akumulatora
Strona 1 z 1