Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Chip tuning jak to zrobic??

Kazik234 06 Wrz 2005 14:32
  • #151 06 Wrz 2005 14:32
    Tommi4u
    Poziom 11  

    Roli napisał:

    Jak bedziesz zmieniał wałek to proponuje Schrick (czy jakoś tak) znajomy zjadł zeby na polskich wałkach i zaden nie spełniał swojej funkcji jak powinien. Dopiero po zamontowaniu tego wałka samochód śmiga jak powinien. Jeździ na tym wałku już dwa latka i osiągi jakie były takie są.
    Moc wzrosła dwa razy a jak z momentem :?: Bedziesz coś myslał nad profi tłokami, korbami i wałem :?:


    wałek będzie robiony pod konkretne przeróbki i pod konkretne dane i będzie go wykonywał Heinrich
    wał i korby narazie będą seria, tłoki będą inne ale jeszcze się okaze ;-)
    moment ponad 2-razy większy :D

  • #152 06 Wrz 2005 15:23
    Roli
    Poziom 26  

    A co z przegubami, półosiami i skrzynią biegów :!: Bedzie szpera, bo jeździłem mocnymi samochodami FWD i wiem że te samochody nie mają startu :( A powracając do silnika. Chłodnica oleju jest :?:

  • #153 06 Wrz 2005 16:35
    Tommi4u
    Poziom 11  

    Roli napisał:
    A co z przegubami, półosiami i skrzynią biegów :!: Bedzie szpera, bo jeździłem mocnymi samochodami FWD i wiem że te samochody nie mają startu :( A powracając do silnika. Chłodnica oleju jest :?:


    przeguby i ośki seryjne bo są mocne, skrzynia ma trochę inne przełożenia i szpere, chłodnicy narazie brak ale jest w planach bo przydało by się trochę zabrać ciepełka

  • #154 06 Wrz 2005 16:49
    Roli
    Poziom 26  

    A mógłbyś zapodać fotke budy oraz komory silnka, bo jestem ciekawy jak wyszedł. Z opisu ok, ale jak wygląda :?:

  • #155 06 Wrz 2005 22:23
    DOHC
    Poziom 19  

    uuuu no to gratuluje wymiatacza , cos kiedys czytalem ze 8v maja mocniejsze doly pod kontem turbo ale 150 KM to ich granica , tez bym chetnie obejzal fotki jesli mozna :]


    ps. jakie to ma osiagi ??

  • #156 07 Wrz 2005 00:21
    marekcerny
    Poziom 10  

    ONly desoldering and put new 2x 27C010


    MaRcIn1989 napisał:
    Siema!

    Mam pytanie dotyczące VW SHARAN 1.9 TDI 97r. kupiłem ostatnio kabel diagnostyczny i słyszałem że można przez niego wgrać nowy soft do silnika właśnie przez złącze OBD II.chciałem się dowiedzieć jakim programem można zgrać ten soft i czy w necie są gotowe softy do sciągniecia czy samemu trza się bawić...

    POZDRO i proszę o szybką odp na maila marcinhwdp@neostrada.pl lub na forum

  • #157 07 Wrz 2005 01:16
    Roli
    Poziom 26  

    Cytat:
    cos kiedys czytalem ze 8v maja mocniejsze doly pod kontem turbo ale 150 KM to ich granica


    Hm..... wszystko zależy od tego jakich elementów użyje sie do modów silnika :!: Znam samochody które przy pojemności 1.6 mają ok 300 Hp ale zbudowane były na elementach z najwyższej półki, właściciele nie patrzeli na kase tylko na to jak sie wyróżnić z tłumu :!: Jeden z tych samochodów to Audi i po tych modach ma już przejechane ponad 20 kkm i nadal zachwyca swoją elastycznością, mocą i osiągami. Jak już wcześniej powiedziałem wszystko zależy od tego jakich gratów użyje sie do budowy :!: :!: :!:

  • #158 07 Wrz 2005 10:11
    Tommi4u
    Poziom 11  

    Roli napisał:
    A mógłbyś zapodać fotke budy oraz komory silnka, bo jestem ciekawy jak wyszedł. Z opisu ok, ale jak wygląda :?:


    Chip tuning jak to zrobic??

    Chip tuning jak to zrobic??

    Chip tuning jak to zrobic??

    Chip tuning jak to zrobic??



    8V ma mocny dół i ponoć wytrzymuje więcej.... niedługo się okaze o ile więcej :)
    osiągi narazie poniżej 7s do 100km i 14.93 na 400m co niejest zadowalającym wynikiem :(

  • #159 07 Wrz 2005 14:44
    DOHC
    Poziom 19  

    no wlasnie ja pisalem o orginalnych tlokach i korbach ponoc w 16V sa pólki tlokow delikatniejsze i poprostu nadcisnienie je niszczy


    ps fura miodzio niezle mozna wiele osob zdziwic :] oby wiecej takich pozdro

  • #160 07 Wrz 2005 15:21
    Tommi4u
    Poziom 11  

    DOHC napisał:
    no wlasnie ja pisalem o orginalnych tlokach i korbach ponoc w 16V sa pólki tlokow delikatniejsze i po prostu nadcisnienie je niszczy


    ps traktor miodzio niezle mozna wiele osob zdziwic :] oby wiecej takich pozdro


    tak w 16v tłoki są cienkie ..... cienkie denko nawet bardzo cienkie :(

  • #161 07 Wrz 2005 16:02
    DOHC
    Poziom 19  

    no wlasnie , a co do samochodu to taka furka to moje marzenie w sumie , samochod do ktorego mogl ybm calyczas dokladac ale na to potrzebuje kasy , ja mysle o S2 :D

  • #162 08 Wrz 2005 00:58
    Roli
    Poziom 26  

    No ładnie, samochód bardzo ładny, ale ja osobiście gustuje w RWD, mimo to bardzo mi sie podoba. Szkoda tyko że nie wyflaczyłeś całego środka i nie założyłeś profi klatki. Jednak samochód na + :)

  • #164 09 Wrz 2005 21:10
    maniaq666
    Poziom 12  

    witam serdecznie...

    wracając jeszcze do sprawy winOLS'a i bibliotek do niego to

    stąd

    można ściągnąć wersję 1.226 z dodatkiem, który upgrade'uje do pełnej wersji i 37 bibliotek .dll spakowanych w niezaszyfrowanym archiwum...

    przy okazji wszystkich serdecznie zapraszam na forum

    Chiptuning i autoelektronika

    ...

    pozdrawiam...

  • #165 15 Wrz 2005 15:56
    szymon_HONDA
    Poziom 10  

    Wtam wszystkich!
    Wielkie ukłony dla DOHC , ponieważ dobrze gada!
    Sam miałem 3 lata Kadetta GSi 2.0 8V i zęby zjadłem na tym aucie i jak przeczytałem to wszystko o tych 187 KM to zlałem sie ze śmiechu.
    Miałem w nim instalke LPG przy której niebyło odcięcia ale o tym niewiedziałem i co .... silnik się przekręcił (urwane koło położenia wału-koszt 700zł!),a tu 9500 obr.:D
    Potem założyłem mu turbine i co.... zaczoł żygać olejem i spuchł!
    Teraz mam 16V z dolotem Lexmaula i grubo to śmiga....
    Pozdra dla wszystkich.

  • #166 15 Wrz 2005 19:16
    DOHC
    Poziom 19  

    ile dales za lexmula ?? robiles cos jeszcze oprocz kolektora ??

  • #167 15 Wrz 2005 19:36
    szymon_HONDA
    Poziom 10  

    nic niedałem,bo już był jak wziołem tego Kadzia,co lepsze dół silnika jest to LET od Vectry turbo 94r.
    P.S-na Kadett Tuning Klub warto popytać i na Allegro swego czasu był za 800 zł, a teraz jakiś .....bil chce 1600-2000zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #168 15 Wrz 2005 23:35
    DOHC
    Poziom 19  

    tak sie cenia te kolektorki , deficytowy towar za 800 zl to jest jak za darmo bo w kazdej chwili go sprzedasz , a co do dolu od leta to chyba jakis wal no chyba ze zmienione tloki bo w lecie byly tloki dajace jakis mniejszy stopien sprezania i to yb nie chodzilo zbyt dobrze chyb ponizej 9:1 tam bylo , moze z c20he takie same bebechy ale tloki dajace bodajze 10:1

  • #169 16 Wrz 2005 11:49
    Oszech
    Poziom 13  

    jaki uklad siedzi w seicento 900 ? oraz czy ma ktos wsad do tego chipa?

  • #170 16 Wrz 2005 13:21
    leinadzs
    Poziom 27  

    Oszech napisał:
    jaki uklad siedzi w seicento 900 ? oraz czy ma ktos wsad do tego chipa?


    Można zaprogramować na 27c512

  • #171 17 Wrz 2005 14:53
    Dee Jay Gucio
    Poziom 19  

    Następny "spec" od chipów z allegro :D widać że Polska jest na wysokim poziomie chiptuningu skoro każdy tuner tylko kopiuje chipy a nie tworzy własne :/ Jeśli ktoś ma cinquecento 1100ccm to może przetestować sobie 2 wsady i opisać wrażenia z jazdy na tym forum i proszę napisać czy dalej świeci się kontrolka wtrysku Pozdro rozszeżenie zmieńcie na bin

    TESTOWAŁ JUŻ KTOŚ TE WSADY???? PROSZE O ODPOWIEDŹ

  • #172 20 Wrz 2005 22:46
    Dee Jay Gucio
    Poziom 19  

    I jak z tymi wsadami do cienkiego?? I ma ktoś może zdjęcie sterownika Golfa 3 TDI 90PS roczniki 92-94 silnik 1Z i jaki to jest rodzaj pamięci w tym komputerze (słyszałem że to M27C512-12F1 ale co to wogóle za układ bo pierwszy raz o nim słysze :/) Z góry dzięki

  • #174 20 Wrz 2005 23:30
    Dee Jay Gucio
    Poziom 19  

    Czyli można użyć 27c512 (taki jak w seicento) tylko nie wiem czy to taka sama obudowa (dil 28) :/

  • #176 25 Wrz 2005 17:40
    Oszech
    Poziom 13  

    witam, posiada ktos wsad oraz model ukladu do MERCEDESA C 180 MODEL W202 94r ?
    pozdr.

  • #177 25 Wrz 2005 20:35
    DOHC
    Poziom 19  

    no do takiego samochodu nie ryzykowal bym nie sprawdzonych wsadow.

  • #178 26 Wrz 2005 01:46
    ajni
    Poziom 20  

    Wiatm mam passata 1.8 PF 107 KM i czy dałoby się cos jeszcze z tego wyskrobać (w aucie jest LPG). Mam tez jakies wsady do audi, bmw, fiat, opel, vw z rozszerzeniami org i np 100, 101 czy to sa pliki do WinOLS?? i w jaki sposób wgrac je go pamięci kompa wiem że przez OBD ale jaki inferface i program?

  • #179 26 Wrz 2005 07:24
    mkos1
    Poziom 29  

    ajni napisał:
    Wiatm mam passata 1.8 PF 107 KM i czy dałoby się cos jeszcze z tego wyskrobać (w aucie jest LPG). Mam tez jakies wsady do audi, bmw, fiat, opel, vw z rozszerzeniami org i np 100, 101 czy to sa pliki do WinOLS?? i w jaki sposób wgrac je go pamięci kompa wiem że przez OBD ale jaki inferface i program?


    Nie wgrasz map do sterownika poprzez interface.
    Musisz po prostu wyjąć kość pamięci z ECU i zastąpić ją kością "zmodyfikowaną" lub przeprogramować starą.
    Wiąże się to oczywiście z posiadaniem programatora do tych pamięci.

  • #180 26 Wrz 2005 09:42
    ajni
    Poziom 20  

    Aha a to ja podziękuje, aż tak to ja go nie chce podrasować za dużo roboty i ryzyka a za mały efekt dzięki za odpowiedź

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty