Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Problem z połączeniem-iplus

boa16009 20 Lut 2012 14:44
  • #1 20 Lut 2012 14:44
    boa16009
    Poziom 2  

W 2010 roku zakupiłam netbook Acer aspire one d250 z bezprzewodowym internetem iplus.Do tej pory nie miałam z nim problemu,jednak od zeszłego tygodnia mam problem aby połaczyc się z netem.Sygnał-tylko jedna kreska.Na początku długo sie łaczy z netem,ale jak sie połaczy szybko sie rozłacza.Czym to może być spowodowane? jak to naprawić? Od razu mówię,że jestem laikiem w tej dziedzinie.Dwa dni wcześniej chodził baardzo wolno,ale się łączył normalnie...
    Z góry dzieki za pomoc :)

• #2 20 Lut 2012 22:29
    patrykpeczek1
    Poziom 24  

W jakim otoczeniu się znajdujesz próbując łączyć z internetem?
    Jest to sieć bezprzewodowa, więc nawet ściany mają wpływ na zasięg. Spróbuj poszukać miejsca w którym będzie więcej zasięgu i wtedy spróbuj się połączyć.

• #3 20 Lut 2012 22:36
    drewniany80
    Poziom 15  

Może akurat dostawca ma mały problem z którymś z nadajników albo coś pozmieniali i poziom sygnału spadł, jak napisał kolega sprawdź w innym pomieszczeniu albo poza budynkiem jaki jest poziom sygnału, jak marny to będzie niestety rozłączało :(

• #4 20 Lut 2012 22:39
    patrykpeczek1
    Poziom 24  

Jeżeli poziom sygnału się nie poprawi na otwartej przestrzeni np. przed domem, zgłoś się do dostawcy internetu. Możliwe że to wina odbiornika, że jest taki słaby zasięg.

• #5 21 Lut 2012 07:17
    boa16009
    Poziom 2  

dziękuje za odpowiedzi.Nie raz miałam słaby sygnał,że była tylko jedna kreska i działał bez problemu.Nigdy nie było problemu,żeby sie sam razłaczał...Moze to być spowodowane przekroczeniem pakietu?

• #6 21 Lut 2012 14:45
    patrykpeczek1
    Poziom 24