Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 30 Gru 2004 10:28
    belzebubek
    Poziom 9  

    Zwracam się do Was, ponieważ zdaję sobie sprawę, że większość z Was posiada wiedzę, której ja-z racji wieku i zainteresowań-nigdy nie posiądę. Otóż mam cichego wielbiciela, który upodobał sobie godziny nocne. Wysyła mi poza tym wulgarne sms-y. Zmieniłabym numer, ale telefon, niestety, należy do cioci byłego męża, która co prawda nie upomina sie o zwrot (regularnie uiszczam rachunki), ale też pewnie przysługi mi nie zrobi. Gdyby ktoś podzielił się ze mną wiedzą, czy w ogóle istnieje możliwość zablokowania połączeń od konkretnego numeru (w GG jest to możliwe), byłabym bardzo wdzięczna.

  • Pomocny post
    #2 30 Gru 2004 10:32
    Przemo_TrN
    Poziom 16  

    jaki to jest telefon i w jakiej sieci??

  • Pomocny post
    #3 30 Gru 2004 10:51
    mmm777
    Poziom 29  

    A zestawu startowego do prepaida bez komorki nie mozesz sobie kupic?

  • #4 30 Gru 2004 10:56
    belzebubek
    Poziom 9  

    Pewnie jakaś hey-a, bo numer zaczyna się na 888.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Zestaw startowy byłby dobry w przypadku, gdybym nie miała tej ( abonament i na dokładkę kombatancki). Względy ekonomiczne skłaniają mnie ku szukaniu innych rozwiazań.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A mój telefon to nokia (era).

  • Pomocny post
    #5 30 Gru 2004 12:52
    MILO
    VIP Zasłużony dla elektroda

    mozesz sobie sprobowac ustawic w zabezpieczeniach opcje ale nie wiem dokladnie czy da rade ale opcja jest:
    ustawienia zabezpieczen/usluga zakazu polaczen/polaczenia przychodzace

  • #6 30 Gru 2004 13:10
    belzebubek
    Poziom 9  

    Próbowałam, ale ten potwór chce kod zakazu. Czy to kod dostępu, PUK czy jakie licho?

  • Pomocny post
    #7 30 Gru 2004 15:27
    hotairserwis
    Poziom 15  

    on chce kod pin II ten kod dostaniesz jak zadzwonisz do BOK ery (biuro obslugi klienta) POza tym nie napialas jaka masz nokie bo nokii jest wiele jak jest to nokia z symbianem czyli np: 7650 , 6600 itp. to mozna dobrac do niej program black list i tam wystarczy wybrac delikwenta z listy kontaktow i dodac do czarnej listy i juz sie gosc nie dodzwoni ;) program automatycznie bedzie zrywal mu polaczenie. Ja mam ten program w nokii 6600 i sprawdza sie jak trza . Ma tez kaka opcje ,ze mozesz ustalic tylko te numery ktore chcesz aby sie dodzwonily ,a cala reszta sie nie dodzwoni lacznie z nieznajomymi numerami. POzdrawiam mam nadzieje, ze Ci pomoglem .
    ps. abonament na kombatanta to cool sprawa ja mam tez cos takiego ;)

  • #8 30 Gru 2004 15:34
    bobsley
    Poziom 18  

    Ja dzwoniłem bezpośrednio do ERY czy jest coś takiego wogóle dostępne w sieci, powiedzieli NIE.

  • #9 30 Gru 2004 15:42
    belzebubek
    Poziom 9  

    Mam nokię 3510i. Kod znalazłam. Spróbuję coś z "tym" zrobić, choć najchętniej to wysłałabym temu #$%^&^& (piiiiiii) tonę trotylu po łączach i z kilha hl oleju (doustnie).

  • #10 30 Gru 2004 15:46
    bobsley
    Poziom 18  

    Zawsze poczta może cię wyręczyć hehe

  • Pomocny post
    #11 30 Gru 2004 15:54
    hotairserwis
    Poziom 15  

    dzieki za podziekowania belzebubek ;)
    Podzialaj z tym pinem II ale nie wiem czy to dziala w erze ja mam plusa ;). Ale na pewno w nokii z symbianem mozna to uruchomic ;) ostatecznie moznaby zadzonic do operatora i poprosic o zablokowanie takowego numeru moze maja opcje filtrowania polaczen. Pewnie jakby chcieli to bez problemu moga. Pozdrawiam.

  • #12 31 Gru 2004 10:13
    belzebubek
    Poziom 9  

    Dzwoniłam do ery-nie zajmują się takimi sprawami. Bardzo miły Pan poradził mi prywatnie udanie się na policję.
    Akurat!Oni nie maja innych problemów, tylko ścigać jakiegoś zfrustrowatego gościa, który za punkt honoru obrał sobie męczenie kobity, która i tak ma dość innych problemów. Aha, Pan powiedział, że z tym zakazem przychodzących połączeń (mam tu na mysli ten PIN 2) to sobie zablokuję, ale WSZYSTKIE przychodzące. Czuję, że chyba będę się musiała przyzwyczaić do mysli, że mam swojego, zupełnie prywatnego, anonimowego, świntuchowatego, zaplutego wielbiciela:-/
    Tymczasem dziękuję Wam za dobre chęci. Życzę miłego wieczoru (2KC polecam) i w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze.

    P.S.
    Hotairserwis-co to symbian?Nawet nie wiem, czy moja nokia go ma. Pozdrawiam.

  • #13 31 Gru 2004 10:19
    hotairserwis
    Poziom 15  

    NO właśnie zablokuje sobie Pani najwyżej wszystkie przychodzace rozmowy teraz mi sie przypominało ;). Ale ostatecznie jest mozliwosc zablokowania goscia - trzeba zmieniac telefon na np: nokie 6600 i wgrac do niej black list. To program o ktorym juz wspominalem - wpisuje sie do niego delikwenta i juz sie nie dodzwoni. Pozdrawiam Jak bedzie trzeba to wystawie tu ten program.
    Do klikniecia za rok ;)

  • Pomocny post
    #14 11 Sty 2005 23:12
    on74
    Poziom 14  

    belzebubekpodaj numer tego telefonu co nie daje Ci spokoju to ja niego zadzwonie :) i moze gosc sobie odpusci !!

  • Pomocny post
    #15 13 Sty 2005 12:10
    puchbeary_1
    Poziom 20  

    może to byłby pomysl. wrzucic na jakies ogolen forum ujego numer telefonu z adnotacja do wszystkich zyczliwych żeby wyslali mu cos niecos od siebie tak kolo 1 w nocy. powiem ci że to mogłoby poskutkowac. co ty na to? my wiara zawsze pomożemy prawda?

  • #16 13 Sty 2005 12:20
    Cr2ShEr
    Poziom 13  

    Witam

    Jest mozliwosc zablokowanie polaczen od jednego numeru telefonu!!!
    ale jest to mozliwe w okreslonych aparatach telefonicznych!!!! Taka mozliwosc ma np. Motorolla C350 w niej jest opcja filtracji polaczen!!!! Mozna zablokowac np. jeden nr. telefonu i wtedy jak ten nr. bedzie dzwonil to bedzie mial zawsze nr. zajety!!!!!!!

    To jest chyba jedyne wyjscie z takiej sytuacji

    Pozdrawiam

  • #17 13 Sty 2005 15:29
    belzebubek
    Poziom 9  

    Witam w Nowym Roku :-)

    Chciałabym serdecznie podziękować Wam wszystkim. Mój szwagier znalazł na to radę-podał ten numer znajomemu informatykowi...Mogę się tylko domyślać, co zrobił, choć do końca to zupełnie nie wiem JAK ;) Ale co ja, głupiutka białogłowa, się w tym wyznam. Grunt, że przestałam dostawać te bzdury i śpię spokojnie. Gdyby się uaktywnił, to pewnie znów się u Was pojawię. Sporo tu bezinteresownie życzliwych. Wszystkie dobre chęci doceniam i jestem Wam bardzo wdzięczna.
    -belzebubek

    P.S.
    A na ogólnym próbowałam, ale tam ludziska chcą wyrzucić z siebie tylko swoje kłopoty a nie pomóc...C'est la vie...
    Jeszcze raz dziękuję. Gdyby komuś z Was była potrzebna pomoc w dziedzinie obrotu towarowego z Unią lub spoza-służę radą. Może choć w taki sposób może się odwdzięczę za życzliwość:-)

  • #18 16 Cze 2005 01:53
    neox_wrc
    Poziom 11  

    daj mi jego numer moze przestanie być anonimowy ....

  • #19 22 Cze 2005 16:14
    belzebubek
    Poziom 9  

    Dzieki serdeczne, chyba juz mu się znudziło. A może z nudów wpakował rekę w gniazdko (albo gdzie indziej).
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję:))))

  • #20 23 Cze 2005 15:36
    jralf
    Poziom 11  

    W sieci blokad na jeden numer nie ma, na daną chwilę rozwiązaniem były by aplikacje ale tylko symbianowe np: blacklist który automatycznie zrzuca połączenie od wybranego numeru grupy numerów, filtr połączeń odpada z reguły dotyczy grupy numerów spoza książki telefonicznej, jak kolo/żanka uprzykrza się a zdroworozsądkowa rozmowa nie pomaga pozostawić jego numer na forum z numerem kontaktowym jak zaczną do niego wydzwaniać i smsować odechce się dowcipów, szybko pozbędzie się numeru.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty