Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Pompa wtryskowa VW Passat 1992 1.9 TD

Marcinek2121 16 Sty 2012 18:53
  • #1 16 Sty 2012 18:53
    Marcinek2121
    Poziom 8  

    Witam.
    Pompa wtryskowa ma 3 przewody elektryczne.
    Pierwszy z nich oznacza "silnik stop".
    Jakie funkcje pełnią dwa pozostałe przewody?

  • #2 16 Sty 2012 19:02
    adamblonsky
    Poziom 15  

    Podaj więcej szczegółów, najlepiej foto.
    jeden może być do obrotów(obrotomierz)
    drugi do przyspieszenia obrotów, i zapłonu na zimnym
    a trzeci to zawór odcinający paliwo START/STOP.
    Nie widzę ale zgaduje

  • #3 16 Sty 2012 19:25
    Marcinek2121
    Poziom 8  

    Pompa wtryskowa VW Passat 1992 1.9 TD



    zaznaczyłem te przewody, o które mi chodzi. ;)

  • #4 16 Sty 2012 19:42
    adamblonsky
    Poziom 15  

    Ten górny to zaworek, ten środkowy to pewnie od obrotów albo czujnik początku wtrysku, a ten dolny? a jak ze sterowaniem na zimnym silniku? może to to , dokładnie nie widzę.

  • #5 16 Sty 2012 19:59
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Od lewej. Zawór przestawiacza konta wtrysku, środek nie mam pojęcia najpewniej tez coś odnośnie sterownia początkiem wtrysku i ostatni zawór odcinający paliwo.

  • #6 16 Sty 2012 20:53
    Zico63
    Poziom 37  

    A immobilizer ma? Bo to może być zawór wykonawczy immobilizera - tak w kazdym razie wygląda w AAZ'95r
    Brązowo-biały zawór odcinający, zwany STOP,
    Zielono-czarny przestawiacz początku wtrysku,
    I trzeci (dokładnie, to dwa cienkie w osłonie) to immo.

  • #7 16 Sty 2012 21:00
    adamblonsky
    Poziom 15  

    A tak w ogóle to w czym problem?

  • #8 16 Sty 2012 21:49
    Marcinek2121
    Poziom 8  

    adamblonsky napisał:
    A tak w ogóle to w czym problem?

    Problem opisany w pierwszym poście.

  • #9 16 Sty 2012 21:52
    Zico63
    Poziom 37  

    He! He! He! - Dobre :D
    Ale bardziej elegancko by było np.: "Bo bardzo chcę wiedzieć jak najwięcej o swym autku"...

  • #10 26 Sty 2012 23:16
    optotriak1
    Poziom 8  

    Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą czujnik wyłącza klimę przy gwałtownym wciśnięciu gazu coby autko mogło szybciej się zebrać i klima go przez ten czas nie obciążała Następne zadanie to diagnostyka a mianowicie ustawianie kąta wtrysku przy pomocy specjalnego urządzenia (gniazdo w środku samochodu pod zaślepką koło popielniczki) Jeszcze steruje on tym zaworem od przyspiezacza wtrysku 9po lewej na zdjęciu) kiedy gwałtownie wciskasz gaz to kąt wtrysku daje trochę wcześniejszy coby się autko szybciej zbierało. Oczywiście jest on podłączony do modułu sterującego znajdujęcego się pod zborniczkiem wyrównawczym który to również steruje świecami żarowymi.Jeżeli wcześniej miałeś inną pompę i masz wersję bez klimy i recyrkulacji spalin to poprostu zostawiasz bez podłączania.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty