Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 14 Mar 2012 20:39
    TAKT
    Poziom 20  

    Witam.
    Nie znalazłem lepszej kategorii na umieszczenie tego tu na forum, ale mam nadzieje że mój post nie wyląduje w koszu. Sprawa jest bowiem bardzo poważna a ja nie wiem co dalej robić. Ale do rzeczy.

    9 grudnia 2011 przedłużyłem umowę na neostrade w tp. na pakiet Fun Pack HD - telewizja, nielimitowane rozmowy i 6mb internet. Minęło 2 tyg a usługa nadal nie działała. Po świętach złożyłem 1 reklamację. Oczywiście według nich wszystko działało ... w każdym razie zaraz po złożeniu reklamacji internet ruszył z 1 na 6 mb.
    3 stycznia zamilkł telefon. Podejrzewam że tego dnia przełączano mnie na telefon internetowy. Od tego czasu nie mam telefonu. Dzisiaj jest 14 marzec. Złożyłem już 7 reklamacji. Zawsze każą czekać, czasem 48 godzin, czasem tydzień. Kończy się tym że dostaję sms-a o treści " usterka została naprawiona". Podnoszę słuchawkę i słyszę tylko trzaski. Telefon jest podłączony do lifebox-a, sprawdzałem też inny aparat. To samo. Proszę powiedzcie co robić bo ja już nie wiem. Złożone też było pismo odnośnie rezygnacji z usługi. Dostałem odpowiedź " że nie ma podstaw do tego" a pieniądze za czas w którym telefon nie działa zostaną zwrócone. Tylko że to już ponad 2 miesiące !!!
    Proszę doradźcie co robić bo ja już nie mam pomysłu. ?

  • Pomocny post
    #2 14 Mar 2012 20:42
    leon99
    Poziom 18  

    Skarga do UKE. U mnie pomogło od razu. Można złożyć przez internet

  • #3 14 Mar 2012 20:45
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Potwierdzam, tylko UKE, zwłaszcza, że są solidne podstawy w postaci takiej ilości reklamacji.

  • #4 14 Mar 2012 20:54
    TAKT
    Poziom 20  

    Były 3 pisemne reklamacje i 5 telefonicznych. Do Krakowa mam 30 km. Stałem tam w galerii krakowskiej po 40 min. w kolejce aby reklamację złożyć, po czym kobietka mi wybierała numer do centrali i musiałem sobie z nimi rozmawiać. Kpiny. Kiedyś powiedziałem że nie wyjdę jak nie umówi do mnie technika. Powiedzieli mi że nie mają takiej możliwości. Wczoraj widziałem koło mojego domu techników. Powiedzieli że nic podobnego - że jak tylko będą mieli zgłoszenie to przyjadą. Wariatkowo normalnie.
    Dodam że o jedną rzecz walczę już 2 lata !!! Nawet ponad - tyle przysyłają mi antenę do poprzedniej usługi. Nadal jej nie mam. Też około 5 reklamacji.

  • #5 22 Mar 2012 10:11
    TAKT
    Poziom 20  

    Dziękuję Leon999 - skarga UKE rozwiązała problem. Po 2 miesiącach i 20 dniach telefon znowu działa. Przyjechali po 4 dniach od złożenia skargi, naprawiali 2 godziny. Począwszy od uszkodzonego lifebox-a po ogromne problemy techniczne na łączach związanych z tą usługą.
    Jest to usługa raczkująca, do której TP jest kompletnie nieprzygotowana, mająca mnóstwo wad, a jedyna zaleta to nielimitowane rozmowy.
    A wady ? Brak możliwości wysyłania faksów, brak możliwości podłączenia centralki alarmowej, Brak możliwości zadzwonienia jak nie ma prądu, brak możliwości zadzwonienia jak padnie net, w przypadku dłuższego braku prądu reset lifebox-a i brak możliwości dzwonienia - trzeba wklepywać ustawienia. To tylko część.
    Do tego dochodzi bardzo duże prawdopodobieństwo że w przypadku podłączenia usługi telefon nie będzie działał przez długi czas.
    Ale tego w salonie wam nie powiedzą. To wszystko dopiero wychodzi podczas składania kolejnych reklamacji.
    Jeszcze prawdopodobnie nie da się powrócić do starego telefonu. Tak się dowiedziałem, że prawdopodobnie się nie da, choć będę próbował.
    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ofertą FUN PACK HD

    Duży plus dla techników którzy przyjechali i to w końcu zrobili, goście mieli pojęcie o tym co robią i widziałem faktyczne zaangażowanie. Jednak to jak tp podchodzi do reklamacji .... Ewidentnie tylko złapać klienta. Tacy technicy powinni być u mnie już na drugi dzień po zgłoszeniu usterki, a nie po prawie 3 miesiącach i 7 reklamacjach.

    To tyle.

  • #6 22 Mar 2012 16:00
    gazik24
    Poziom 14  

    Witam
    Może ja też podzielę się z jakimi kłopotami borykałem się z TP.
    Gdy powstała Neostrada + Usługa Telewizyjna podpisałem umowę. Po roku użytkowania ( umowa na 12 miesięcy )
    Pojechałem rozwiązać umowę ale tylko na usługę telewizyjną chcąc pozostać przy Neostradzie. Oddałem Liveboxs i dekoder. Pani w salonie TP załatwiła wszystko o ręki – dostałem dokument o zwrocie urządzeń oraz rezygnacji z Usługi Telewizyjnej.
    Po dwóch tygodniach przychodzi rachunek za Neostrade i Usługa TV.
    Może teraz w skrócie na temat rezygnacji z usługi TV; osiem ( 8 ) zgłoszeń na info 19393. Dwa zgłoszenia UKE.
    Odpowiedzi na temat reklamacji to;; za 3dni ,do dwóch tygodni ,proszę czekać my panu damy znać itp….Pisemne z UKE – przepraszamy technicy nad tym pracują …Po trzech miesiącach dostałem zwrot pieniędzy za nie słusznie pobieraną opłatę za tą usługę TV.
    Ale na tym nie koniec ! Chcąc zwiększyć transfer okazuje się że ma mojej linii nadal widnieje ta Telewizja i muszę podpisać umowę wraz z Nią! Znowu reklamacje i odpowiedź;;; Na dzień dzisiejszy nie można rozdzielić Neostrada + Usługa TV. Trwało to wszystko cztery miesiące.
    Jedyne wyjście z tej sytuacji było wypowiedzenie Internetu i linii telefonicznej i założenie nowej linii z nowym numerem. Prawie miesiąc beż Internetu i telefonu.
    Od tego czasu minęło dwa lata.Nie wiem jak to dziś jest ale przy podpisywaniu umowy warto się zapytać aby ustrzec podobnych problemów.

  • #7 11 Kwi 2012 22:57
    pantera 212
    Poziom 1  

    witam
    potrzebuję pomocy w sprawie fun packa. z półtorej miesiąca temu zamówiłam tą super oferte wszystko wydawało sie super :). po rozmowie z konsultantem,jak zapytałam czy z telefonem coś sie zmieni odpowiedział mi ze wszystko bedzie tak jak jest . jakis tydzień temu telefon zamilkł i co sie okazało ze przełączają mnie na telefonie internetową ( nie rozumiałam ze to sie wiąże z odłączeniem telefonu od gniazda telefonicznego ) a dom mam duży i nie mam możliwości zeby podłączyc go do modemu. po za tym internet chodzi na wfi. a zeby działa mi telewizja musze przeciągać z drugiego pokoju kabel zeby za każym razem połączyć sie z internetem zeby sie zaktualizował , no nie uśmiechami sie to . Ale nikt o tym nie powiedział ze wszystko musi byc cały czas podłączone do internetu, gdybym miała moze jeden pokój to bym sie na to zgodziła, a w dużym domu sie to nie sprawdza. Zrywa mi połączenie. a stacjonarny nadal nie działa bo nie mam jak podłączyć , a jak napisałam do nich pismo zeby przełączyli mi na anologowe gniazdo bo nie mam jak kozystac z telefonu. to odpowiedzieli mi ze podpisałąm juz umowę i koniec. i jeszcze przyslali fakture w której naliczyli mi aktywacje , a miała byc za darmo :(. nie wiem jak moge zerwac z nimi umowe ? czy cos sie da zrobic ? prosze o pomoc ...

  • #8 12 Kwi 2012 06:36
    leon99
    Poziom 18  

    Nie ma szans na zerwanie umowy

  • #9 14 Kwi 2012 16:42
    szefo2208
    Poziom 10  

    Zerwanie umowy jest mało realne. Ciekawe czy komuś w ostatnim czasie udało się coś takiego

    Mnie jeszcze zastanawia jedna rzecz związana z TP. Kończy mi się cały pakiet i poszedłem wypowiedzieć umowę. Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że trzeba zadzwonić do biura obsługi. Oczywiście powiedziałem jej, że sama ma to zrobić, ale i tak dała mnie do telefonu. Konsultant przedstawił mi ofertę i za wszelką cenę chciał namówić, żebym nie wypowiadał umowy. Wydaje mi się, że to jest nieprawne. Z tego co kojarzę to już jakaś telewizja dostała karę za taki proceder.

  • #10 16 Kwi 2012 11:37
    MarudaP
    Poziom 20  

    Jeżeli ktoś chce wypróbować FunPacka, to należy zamówić go przez internet ażeby przywiózł kurier.
    Mnie w sobotę przywiózł kurier zestaw i od ręki go zamontowałem. Do działania rutera nie mam większych zastrzeżeń poza tym że nie można zmienić nazwy użytkownika, musi być : admin. Natomiast dekoder działa fatalnie. Mam czaszę 90 cm i na Fergusonie miałem ponad 90 % siły sygnału, jakość 70 %. Na dekoderze z TP, było zaledwie 50%, odbierał tylko niektóre kanały, na innych była informacja; za słaby sygnał. Odbieranych kanałów nie można przesuwać, ani skasować. Te kanały które odbierałem też się zacinały. Słaby pilot. Dziś odwiozłem zestaw do salonu Orange. Przyjęto bez problemów i umowa została anulowana.

  • #11 14 Cze 2012 14:43
    mona1920
    Poziom 2  

    przepraszam. jak mozna napisac tą☻ skargę? i

  • #13 15 Cze 2012 12:29
    mona1920
    Poziom 2  

    dziekuje ci

    Dodano po 13 [minuty]:

    wypelniles tylko ta ankiete ktora tam byla?

    Dodano po 16 [minuty]:

    bo w moim przypadku nie mam dostepu do telefonu stacjonarnego w usludze funpack hd

    Dodano po 7 [sekundy]:

    bo w moim przypadku nie mam dostepu do telefonu stacjonarnego w usludze funpack hd

  • #14 16 Cze 2012 10:09
    MarudaP
    Poziom 20  

    mona1920 opisz dokładnie problem. jak będziemy wiedzieć o co chodzi to może uda się Tobie pomóc.

  • #15 19 Cze 2012 12:53
    77ALEKSANDRA
    Poziom 1  

    Witam , tym, kto zawiera umowy przez internet lub telefon przysługuje 10 dni na odstąpienie od umowy. TP ma obowiązek poinformować każdego klienta o tym na piśmie, a po za tym polecam ustawę z dnia 03-02-2000 r. o umowach zawieranych na odległość, o ile ktoś nie wie o okresie wypowiedzenia, ma 3 miesiące od dnia zawarcia umowy . Ustawa wyraźnie precyzuje wszystkie obowiązki świadczeniodawcy, tylko duże firmy mają to gdzieś, płacz kliencie i płać, pozdrawiam, mam nadzieję że komuś pomoże

  • #16 28 Cze 2012 10:23
    mracin99
    Poziom 7  

    Witam.mam pytanie czy w fun pack można przenieść na inny adres zamieszkania?ponieważ przed podpisaniem umowy wynajmowałem mieszkanie i zapewniali mnie w orange że w razie zmiany mieszkania nie będzie problemu z przeniesieniem fun pack a teraz gdy już zmieniłem mieszkanie oni twierdzą że się nie da przenieść fun packa

  • #17 28 Cze 2012 10:31
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    mracin99 napisał:
    teraz gdy już zmieniłem mieszkanie oni twierdzą że się nie da przenieść fun packa

    Jeżeli w nowej lokalizacji nie ma możliwości technicznych lub linii telefonicznej no to jest problem. Nikt ci specjalnie linii nie będzie ciągnął :(

  • #18 28 Cze 2012 10:57
    mracin99
    Poziom 7  

    No właśnie nie chcą nawet sprawdzić czy są takie możliwości.poprostu twierdzą że ogólnie fun packa nie da się przenieść mimo że przed podpisaniem umowy twierdzili inaczej

  • #19 28 Cze 2012 11:02
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    mracin99 napisał:
    mimo że przed podpisaniem umowy twierdzili inaczej

    Na to zapewne umowy nie masz podpisane ;)

  • #20 28 Cze 2012 11:55
    mracin99
    Poziom 7  

    Moczywiście że nie to były zapewnienia pracownika punktu orange.zresztą jak teraz byłem w innym punkcie to pracownik twierdzi że da się przenieść fun pack a jak do nich dzwoni to zmienia zdanie. czy da się coś z tym zrobić ponieważ płace za fun packa którego nie mogę używać,a pozatym blokuje linie w poprzednim mieszkaniu

  • #21 28 Cze 2012 11:56
    vinci
    Poziom 25  

    TAKT napisał:

    A wady ? Brak możliwości wysyłania faksów, brak możliwości podłączenia centralki alarmowej, Brak możliwości zadzwonienia jak nie ma prądu, brak możliwości zadzwonienia jak padnie net,
    To tyle.

    wykazałeś się kompletną niewiedzą na temat VOIP

  • #22 28 Cze 2012 11:56
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    mracin99 napisał:
    czy da się coś z tym zrobić ponieważ płace za fun packa którego nie mogę używać,a pozatym blokuje linie w poprzednim mieszkaniu

    Moc ma tylko orange, my możemy sobie...

  • #24 29 Cze 2012 09:55
    mracin99
    Poziom 7  

    może ktoś będzie miał bardziej fachową radę?[/tex]

  • #25 29 Cze 2012 10:49
    MarudaP
    Poziom 20  

    mracin99 napisz do orange (e-mail: kontakt.TP(malpa)orange.com
    w mailu podaj imię, nazwisko, adres, nr telefonu lub nr ewidencyjny, opis sprawy, z którą się zwracasz) dostaniesz odpowiedź pisemną i będziesz wiedział czy można usługę przenieść. Na infolinii i w salonach wszystko zależy od tego na kogo trafisz. Potem możesz spróbować skontaktować się z rzecznikiem klientów.
    http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
    rzecznik.klientow(malpa)orange.com

  • #26 29 Cze 2012 14:54
    mracin99
    Poziom 7  

    Wkońcu jakiś konkret.dzięki maruda

  • #27 04 Sie 2012 15:07
    blekitnaperla
    Poziom 1  

    Witam. Jak widzę nie jestem jedyną ofiarą TP. Mój problem jest następujący. Od kiedy podłączono mi telewizję satelitarną nie było telegazety, jednak nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Zaproponowano mi, oczywiście przez telefon, "Pakiet FunPack i rozmowy na świat" co wydawało się korzystną ofertą. Od tego czasu przez tydzień nie działał mi telefon stacjonarny, dodatkowo na dole ekranu pojawiały się napisy dla osób niesłyszących, które często nachodziły na napisy filmowe (nie była to wina opcji a kwestia techniczna). Zadzwoniłam na infolinię i powiedziałam w czym problem. Konsultant stwierdził, że jest to "problem globalny"...mimo wszystko przysłali pomoc techniczną, która wymieniła mi dekoder. Już podczas instalacji pokazał się komunikat, że karta jest włożona niepoprawnie. Panowie jednak pojechali i zostawili mnie z wadliwą kartą, która działała gdy miała na to ochotę. Zgłaszałam usterkę wielokrotnie, dodam, że za same rozmowy z konsultantami wydałam ponad 80zł. Złożyłam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że mam wymienić kartę w punkcie Orange. Pojechałam, wymieniłam i dalej nic. Chodziłam już do salonu, nie mam ochoty znów wydawać pieniędzy na rozmowy z konsultantem, które nie przynoszą efektu. Dostałam bezpłatny nr, na który powinnam dzwonić jednak gdy dzwonię nie jestem łączona z konsultantem a jedynie dowiaduję się, że powinnam dzwonić pod płatny nr 801... Telewizja nadal mi nie działa a ja nie wiem już co robić. Najchętniej zerwałabym umowę ale z tego co czytałam nie jest to takie proste.
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • #28 07 Sie 2012 12:41
    Aniołek1111
    Poziom 1  

    blekitnaperla napisał:
    Witam. Jak widzę nie jestem jedyną ofiarą TP. Mój problem jest następujący. Od kiedy podłączono mi telewizję satelitarną nie było telegazety, jednak nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Zaproponowano mi, oczywiście przez telefon, "Pakiet FunPack i rozmowy na świat" co wydawało się korzystną ofertą. Od tego czasu przez tydzień nie działał mi telefon stacjonarny, dodatkowo na dole ekranu pojawiały się napisy dla osób niesłyszących, które często nachodziły na napisy filmowe (nie była to wina opcji a kwestia techniczna). Zadzwoniłam na infolinię i powiedziałam w czym problem. Konsultant stwierdził, że jest to "problem globalny"...mimo wszystko przysłali pomoc techniczną, która wymieniła mi dekoder. Już podczas instalacji pokazał się komunikat, że karta jest włożona niepoprawnie. Panowie jednak pojechali i zostawili mnie z wadliwą kartą, która działała gdy miała na to ochotę. Zgłaszałam usterkę wielokrotnie, dodam, że za same rozmowy z konsultantami wydałam ponad 80zł. Złożyłam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że mam wymienić kartę w punkcie Orange. Pojechałam, wymieniłam i dalej nic. Chodziłam już do salonu, nie mam ochoty znów wydawać pieniędzy na rozmowy z konsultantem, które nie przynoszą efektu. Dostałam bezpłatny nr, na który powinnam dzwonić jednak gdy dzwonię nie jestem łączona z konsultantem a jedynie dowiaduję się, że powinnam dzwonić pod płatny nr 801... Telewizja nadal mi nie działa a ja nie wiem już co robić. Najchętniej zerwałabym umowę ale z tego co czytałam nie jest to takie proste.
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.


    Tak jak wspomniałam na innym forum ewidentnie jest to wina dekodera ponieważ nie czyta on karty i należy go wymienić.

  • #29 14 Sty 2013 21:44
    Jokerssxx
    Poziom 13  

    Odgrzewam temat
    Mam umowę z TP na internet 2MB. Internet przez cały czas trwania chodzi bardzo mizernie tzn. średnio 26 KB/s. Około godziny 1 w nocy szybkości internetu rośnie do wartości w umowie. Teraz dzwonią i proponują przejście na 10MB. Sąsiad na tej samej linii ma ok 6MB. Wygląda na to że na całą wieś problem dotyczy tylko mojego numeru. Urządzenie w domu jest sprawne.
    Zgłaszałem już wiele razy awarię i cały czas bez odzewu. Ustaliliśmy z działem technicznym jedynie że problem jest gdzieś między centralą a przyłączem. Podczas jednej z rozmów dowiedziałem się że jakaś karta jest uszkodzona i na tym koniec.
    Gdzie można coś takiego zgłaszać i do kogo kierować się z tym problemem?

  • #30 14 Sty 2013 22:04
    nasu
    Poziom 19  

    Zgłaszasz trzaski na linii i brak internetu Jeśli nic nie robią płacą za każdy dzień więc przyjeżdżają natychmiast. Rozmowa o przyczynach i skutkach jest bezcelowa. Nie działa -proszę naprawić dlaczego nie działa, to mnie nie obchodzi nie znam się na tym zresztą nie muszę.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty