Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jaką lodówkę kupić NO FROST

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> AGD Giełda -> AGD Co kupić? -> Jaką lodówkę kupić NO FROST
Autor
Wiadomość
tren90
Poziom 13
Poziom 13

Post#1 Post autora tematu 17 Mar 2012 13:12   

Jaką lodówkę kupić NO FROST

Witam, przymierzam się do zakupu lodówki na nowe mieszkanie.

Żona mówi, że koniecznie musi być NO FROST oraz kolor INOX a także zamrażarka na DOLE

Czytałem opinie, że jak NO FORST to tylko SAMSUNG albo LG - jednak kompletnie nie znam się na modelach

Proszę was koledzy o pomoc w wyborze konkretnych modeli wraz z uzasadnieniem dlaczego ten.

Chciałbym uniknąć bubli podobnie jak pralka Boscha seria WAA jest bardzo wadliwa tak nie wiem jak to jest w lodówkach.

Bardzo proszę o pomoc oraz o opinie lodówek może ktoś ma i podzieli się spostrzeżeniami.

Kwota jaka dysponuje to 2000-2500zł max
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 17 Mar 2012 13:12   

Powrót do góry

wnyku
Poziom 11
Poziom 11

Miasto: swidnica

Post#2 17 Mar 2012 16:08   

Re: Jaką lodówkę kupić NO FROST

Ja moge zdać Ci relację z Samsunga RL41HCTB kolor nietypowy bo grafit (chyba tylko jedna seria taka była) zakupiony w kwietniu 2011r.
Oczywiście przed kupnem też analizowałem milion forum i opinii ekspertów i w sumie doszyłem do wniosku, że kolor jest najważniejszy (bo pasowała do blatów).
moje ogólne uwagi:
* panel przedni z podawana temperaturą jeżeli nie ma nie musi być u mnie jest ale po 14 dniach stał się niezauważalny (nie interesuje mnie czy jest w lodówce 7 st czy 6,5 ). Przydałby się zegarek ale takich nie ma więc panel o kant d...