Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Sieci, Internet -> Sieć Internet - Dostęp -> TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba
Autor
Wiadomość
TAKT
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 477
Miasto: Kraków

Post#1 Post autora tematu 14 Mar 2012 21:39   

TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Witam.
Nie znalazłem lepszej kategorii na umieszczenie tego tu na forum, ale mam nadzieje że mój post nie wyląduje w koszu. Sprawa jest bowiem bardzo poważna a ja nie wiem co dalej robić. Ale do rzeczy.

9 grudnia 2011 przedłużyłem umowę na neostrade w tp. na pakiet Fun Pack HD - telewizja, nielimitowane rozmowy i 6mb internet. Minęło 2 tyg a usługa nadal nie działała. Po świętach złożyłem 1 reklamację. Oczywiście według nich wszystko działało ... w każdym razie zaraz po złożeniu reklamacji internet ruszył z 1 na 6 mb.
3 stycznia zamilkł telefon. Podejrzewam że tego dnia przełączano mnie na telefon internetowy. Od tego czasu nie mam telefonu. Dzisiaj jest 14 marzec. Złożyłem już 7 reklamacji. Zawsze każą czekać, czasem 48 godzin, czasem tydzień. Kończy się tym że dostaję sms-a o treści " usterka została naprawiona". Podnoszę słuchawkę i słyszę tylko trzaski. Telefon jest podłączony do lifebox-a, sprawdzałem też inny aparat. To samo. Proszę powiedzcie co robić bo ja już nie wiem. Złożone też było pismo odnośnie rezygnacji z usługi. Dostałem odpowiedź " że nie ma podstaw do tego" a pieniądze za czas w którym telefon nie działa zostaną zwrócone. Tylko że to już ponad 2 miesiące !!!
Proszę doradźcie co robić bo ja już nie mam pomysłu. ?
Powrót do góry
   
leon99
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 19 Cze 2003
Posty: 285
Miasto: Wrocław

Post#2 14 Mar 2012 21:42pomocny post - solucja   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Skarga do UKE. U mnie pomogło od razu. Można złożyć przez internet
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 14 Mar 2012 21:42pomocny post - solucja   





Powrót do góry
   
jurek.adam
Poziom 25
Poziom 25


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 7897
Miasto: Chęciny

Post#3 14 Mar 2012 21:45   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Potwierdzam, tylko UKE, zwłaszcza, że są solidne podstawy w postaci takiej ilości reklamacji.
Powrót do góry
   
TAKT
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 477
Miasto: Kraków

Post#4 Post autora tematu 14 Mar 2012 21:54   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Były 3 pisemne reklamacje i 5 telefonicznych. Do Krakowa mam 30 km. Stałem tam w galerii krakowskiej po 40 min. w kolejce aby reklamację złożyć, po czym kobietka mi wybierała numer do centrali i musiałem sobie z nimi rozmawiać. Kpiny. Kiedyś powiedziałem że nie wyjdę jak nie umówi do mnie technika. Powiedzieli mi że nie mają takiej możliwości. Wczoraj widziałem koło mojego domu techników. Powiedzieli że nic podobnego - że jak tylko będą mieli zgłoszenie to przyjadą. Wariatkowo normalnie.
Dodam że o jedną rzecz walczę już 2 lata !!! Nawet ponad - tyle przysyłają mi antenę do poprzedniej usługi. Nadal jej nie mam. Też około 5 reklamacji.
Powrót do góry
   
TAKT
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 477
Miasto: Kraków

Post#5 Post autora tematu 22 Mar 2012 11:11   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Dziękuję Leon999 - skarga UKE rozwiązała problem. Po 2 miesiącach i 20 dniach telefon znowu działa. Przyjechali po 4 dniach od złożenia skargi, naprawiali 2 godziny. Począwszy od uszkodzonego lifebox-a po ogromne problemy techniczne na łączach związanych z tą usługą.
Jest to usługa raczkująca, do której TP jest kompletnie nieprzygotowana, mająca mnóstwo wad, a jedyna zaleta to nielimitowane rozmowy.
A wady ? Brak możliwości wysyłania faksów, brak możliwości podłączenia centralki alarmowej, Brak możliwości zadzwonienia jak nie ma prądu, brak możliwości zadzwonienia jak padnie net, w przypadku dłuższego braku prądu reset lifebox-a i brak możliwości dzwonienia - trzeba wklepywać ustawienia. To tylko część.
Do tego dochodzi bardzo duże prawdopodobieństwo że w przypadku podłączenia usługi telefon nie będzie działał przez długi czas.
Ale tego w salonie wam nie powiedzą. To wszystko dopiero wychodzi podczas składania kolejnych reklamacji.
Jeszcze prawdopodobnie nie da się powrócić do starego telefonu. Tak się dowiedziałem, że prawdopodobnie się nie da, choć będę próbował.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ofertą FUN PACK HD

Duży plus dla techników którzy przyjechali i to w końcu zrobili, goście mieli pojęcie o tym co robią i widziałem faktyczne zaangażowanie. Jednak to jak tp podchodzi do reklamacji .... Ewidentnie tylko złapać klienta. Tacy technicy powinni być u mnie już na drugi dzień po zgłoszeniu usterki, a nie po prawie 3 miesiącach i 7 reklamacjach.

To tyle.
Powrót do góry
   
gazik24
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 175
Miasto: ","

Post#6 22 Mar 2012 17:00   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Witam
Może ja też podzielę się z jakimi kłopotami borykałem się z TP.
Gdy powstała Neostrada + Usługa Telewizyjna podpisałem umowę. Po roku użytkowania ( umowa na 12 miesięcy )
Pojechałem rozwiązać umowę ale tylko na usługę telewizyjną chcąc pozostać przy Neostradzie. Oddałem Liveboxs i dekoder. Pani w salonie TP załatwiła wszystko o ręki – dostałem dokument o zwrocie urządzeń oraz rezygnacji z Usługi Telewizyjnej.
Po dwóch tygodniach przychodzi rachunek za Neostrade i Usługa TV.
Może teraz w skrócie na temat rezygnacji z usługi TV; osiem ( 8 ) zgłoszeń na info 19393. Dwa zgłoszenia UKE.
Odpowiedzi na temat reklamacji to;; za 3dni ,do dwóch tygodni ,proszę czekać my panu damy znać itp….Pisemne z UKE – przepraszamy technicy nad tym pracują …Po trzech miesiącach dostałem zwrot pieniędzy za nie słusznie pobieraną opłatę za tą usługę TV.
Ale na tym nie koniec ! Chcąc zwiększyć transfer okazuje się że ma mojej linii nadal widnieje ta Telewizja i muszę podpisać umowę wraz z Nią! Znowu reklamacje i odpowiedź;;; Na dzień dzisiejszy nie można rozdzielić Neostrada + Usługa TV. Trwało to wszystko cztery miesiące.
Jedyne wyjście z tej sytuacji było wypowiedzenie Internetu i linii telefonicznej i założenie nowej linii z nowym numerem. Prawie miesiąc beż Internetu i telefonu.
Od tego czasu minęło dwa lata.Nie wiem jak to dziś jest ale przy podpisywaniu umowy warto się zapytać aby ustrzec podobnych problemów.
Powrót do góry
   
pantera 212
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 1
Miasto: kielce

Post#7 11 Kwi 2012 22:57   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


witam
potrzebuję pomocy w sprawie fun packa. z półtorej miesiąca temu zamówiłam tą super oferte wszystko wydawało sie super :). po rozmowie z konsultantem,jak zapytałam czy z telefonem coś sie zmieni odpowiedział mi ze wszystko bedzie tak jak jest . jakis tydzień temu telefon zamilkł i co sie okazało ze przełączają mnie na telefonie internetową ( nie rozumiałam ze to sie wiąże z odłączeniem telefonu od gniazda telefonicznego ) a dom mam duży i nie mam możliwości zeby podłączyc go do modemu. po za tym internet chodzi na wfi. a zeby działa mi telewizja musze przeciągać z drugiego pokoju kabel zeby za każym razem połączyć sie z internetem zeby sie zaktualizował , no nie uśmiechami sie to . Ale nikt o tym nie powiedział ze wszystko musi byc cały czas podłączone do internetu, gdybym miała moze jeden pokój to bym sie na to zgodziła, a w dużym domu sie to nie sprawdza. Zrywa mi połączenie. a stacjonarny nadal nie działa bo nie mam jak podłączyć , a jak napisałam do nich pismo zeby przełączyli mi na anologowe gniazdo bo nie mam jak kozystac z telefonu. to odpowiedzieli mi ze podpisałąm juz umowę i koniec. i jeszcze przyslali fakture w której naliczyli mi aktywacje , a miała byc za darmo :(. nie wiem jak moge zerwac z nimi umowe ? czy cos sie da zrobic ? prosze o pomoc ...
Powrót do góry
   
leon99
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 19 Cze 2003
Posty: 285
Miasto: Wrocław

Post#8 12 Kwi 2012 06:36   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Nie ma szans na zerwanie umowy
Powrót do góry
   
szefo2208
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 48
Miasto: Kwidzyn

Post#9 14 Kwi 2012 16:42   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Zerwanie umowy jest mało realne. Ciekawe czy komuś w ostatnim czasie udało się coś takiego

Mnie jeszcze zastanawia jedna rzecz związana z TP. Kończy mi się cały pakiet i poszedłem wypowiedzieć umowę. Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że trzeba zadzwonić do biura obsługi. Oczywiście powiedziałem jej, że sama ma to zrobić, ale i tak dała mnie do telefonu. Konsultant przedstawił mi ofertę i za wszelką cenę chciał namówić, żebym nie wypowiadał umowy. Wydaje mi się, że to jest nieprawne. Z tego co kojarzę to już jakaś telewizja dostała karę za taki proceder.
Powrót do góry
   
MarudaP
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 399
Miasto: Józefów

Post#10 16 Kwi 2012 11:37   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Jeżeli ktoś chce wypróbować FunPacka, to należy zamówić go przez internet ażeby przywiózł kurier.
Mnie w sobotę przywiózł kurier zestaw i od ręki go zamontowałem. Do działania rutera nie mam większych zastrzeżeń poza tym że nie można zmienić nazwy użytkownika, musi być : admin. Natomiast dekoder działa fatalnie. Mam czaszę 90 cm i na Fergusonie miałem ponad 90 % siły sygnału, jakość 70 %. Na dekoderze z TP, było zaledwie 50%, odbierał tylko niektóre kanały, na innych była informacja; za słaby sygnał. Odbieranych kanałów nie można przesuwać, ani skasować. Te kanały które odbierałem też się zacinały. Słaby pilot. Dziś odwiozłem zestaw do salonu Orange. Przyjęto bez problemów i umowa została anulowana.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 16 Kwi 2012 11:37   





Powrót do góry
   
mona1920
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 2
Miasto: Siedlce

Post#11 14 Cze 2012 14:43   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


przepraszam. jak mozna napisac tą☻ skargę? i
Powrót do góry
   
TAKT
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 477
Miasto: Kraków

Post#12 Post autora tematu 14 Cze 2012 23:37   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Tutaj:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=3296&layout=3&page=text

U mnie pomogło w 4 dni. Wcześniej ponad 2 miesiące nie mogłem dojść końca z TP.
Powrót do góry
   
mona1920
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 2
Miasto: Siedlce

Post#13 15 Cze 2012 12:29   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


dziekuje ci

Dodano po 13 [minuty]:

wypelniles tylko ta ankiete ktora tam byla?

Dodano po 16 [minuty]:

bo w moim przypadku nie mam dostepu do telefonu stacjonarnego w usludze funpack hd

Dodano po 7 [sekundy]:

bo w moim przypadku nie mam dostepu do telefonu stacjonarnego w usludze funpack hd
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 15 Cze 2012 12:29   





Powrót do góry
   
MarudaP
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 399
Miasto: Józefów

Post#14 16 Cze 2012 10:09   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


mona1920 opisz dokładnie problem. jak będziemy wiedzieć o co chodzi to może uda się Tobie pomóc.
Powrót do góry
   
77ALEKSANDRA
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 1
Miasto: żyrardów

Post#15 19 Cze 2012 12:53   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Witam , tym, kto zawiera umowy przez internet lub telefon przysługuje 10 dni na odstąpienie od umowy. TP ma obowiązek poinformować każdego klienta o tym na piśmie, a po za tym polecam ustawę z dnia 03-02-2000 r. o umowach zawieranych na odległość, o ile ktoś nie wie o okresie wypowiedzenia, ma 3 miesiące od dnia zawarcia umowy . Ustawa wyraźnie precyzuje wszystkie obowiązki świadczeniodawcy, tylko duże firmy mają to gdzieś, płacz kliencie i płać, pozdrawiam, mam nadzieję że komuś pomoże
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#16 28 Cze 2012 10:23   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Witam.mam pytanie czy w fun pack można przenieść na inny adres zamieszkania?ponieważ przed podpisaniem umowy wynajmowałem mieszkanie i zapewniali mnie w orange że w razie zmiany mieszkania nie będzie problemu z przeniesieniem fun pack a teraz gdy już zmieniłem mieszkanie oni twierdzą że się nie da przenieść fun packa
Powrót do góry
   
jimasek
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 21501
Miasto: Gostyń

Post#17 28 Cze 2012 10:31   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


mracin99 napisał:
teraz gdy już zmieniłem mieszkanie oni twierdzą że się nie da przenieść fun packa

Jeżeli w nowej lokalizacji nie ma możliwości technicznych lub linii telefonicznej no to jest problem. Nikt ci specjalnie linii nie będzie ciągnął :(
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#18 28 Cze 2012 10:57   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


No właśnie nie chcą nawet sprawdzić czy są takie możliwości.poprostu twierdzą że ogólnie fun packa nie da się przenieść mimo że przed podpisaniem umowy twierdzili inaczej
Powrót do góry
   
jimasek
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 21501
Miasto: Gostyń

Post#19 28 Cze 2012 11:02   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


mracin99 napisał:
mimo że przed podpisaniem umowy twierdzili inaczej

Na to zapewne umowy nie masz podpisane ;)
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#20 28 Cze 2012 11:55   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Moczywiście że nie to były zapewnienia pracownika punktu orange.zresztą jak teraz byłem w innym punkcie to pracownik twierdzi że da się przenieść fun pack a jak do nich dzwoni to zmienia zdanie. czy da się coś z tym zrobić ponieważ płace za fun packa którego nie mogę używać,a pozatym blokuje linie w poprzednim mieszkaniu
Powrót do góry
   
vinci
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 858
Miasto: Nowy Sącz

Post#21 28 Cze 2012 11:56   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


TAKT napisał:

A wady ? Brak możliwości wysyłania faksów, brak możliwości podłączenia centralki alarmowej, Brak możliwości zadzwonienia jak nie ma prądu, brak możliwości zadzwonienia jak padnie net,
To tyle.

wykazałeś się kompletną niewiedzą na temat VOIP
Powrót do góry
   
jimasek
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 21501
Miasto: Gostyń

Post#22 28 Cze 2012 11:56   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


mracin99 napisał:
czy da się coś z tym zrobić ponieważ płace za fun packa którego nie mogę używać,a pozatym blokuje linie w poprzednim mieszkaniu

Moc ma tylko orange, my możemy sobie...
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#23 28 Cze 2012 12:03   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


To mnie pocieszyłeś...
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#24 29 Cze 2012 09:55   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


może ktoś będzie miał bardziej fachową radę?[/tex]
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Cze 2012 09:55   





Powrót do góry
   
MarudaP
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 399
Miasto: Józefów

Post#25 29 Cze 2012 10:49   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


mracin99 napisz do orange (e-mail: kontakt.TP(malpa)orange.com
w mailu podaj imię, nazwisko, adres, nr telefonu lub nr ewidencyjny, opis sprawy, z którą się zwracasz) dostaniesz odpowiedź pisemną i będziesz wiedział czy można usługę przenieść. Na infolinii i w salonach wszystko zależy od tego na kogo trafisz. Potem możesz spróbować skontaktować się z rzecznikiem klientów.
http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
rzecznik.klientow(malpa)orange.com
Powrót do góry
   
mracin99
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 6
Miasto: zgorzelec

Post#26 29 Cze 2012 14:54   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Wkońcu jakiś konkret.dzięki maruda
Powrót do góry
   
blekitnaperla
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 1

Post#27 04 Sie 2012 15:07   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Witam. Jak widzę nie jestem jedyną ofiarą TP. Mój problem jest następujący. Od kiedy podłączono mi telewizję satelitarną nie było telegazety, jednak nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Zaproponowano mi, oczywiście przez telefon, "Pakiet FunPack i rozmowy na świat" co wydawało się korzystną ofertą. Od tego czasu przez tydzień nie działał mi telefon stacjonarny, dodatkowo na dole ekranu pojawiały się napisy dla osób niesłyszących, które często nachodziły na napisy filmowe (nie była to wina opcji a kwestia techniczna). Zadzwoniłam na infolinię i powiedziałam w czym problem. Konsultant stwierdził, że jest to "problem globalny"...mimo wszystko przysłali pomoc techniczną, która wymieniła mi dekoder. Już podczas instalacji pokazał się komunikat, że karta jest włożona niepoprawnie. Panowie jednak pojechali i zostawili mnie z wadliwą kartą, która działała gdy miała na to ochotę. Zgłaszałam usterkę wielokrotnie, dodam, że za same rozmowy z konsultantami wydałam ponad 80zł. Złożyłam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że mam wymienić kartę w punkcie Orange. Pojechałam, wymieniłam i dalej nic. Chodziłam już do salonu, nie mam ochoty znów wydawać pieniędzy na rozmowy z konsultantem, które nie przynoszą efektu. Dostałam bezpłatny nr, na który powinnam dzwonić jednak gdy dzwonię nie jestem łączona z konsultantem a jedynie dowiaduję się, że powinnam dzwonić pod płatny nr 801... Telewizja nadal mi nie działa a ja nie wiem już co robić. Najchętniej zerwałabym umowę ale z tego co czytałam nie jest to takie proste.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Powrót do góry
   
Aniołek1111
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 1

Post#28 07 Sie 2012 12:41   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


blekitnaperla napisał:
Witam. Jak widzę nie jestem jedyną ofiarą TP. Mój problem jest następujący. Od kiedy podłączono mi telewizję satelitarną nie było telegazety, jednak nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Zaproponowano mi, oczywiście przez telefon, "Pakiet FunPack i rozmowy na świat" co wydawało się korzystną ofertą. Od tego czasu przez tydzień nie działał mi telefon stacjonarny, dodatkowo na dole ekranu pojawiały się napisy dla osób niesłyszących, które często nachodziły na napisy filmowe (nie była to wina opcji a kwestia techniczna). Zadzwoniłam na infolinię i powiedziałam w czym problem. Konsultant stwierdził, że jest to "problem globalny"...mimo wszystko przysłali pomoc techniczną, która wymieniła mi dekoder. Już podczas instalacji pokazał się komunikat, że karta jest włożona niepoprawnie. Panowie jednak pojechali i zostawili mnie z wadliwą kartą, która działała gdy miała na to ochotę. Zgłaszałam usterkę wielokrotnie, dodam, że za same rozmowy z konsultantami wydałam ponad 80zł. Złożyłam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że mam wymienić kartę w punkcie Orange. Pojechałam, wymieniłam i dalej nic. Chodziłam już do salonu, nie mam ochoty znów wydawać pieniędzy na rozmowy z konsultantem, które nie przynoszą efektu. Dostałam bezpłatny nr, na który powinnam dzwonić jednak gdy dzwonię nie jestem łączona z konsultantem a jedynie dowiaduję się, że powinnam dzwonić pod płatny nr 801... Telewizja nadal mi nie działa a ja nie wiem już co robić. Najchętniej zerwałabym umowę ale z tego co czytałam nie jest to takie proste.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.


Tak jak wspomniałam na innym forum ewidentnie jest to wina dekodera ponieważ nie czyta on karty i należy go wymienić.
Powrót do góry
   
Jokerssxx
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 133
Miasto: Zamość

Post#29 14 Sty 2013 22:44   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Odgrzewam temat
Mam umowę z TP na internet 2MB. Internet przez cały czas trwania chodzi bardzo mizernie tzn. średnio 26 KB/s. Około godziny 1 w nocy szybkości internetu rośnie do wartości w umowie. Teraz dzwonią i proponują przejście na 10MB. Sąsiad na tej samej linii ma ok 6MB. Wygląda na to że na całą wieś problem dotyczy tylko mojego numeru. Urządzenie w domu jest sprawne.
Zgłaszałem już wiele razy awarię i cały czas bez odzewu. Ustaliliśmy z działem technicznym jedynie że problem jest gdzieś między centralą a przyłączem. Podczas jednej z rozmów dowiedziałem się że jakaś karta jest uszkodzona i na tym koniec.
Gdzie można coś takiego zgłaszać i do kogo kierować się z tym problemem?
Powrót do góry
   
nasu
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 25 Kwi 2004
Posty: 411

Post#30 14 Sty 2013 23:04   

Re: TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba


Zgłaszasz trzaski na linii i brak internetu Jeśli nic nie robią płacą za każdy dzień więc przyjeżdżają natychmiast. Rozmowa o przyczynach i skutkach jest bezcelowa. Nie działa -proszę naprawić dlaczego nie działa, to mnie nie obchodzi nie znam się na tym zresztą nie muszę.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Sieci, Internet -> Sieć Internet - Dostęp -> TP Neostrada Fun Pack HD przestroga i prośba
Strona 1 z 2 Idź do strony 12  Następny



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.072 seconds

elektroda.pl temat RSS