X

Cisco epc3925 Vectra hasło

10 Feb 2014 01:20 PIpiter7415
  • #61 10 Feb 2014 01:20
    tormentor
    Level 12  
    Helpful post? (+3)
    jurek.adam zgadza się, szczególnie, że ponad rok (do stycznia tego roku) sprzęt był odblokowany. Jedyną różnicą był sprzęt jaki dostarczali, ale do każdego loginy i hasła były oficjalnie podawane.
    Kocurek, udowodniłeś we wcześniejszym poście nie tylko brak wiedzy na temat sprzętu od Vectry, ale podałeś ośmieszający przykład garażu, który jednym zdaniem zripostowałem i udowodniłem jego bezsens. Wyżej napisałeś o kluczach. Moja odpowiedź tyczyła DOSTĘPU do routera (lub prościej dla Ciebie garażu), a nie jego modyfikacji. Niestety tego też nie zrozumiałeś. Wybacz, ale dalsza korespondencja na takim poziomie zabiera mi cenny czas. Proszę, abyś nie zaśmiecał nam wątku, bo nie masz o nim bladego pojęcia.
  • #62 10 Feb 2014 02:00
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (-4)
    tormentor wrote:
    Kocurek, udowodniłeś we wcześniejszym poście nie tylko brak wiedzy na temat sprzętu od Vectry


    Opieram moje wypowiedzi na FAKTACH, które opieram o podobne problemy z operatorem UPC (akurat mam to w domu), i oferowanym u nich również tym routerem (który również miałem nieszczęście posiadać, ale bardzo krótko), wymieniłem na modem kablowy, własny router i moje męki się skończyły.
    tormentor wrote:
    Proszę, abyś nie zaśmiecał nam wątku, bo nie masz o nim bladego pojęcia.

    Z największą przyjemnością, bowiem:
    tormentor wrote:
    dalsza korespondencja na takim poziomie zabiera mi cenny czas
  • #63 10 Feb 2014 02:14
    jurek.adam
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    UPC nie blokuje i nigdy nie blokowało dostępu do panelu admina w Cisco EPC3925, jak również w innych routerach. Faktem jest, że nie tak łatwo u nich uzyskać zwykły modem (podobnie jak u innych dostawców), ludzie stają na głowie, kombinują z wypowiadaniem umowy i takie tam. Wielu nawet z dostępem do panelu nie chce tych routerów, ciekawe co by powiedziała reszta, gdyby nagle UPC zrobiło podobny numer i odcięło możliwość zarządzania pod wielce naciąganym pretekstem. Pewnie byłby krzyk i słusznie.
  • #64 28 Feb 2014 14:53
    w0lfpl
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    czy vectra wymieni mi router na modem ? router sobie zakupie sam
  • #65 28 Feb 2014 17:20
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (-3)
    w0lfpl wrote:
    czy vectra wymieni mi router na modem ?

    I na forum o to pytasz...?,
    masz tel do Vectry....
    w0lfpl wrote:
    router sobie zakupie sam

    Tylko pamiętaj o tym by router spełnił choć minimalne parametry usługi internetowej jaką masz.
  • #66 03 Mar 2014 20:14
    Piotr0209
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Od wczoraj zaliczam się do grona osób,które mają problem z modemem cisco epc 3925,jak w temacie.
    Do wczorajszego popołudnia wszystko "śmigało" jak należy tj. modem + router wifi-tp link.Dziś zniknął internet "po wi-fi".Na modemie pojawiła się pomarańczowa kontrolka przy porcie do którego podłączony jest router.Nie pomaga reset ani przepięcie kabla w inny port cisco.Internet "po kablu" tj. komp podłaczony bezpośrednio do modemu cisco działa.
    Możliwe,że coś zablokowali np.adres mac routera,żeby zmusić mnie do zakupu pakietu wi-fi z modemu? Da się to jakoś obejść,muszę płacić dodatkowo za dostęp do wi-fi,może wystarczy iść do biura i poprosić o przestawienie w tryb modemu?
  • #67 03 Mar 2014 20:39
    w0lfpl
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    skopiuj adres mac karty sieciowej do routera w opcji mac clone i bedziesz mial jak wczesniej :)
  • #68 03 Mar 2014 20:54
    VooVoo
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Piotr0209 wrote:
    Witam.
    Od wczoraj zaliczam się do grona osób,które mają problem z modemem cisco epc 3925,jak w temacie.
    Do wczorajszego popołudnia wszystko "śmigało" jak należy tj. modem + router wifi-tp link.[...]
    Wyłącz modem, włącz zasilanie, przyciśnij i trzymaj przycisk reset przez 30 - 40 sekund (modem się zrestartuje kilka razy), potem zwolnij go. Modem pobierze nowy plik konfig i się samoczynnie zrestartuje. Po restarcie powinno być ok ;)
  • #69 03 Mar 2014 21:34
    Piotr0209
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Niestety nie pomogło.Dioda na porcie od laptopa świeci na zielono.Porty gdzie podłączone jest PC i TP-Link na pomarańczowo.
    Kopiowanie adresów również.
  • #70 03 Mar 2014 21:47
    VooVoo
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Odłącz wszystkie sprzęty, wyłącz wifi i zrób to jeszcze raz. Jeśli lampka online zaświeci, wtedy modem będzie zalogowany. Podłącz coś po kablu i zaloguj się na modem. Pokaż zrzut ekranu z parametrami pracy modemu. Jeśli nie będzie on line wołaj serwis.
  • #71 04 Mar 2014 12:59
    tormentor
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Ja bym się wcale nie zdziwił gdyby Vectra zakombinowała coś, że swojego routera nie podłączysz, po nich wszystkiego się można spodziewać...
  • #72 05 Mar 2014 15:27
    Piotr0209
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Wszystko wporządku,winowajcą okazała się Vectra-awaria.Zmyliły mnie kolory diód(dalej na portach gdzie podłączony jest router i pc jest pomarańczowa),również to,że u sąsiada piętro niżej wszystko było ok.
    Przepraszam za zamieszanie :)
  • #73 09 Mar 2014 21:25
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    Piotr0209 wrote:
    Zmyliły mnie kolory diód(dalej na portach gdzie podłączony jest router i pc jest pomarańczowa

    To oznacza, że połączenie "zestawiło" się na 100 Mb/s.
  • #74 10 Mar 2014 16:35
    yokoon
    Level 27  
    Helpful post? (+1)
    piter7415 wrote:
    Witam!
    Posiadam modem z wifi Cisco epc3925 od Vectry. Chciałbym go skonfigurować lecz haslo i uzytkownik jest nie znane. Probowalem te z instrukcji lecz nie działa. Internet działa, lecz czasem potrzebuje przekierowanie portów czy coś w tym stylu. Pomoże ktoś ? I czemu wszystkie diody się świecą (oprócz WIRLESS - setup i miga TEL1, ETHERNET wszystkie się świeca choć jest tylko 1 kabelek podłączony) Pozdrawiam


    Witam.
    Tu masz opis diod w modemie.

    1 POWER — WŁĄCZONY, zasilanie jest dołączone do bezprzewodowej bramy domowej.

    2 DS — WŁĄCZONY, bezprzewodowa brama domowa otrzymuje dane z sieci kablowej.

    3 US — WŁĄCZONY, bezprzewodowa brama domowa wysyła dane do sieci kablowej.

    4 ONLINE — WŁĄCZONY, bezprzewodowa brama domowa jest zarejestrowana w sieci i może pracować bez żadnych ograniczeń.

    5 ETHERNET 1 - 4 — WŁĄCZONY, do jednego z portów Ethernet podłączone jest urządzenie. MIGANIE oznacza transfer danych przez połączenie Ethernet.

    6 USB — WŁĄCZONY, do portu USB podłączone jest urządzenie. MIGANIE oznacza transfer danych przez połączenie USB.

    7 WIRELESS LINK — WŁĄCZONY, bezprzewodowy punkt dostępu znajduje się w stanie gotowości. MIGANIE oznacza transfer danych przez połączenie bezprzewodowe. WYŁĄCZONY oznacza wyłączenie przez użytkownika bezprzewodowego punktu dostępu.

    8 WIRELESS SETUP — WYŁĄCZONY (stan normalny), konfiguracja połączenia bezprzewodowego jest nieaktywna. MIGANIE oznacza, że użytkownik uaktywnił konfigurację łącza bezprzewodowego w celu dodania nowych klientów bezprzewodowych do sieci bezprzewodowej.

    9 TEL1 — WŁĄCZONY oznacza włączenie usług telefonicznych. Miga, gdy używana jest linia 1. WYŁĄCZONY oznacza, że usługa telefoniczna dla interfejsu TEL 1 jest wyłączona.

    10 TEL2 — WŁĄCZONY oznacza, że usługa telefoniczna jest włączona. Miga, gdy używana jest linia 2. WYŁĄCZONY oznacza, że usługa telefoniczna dla interfejsu TEL 2 jest wyłączona.
  • #75 05 Dec 2014 11:12
    alcon
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Ostatnio pojawiła się nowa zakładka na eBOK z Vectry : Konfiguracja WIFI aczkolwiek póki co jest komunikat że funkcjonalność w trakcie testów.
  • #76 31 Oct 2015 22:04
    MrPawlos345
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Żeby mieć dostęp do ustawień tego modemo/routera musimy wykonać poniższe kroki:
    1. Odłączamy kabel antenowy od modemu.
    2. Klikamy przycisk RESET (znajduje się on z tyłu urządzenia, trzeba do tego użyć wykałaczki i przytrzymujemy go 10 sekund)
    3. Czekamy aż się załaduje strona routera (domyślnie 192.168.0.1)
    4. W polu login i hasło nie wpisujemy nic i klikamy "Log In".
    5. Szukamy zakładki z możliwością zmiany loginu i hasła administratora (zazwyczaj znajduje się ona na stronie głównej po wejściu na stronę konfiguracyjną) i wpisujemy login i hasło i je zapamiętujemy. Klikamy przycisk zastosuj.
    6. Podłączamy kabel antenowy czekamy do 10 min. i cieszymy się dostępem do routera.
  • #77 31 Oct 2015 23:24
    jurek.adam
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    MrPawlos345 wrote:
    Podłączamy kabel antenowy czekamy do 10 min. i cieszymy się dostępem do routera.
    Konfiguracja operatora nie nadpisuje ustawień? Naprawdę potem jest pełny dostęp do panelu admina? Trudno uwierzyć, może wrzuć jakieś zrzuty i podaj wersje firmware.
  • #78 01 Nov 2015 08:17
    alcon
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Też jestem ciekaw czy to faktycznie działa i czy można puścić sobie WiFi ba 5GHz? Nie chciałbym żeby wyleciały całkiem ustawienia Vectry. Czy ktoś to może potwierdzić?
  • #79 01 Nov 2015 08:45
    VooVoo
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    alcon wrote:
    Też jestem ciekaw czy to faktycznie działa i czy można puścić sobie WiFi ba 5GHz? Nie chciałbym żeby wyleciały całkiem ustawienia Vectry. Czy ktoś to może potwierdzić?
    Na 3925 nie ma pasma 5 GHz. To dotyczy tylko modemów 3928 wersja AD.
  • #80 04 Nov 2015 13:58
    butcher23
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    VooVoo wrote:
    alcon wrote:
    Też jestem ciekaw czy to faktycznie działa i czy można puścić sobie WiFi ba 5GHz? Nie chciałbym żeby wyleciały całkiem ustawienia Vectry. Czy ktoś to może potwierdzić?
    Na 3925 nie ma pasma 5 GHz. To dotyczy tylko modemów 3928 wersja AD.


    Na pewno nie ma.. ?
    Link

    Podobno Vectra testuje modemy z 5 GHz nie wiem po co tak szczerze, bo jest to wyższa częstotliwość i mniejsze zaszumienie. Obecnie każdy pracuje na 2.4 GHz, a sieci dookoła jest bardzo dużo.
  • #81 04 Nov 2015 16:30
    alcon
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Wydawało mi się że ten model ma właśnie 5 GHz tak czy inaczej mam go zablokowanego właśnie przez vectre w dalszym ciągu a nikt nie potwierdził że można go odblokować podanym wcześniej sposobem
  • #82 04 Nov 2015 18:50
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    Skoro to modemorouter Vectry - to jak i czym chcesz go zastąpić - w USA jest to możliwe, w PL nie.
    5 GHz - działa na zasadzie, albo 5 GHz, albo 2,4 GHz - NIE DZIAŁA JEDNOCZEŚNIE.
  • #83 05 Nov 2015 10:04
    VooVoo
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    KOCUREK1970 wrote:
    Skoro to modemorouter Vectry - to jak i czym chcesz go zastąpić - w USA jest to możliwe, w PL nie.
    5 GHz - działa na zasadzie, albo 5 GHz, albo 2,4 GHz - NIE DZIAŁA JEDNOCZEŚNIE.
    Mylisz się. W modemach 3928 AD pracują oba pasma jednocześnie. Możesz to łatwo zweryfikować, jeśli zobaczysz nazwy sieci różniące się początkiem np:
    2,4 vnet XXXX
    5,0 vnet XXXX
    Nazwę podałem z głowy, ale tak to w przybliżeniu wygląda.

    Poza tym nie widziałem modemu 3925 pracującego w trybie 5 GHz. Możliwe, że producent przewidział taką możliwość, ale nigdy jej nie odpalono.
  • #84 05 Nov 2015 11:05
    butcher23
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    To co napisał VooVoo się zgadza. Jeśli karta WiFi ma możliwość pracy w 5 GHz to zobaczy dwie sieci o tych samych nazwach, różniące się jedynie częstotliwością.
    Ciekawe kiedy szanowna kablówka wprowadzi w obieg routery z 5 GHz.
  • #85 05 Nov 2015 16:40
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    VooVoo wrote:
    Mylisz się. W modemach 3928 AD pracują oba pasma jednocześnie

    Ale co ma wspólnego podawany przez Ciebie router z modelem o którym tu rozmawiamy?.
    Cisco 3925 jest dwupasmowy - posiada pasmo na 5 GHz i na 2,4 GHz (tak go zrobił producent, tak podaje specyfikacja, tak wskazują ludzie którzy mają ten router) - to, że coś jest, a czegoś nie ma (nieaktywne funkcje itd.) to wybór OPERATORA.
    butcher23 wrote:
    Jeśli karta WiFi ma możliwość pracy w 5 GHz to zobaczy dwie sieci o tych samych nazwach, różniące się jedynie częstotliwością

    Czyżby - jeśli karta pracuje na 5 GHz, to "widzi" TYLKO pasmo 5 GHz.
  • #86 05 Nov 2015 21:17
    VooVoo
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    KOCUREK1970 wrote:
    VooVoo wrote:
    Mylisz się. W modemach 3928 AD pracują oba pasma jednocześnie

    Ale co ma wspólnego podawany przez Ciebie router z modelem o którym tu rozmawiamy?.
    Cisco 3925 jest dwupasmowy - posiada pasmo na 5 GHz i na 2,4 GHz (tak go zrobił producent, tak podaje specyfikacja, tak wskazują ludzie którzy mają ten router) - to, że coś jest, a czegoś nie ma (nieaktywne funkcje itd.) to wybór OPERATORA.
    butcher23 wrote:
    Jeśli karta WiFi ma możliwość pracy w 5 GHz to zobaczy dwie sieci o tych samych nazwach, różniące się jedynie częstotliwością

    Czyżby - jeśli karta pracuje na 5 GHz, to "widzi" TYLKO pasmo 5 GHz.
    Masz rację, praktycznie odpowiedziałeś sam sobie. Ustawienie opcji 5GHz powoduje, że użytkownik bez sprzętu z możliwością obsługi w/w częstotliwości będzie pozbawiony dostępu. Może to był powód nie uruchamiania tego pasma na zasadzie albo/albo.
  • #87 05 Nov 2015 22:07
    KOCUREK1970
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    VooVoo wrote:
    Może to był powód nie uruchamiania tego pasma na zasadzie albo/albo.

    Ale modemorouter Cisco taką opcje ma - nie wydaje mi się, by operator to zablokował (mam w domu UPC, tam jest ta opcja dostępna - miałem kiedyś krótko ten modemorouter).

    Jeśli ktoś wspomina o pasmie 5 GHz - to chyba logicznym jest (?), że posiada odpowiednią kartę sieciową. Inną kwestią jest, że po uruchomieniu pasma 5 GHz, sprzęt który ma sieciówki tylko na 2,4 GHz traci dostęp do netu przez wifi.
    Jeśli się chce mieć sieć wifi i na 2,4 GHz i na 5 GHz - trzeba zmienić sprzęt operatora na taki, gdzie obydwa pasma działają jednocześnie - albo zwykły modem kablowy od operatora i swój dwupasmowy router.
  • #88 05 Nov 2015 23:05
    jurek.adam
    Level 43  
    Helpful post? (+3)
    Cisco EPC3925 ma nawet Dual-Band 2.4/5 GHz, czy możliwość pracy na obydwu pasmach równocześnie. Netia odblokowała to w swoich EPC3925. UPC pozwala samodzielnie wybrać pasmo, a Vectra nawet i taką możliwość zablokowała.
  • #89 21 Feb 2016 22:58
    rychoc
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    jurek.adam wrote:
    Cisco EPC3925 ma nawet Dual-Band 2.4/5 GHz, czy możliwość pracy na obydwu pasmach równocześnie. Netia odblokowała to w swoich EPC3925. UPC pozwala samodzielnie wybrać pasmo, a Vectra nawet i taką możliwość zablokowała.


    Uprzejmie informuję zainteresowanych konfiguracją routera Vectry Cisco EPC3928AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway, że można go samemu skonfigurować i konfiguracja działa, choć po zalogowaniu ponownym nie wszystkie ustawienia można zmienić.
    1. Odłączamy kabel koncentryczny i resetujemy router przyciskiem RESET, będąc podłączeni tylko po LANie
    2. Logujemy sie do routera 192.168.0.1 user/hasło puste/puste
    3.Zmieniamy co nam potrzebne, ustanawiamy swoje hasło i nazwę użytkownika i wylogowujemy się.
    4. Podłączamy kabel koncentryczny i czekamy spokojnie kilka minut, aż się router dogada z serwerem i dane zostają zmienione na stałe.
    Po tej procedurze i ewentualnym ponownym zalogowaniu niestety nie wszystkie dane są dostępne do ponownych zmian i wymaga to ponownego odłączenia koncentryka i twardego resetu. Oczywiście router jest dual band, więc można sobie ustawić dwa pasma i kanał w/g życzenia.
    Nadmieniam, że gdzieś znalazłem do niego instrukcję po polsku i mogę wysłać na maila, choć nie sądzę, by komuś ona pomogła w konfiguracji.
  • #90 22 Feb 2016 00:44
    jurek.adam
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    Wątek dot. EPC3925, poza tym było wcześniej:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=15112015#15112015
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=15112645#15112645
    W ten sposób można zmienić tylko kilka podstawowych ustawień, reszta nadpisywana jest przez plik konfiguracyjny Vectry.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products