Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 12 Lut 2012 23:00
    Schaocan
    Poziom 8  

    Witam mam pytanie Jak zdemontowac prawy wewnetrzny przegub opel astra f ten przy silniku czy trzeba go zdemontowac w taki sposób ze sciagnac z prawej strony koło i odkrecic zwrotnice przegub zewnetrzny i wtedy ten wewnetrzny czy da sie odrazu wewnetrzny ogolnie chodzi mi o włozenie silnika bo lekko przeszkadza przegub czy powinien silnik wejsc bez wyciagania tego przegubu poprzednio było mniejsze koło zamachowe i lekko wchodziło samo koło ciezko sie wkładało ale po odpowiednim skreceni weszło wiec moze i z silnikiem wejdzie w sumie silnik tez tak wyszedł wiec powinien wejsc prosze o rady

  • #2 12 Lut 2012 23:53
    cczeslaw
    Poziom 9  

    Radzę wstawić silnik bez demontażu przegubów, ponieważ będzie konieczność uzupełniania oleju w skrzyni biegów, a pracy bedzie duż więcej.Jak silnik wyszedł bez oporów to musi wejść. W Astrze f jest duż miejsca w komorze silnika.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Należy zdjąć koło, odkręcić przegób kluczem 32,odkręcić dolny przegób wahacza od zwrotnicy , pociągnąć zwrotnicę na zewnątrz i wyjąć z piasty przegób. Następnie wyciąnąć półoś ze skrzyni .Po wyjęciu półosi zakryć otwór, bo będzie wyciekał olej. montaż w odwrotnej kolejności. Przegó od strony skrzyni należy "dobić " aby wskoczyło zabezpieczenie. Uzupełnić olej.

  • #3 13 Lut 2012 07:49
    Schaocan
    Poziom 8  

    A czy ten wewnetrzny przegub ma jakies zabezpieczenie w postaci zawleczki segera czy poprostu wyciagnac go mocniej lub czyms wybic?

    Dodano po 6 [minuty]:

    a jezeli chodzi o silnik to teraz był 1.4 starszej generacji z mniejszym kołem zamachowym oryginalnie był z wiekszym tylko padł trzeba sie nameczyc pewnie bedzie zeby go włozyc a teraz montuje 1.6 z zmienionym wałkiem rozrzadu pod aparat na kopułkę tu jest takie samo koło zamachowe co było pierwotnie

  • #4 13 Lut 2012 08:40
    cczeslaw
    Poziom 9  

    Na wielowpuście przegubu jest zabezpieczenie w postaci pierścienia z drutu , przy wyjmowaniu należy mocno go podważyć,a przy wkładaniu "dobić".

  • #5 20 Lut 2012 10:43
    Schaocan
    Poziom 8  

    ok dzieki to nie było jednak konieczne trzeba było dobrze wycentrowac tarcze sprzegłową i silnik wszedł bez wiekszych oporów :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty