X

Problem z połączeniem-iplus

20 Feb 2012 14:44 BOboa16009
  • #1 20 Feb 2012 14:44
    boa16009
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    W 2010 roku zakupiłam netbook Acer aspire one d250 z bezprzewodowym internetem iplus.Do tej pory nie miałam z nim problemu,jednak od zeszłego tygodnia mam problem aby połaczyc się z netem.Sygnał-tylko jedna kreska.Na początku długo sie łaczy z netem,ale jak sie połaczy szybko sie rozłacza.Czym to może być spowodowane? jak to naprawić? Od razu mówię,że jestem laikiem w tej dziedzinie.Dwa dni wcześniej chodził baardzo wolno,ale się łączył normalnie...
    Z góry dzieki za pomoc :)
  • #2 20 Feb 2012 22:29
    patrykpeczek1
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    W jakim otoczeniu się znajdujesz próbując łączyć z internetem?
    Jest to sieć bezprzewodowa, więc nawet ściany mają wpływ na zasięg. Spróbuj poszukać miejsca w którym będzie więcej zasięgu i wtedy spróbuj się połączyć.
  • #3 20 Feb 2012 22:36
    drewniany80
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Może akurat dostawca ma mały problem z którymś z nadajników albo coś pozmieniali i poziom sygnału spadł, jak napisał kolega sprawdź w innym pomieszczeniu albo poza budynkiem jaki jest poziom sygnału, jak marny to będzie niestety rozłączało :(
  • #4 20 Feb 2012 22:39
    patrykpeczek1
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli poziom sygnału się nie poprawi na otwartej przestrzeni np. przed domem, zgłoś się do dostawcy internetu. Możliwe że to wina odbiornika, że jest taki słaby zasięg.
  • #5 21 Feb 2012 07:17
    boa16009
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    dziękuje za odpowiedzi.Nie raz miałam słaby sygnał,że była tylko jedna kreska i działał bez problemu.Nigdy nie było problemu,żeby sie sam razłaczał...Moze to być spowodowane przekroczeniem pakietu?
  • #6 21 Feb 2012 14:45
    patrykpeczek1
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    No jeżeli jest to internet, w którym wykupujesz pakiet miesięczny np. 1Gb to myślę że tak. Przy samym użytkowaniu (bez pobierana z internetu) ciężko pakiet przekroczyć.
  • #7 23 Feb 2012 16:30
    mjopek
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Mam taki sam problem, walczę z tym od tygodnia. System przeinstalowany, najnowsze sterowniki i nadal tak samo. Inny modem zewnętrzny na USB i śmiga.
    Stwierdzam że na 99% uszkodzony jest moduł/modem 3G

    Pozdrawiam
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products